Goeden dag Ik ben Ramiro da Silva en sinds een weer bezitter van een anselmo cola orion Cv kachel
Ik werd o het idee ge bracht door mijn olie leverancier , (wij wonen op een woon boot en hebben nog geen aard gas)
de olie heeft hier sinds 1 januari de zelfde prijs als aan de pomp (geen rood meer )
dus een pellet kachel was een aardig alternatief voor onze jotul hout kachel,
ik heb hem uit Italië , allen slechts een Italiaanse gebruiksaanwijzing er bij ik zoek dus iets Engels of zo .
mijn pellets komen bij een groot bedrijf de lange bv uit de Beemster vandaan ,
installeren heb ik zelf gedaan (ben redelijk breed technisch) ik heb mijn oliestook cv,s ook zelf geïnstalleerd.
de Orion staat samen met een acv alfa op een siysteem en dat gaat goed.
ik ben Binnen schipper en doe het scheeps-onder houd ook zelf (tot aan motoren inbouwen en zo voort)
ik ben er nog niet achter hoe ik een kamer thermostaat op mijn cola zet , wegens gebrek aan een goed schema
met vriendelijke groet, ramiro
Ik werd o het idee ge bracht door mijn olie leverancier , (wij wonen op een woon boot en hebben nog geen aard gas)
de olie heeft hier sinds 1 januari de zelfde prijs als aan de pomp (geen rood meer )
dus een pellet kachel was een aardig alternatief voor onze jotul hout kachel,
ik heb hem uit Italië , allen slechts een Italiaanse gebruiksaanwijzing er bij ik zoek dus iets Engels of zo .
mijn pellets komen bij een groot bedrijf de lange bv uit de Beemster vandaan ,
installeren heb ik zelf gedaan (ben redelijk breed technisch) ik heb mijn oliestook cv,s ook zelf geïnstalleerd.
de Orion staat samen met een acv alfa op een siysteem en dat gaat goed.
ik ben Binnen schipper en doe het scheeps-onder houd ook zelf (tot aan motoren inbouwen en zo voort)
ik ben er nog niet achter hoe ik een kamer thermostaat op mijn cola zet , wegens gebrek aan een goed schema
met vriendelijke groet, ramiro