Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 35 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 34 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
steven
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
pedro
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
krusty
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
Fleur
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
ss
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
jeanhup
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
Philip
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
Annejanne
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 
Maryline
Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_lcapEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_voting_barEverflam, Evergem (9940) - Pagina 4 I_vote_rcap 

 

 Everflam, Evergem (9940)

Ga naar beneden 
+7
pedro
flair
ss
ann
Uthrex
erwin
steven
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
peter van den Branden
verkoper



Aantal berichten : 158
Registration date : 29-01-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyza 7 mei 2011 - 11:18

best is een kachel kopen aan 50 euro
voor onderdelen voor uw eigen kachel Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
Gast
Gast
Anonymous



Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyza 7 mei 2011 - 12:44


Goed rekenen voor je eraan begint en de voorwaarden lezen !!!

VEILINGKOSTEN 17 % op het hoogste bod
BTW 21 % op het hoogste bod en op de (veiling)kosten

Dat kan aardig oplopen, en als particulier geef ik een goede raad ....BEGIN ER NIET AAN !!

Persoonlijk heb ik een grote hekel aan zulke kantoren ( idem immo kantoren die winsten van soms meer dan 10% vragen op de verkoop van een huis zonder er een bal voor te doen ), zij verdienen massa's poen op de miserie van anderen, dus parasieten van de maatschappij.
Terug naar boven Ga naar beneden
pascie
Pellet
Pellet
pascie


Man Aantal berichten : 190
Registration date : 04-03-09

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyza 7 mei 2011 - 15:12

Mensen, mag ik jullie even verwittigen. Ik ben nog kort voor het fallisement daar geweest. Toen stonden daar nog een aantal nieuwe kachels. Van al de toestellen die er toen nog stonden is niks meer terug te vinden op de veiling. Al wat daar aangeboden wordt is defect of er ontbreken onderdelen in die kachels.
Ze zijn zo verstandig geweest om alles wat nog goed was te laten verdwijnen. Let dus echt op voor je begint te bieden. Als je natuurlijk een handige doe het zelver bent kan je er nog wel iets mee aanvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyza 7 mei 2011 - 20:52

@pascie:
Was da nu weer. Gij kunt onthouden welke nieuwe kachels er stonden en welke er weg zijn? Das knap van u.
Ik zie geen enkele reden om negatieve kritiek te geven op zowel het aanbod als een online veiling. Ik heb al -tig dingen op die manier gekocht bij verschillende veilingshuizen (enkel online veilingen) en heb er nog nooit problemen of last mee gehad. Alleen zien da ge u niet laat gaan en zeker niet boven een op voorhand afgesproken bedrag bieden.
Let wel, op een online aankoop heb je 14 dagen bedenktijd. Dit geldt niet op een online veiling! Gekocht is gekocht, je kan het als rouwkoop laten intrekken na betaling van kosten, maar je kan het item nooit terugbrengen.

Uthrex (take it easy dudes, hou die prijzen maar is in de gaten)

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
pascie
Pellet
Pellet
pascie


Man Aantal berichten : 190
Registration date : 04-03-09

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyza 7 mei 2011 - 23:29

Uthrex schreef:
@pascie:
Was da nu weer. Gij kunt onthouden welke nieuwe kachels er stonden en welke er weg zijn? Das knap van u.
Ik zie geen enkele reden om negatieve kritiek te geven op zowel het aanbod als een online veiling. Ik heb al -tig dingen op die manier gekocht bij verschillende veilingshuizen (enkel online veilingen) en heb er nog nooit problemen of last mee gehad. Alleen zien da ge u niet laat gaan en zeker niet boven een op voorhand afgesproken bedrag bieden.
Let wel, op een online aankoop heb je 14 dagen bedenktijd. Dit geldt niet op een online veiling! Gekocht is gekocht, je kan het als rouwkoop laten intrekken na betaling van kosten, maar je kan het item nooit terugbrengen.

Uthrex (take it easy dudes, hou die prijzen maar is in de gaten)

Ik moet zeggen dat ik even schrik van uw reactie. Dit is geen kritiek. ik wil de mensen gewoon even inlichten over wat er te koop aangeboden wordt. U mag gerust mijn bericht verwijderen als je dit ongepast vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyza 7 mei 2011 - 23:41

pascie schreef:

Ik moet zeggen dat ik even schrik van uw reactie. Dit is geen kritiek. ik wil de mensen gewoon even inlichten over wat er te koop aangeboden wordt. U mag gerust mijn bericht verwijderen als je dit ongepast vind.

pascie als uthrex je bericht ongepast vond, was het allang verwijderd Shocked

wie geinteresseerd blijft, zou ik aanraden naar de kijkdag woensdag 18 Mei 2011 te gaan, neem een zak pellets mee en vraag om de kachels die u interesseren op te starten wat?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyma 9 mei 2011 - 10:55

erwin123 schreef:
pascie schreef:

Ik moet zeggen dat ik even schrik van uw reactie. Dit is geen kritiek. ik wil de mensen gewoon even inlichten over wat er te koop aangeboden wordt. U mag gerust mijn bericht verwijderen als je dit ongepast vind.

pascie als uthrex je bericht ongepast vond, was het allang verwijderd Shocked

wie geinteresseerd blijft, zou ik aanraden naar de kijkdag woensdag 18 Mei 2011 te gaan, neem een zak pellets mee en vraag om de kachels die u interesseren op te starten wat?

Erwin, denk je nu echt dat ze die kachels gaan starten???? wat?
Wat Uhrex betreft, kan goed zijn dat hij al veel gekocht heeft op een veiling, maar een pelletkachel zou ik daar toch niet kopen, een salon of meubels o.i.d. maar zaken waar service en onderdelen voor nodig zijn laat ik toch liever aan me voorbij gaan...
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyma 9 mei 2011 - 20:31

de veiling komt nie echt op gang precies, ze gaan de kachels woensdag op de kijkdag toch moeten gaan laten branden denk ik,
1 bod van 100euro op een kachel en 1 van 20 op de remork
Rolling Eyes

http://www.moyersoen.be/pls/apex/f?p=2008:11:0::NO:RP,11:P11_AUCTION_ID:2685

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
povi1
Pellet
Pellet
povi1


Man Aantal berichten : 110
Leeftijd : 67
Registration date : 29-12-09

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyma 9 mei 2011 - 22:47

Erwin dat is steeds zo bij een online veiling . Hou de prijs maar in het oog en kijk maar eens op 23 mei in de voormiddag . De meeste bieders wachten tot een uurtje voor het afsluiten van de veiling en dan gaat het er meestal heks aan toe .En zij die online kopen hebben de garantie of service niet nodig er zijn meerdere wegen om daar aan te geraken . Wie een okkazie wagen koopt prive krijgt ook geen garantie .En net die markt heeft meer afnemers dan de vertegenwoordigers. tof
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyma 9 mei 2011 - 23:03

povi1 schreef:
En zij die online kopen hebben de garantie of service niet nodig er zijn meerdere wegen om daar aan te geraken . Wie een okkazie wagen koopt prive krijgt ook geen garantie .En net die markt heeft meer afnemers dan de vertegenwoordigers. tof

met een auto ga je naar iedere garage om de hoek voor onderhoud, met kachels is dat wel anders denk ik, te horen wat hier al geschreven is over everflam in het verleden van problemen en klachten

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptywo 11 mei 2011 - 17:56

had een smartfire van daar,
vandaag is paul de smet van ninove geweest en deze heeft mijn kachel terug aan de praat gekregen.
sta hier wel nog met een vervangkachel van Gilbert, wat moet ik daar mee aanvangen.
is wel ene dat niet goed werkt.
mijn problemen zijn eindelijk achter de rug.
mag ik iedereen op het forum een goede raad geven , koopt niet bij die mannen die u goedkoop kachels kunnen leveren.
ge zijt altijd bedrogen.
spreek van ondervinging
hopelijk kan ik nog een 2 tal jaar met mijn kachel doen en dan koop ik een nieuwe bij de smet ( weet tenminste dat ze er daar kunnnen zaan werken).

vanwege een gelukkige puttie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptywo 11 mei 2011 - 18:10

( weet tenminste dat ze er daar kunnnen zaan werken).


Daar durf ik mijn handen niet voor in het vuur steken !!!!

Ge moogt altijd eens komen kijken, de bewijzen liggen hier nog !!
Trouwens de fotos staan in een ander topic!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyzo 15 mei 2011 - 9:07

krusty schreef:
( weet tenminste dat ze er daar kunnnen zaan werken).


Daar durf ik mijn handen niet voor in het vuur steken !!!!

Ge moogt altijd eens komen kijken, de bewijzen liggen hier nog !!
Trouwens de fotos staan in een ander topic!!

weet jij dan een goede leverancier?
want als ik het zo hoor zijn er mensen die ze verkopen die er niks van kennen.
woon in de buurt van lede
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyzo 15 mei 2011 - 15:57

puttie schreef:
had een smartfire van daar,
vandaag is paul de smet van ninove geweest en deze heeft mijn kachel terug aan de praat gekregen.
sta hier wel nog met een vervangkachel van Gilbert, wat moet ik daar mee aanvangen.
is wel ene dat niet goed werkt.
mijn problemen zijn eindelijk achter de rug.
mag ik iedereen op het forum een goede raad geven , koopt niet bij die mannen die u goedkoop kachels kunnen leveren.
ge zijt altijd bedrogen.
spreek van ondervinging
hopelijk kan ik nog een 2 tal jaar met mijn kachel doen en dan koop ik een nieuwe bij de smet ( weet tenminste dat ze er daar kunnnen zaan werken).
vanwege een gelukkige puttie Razz
Puttie: als een kachel goedkoop is wil dit zeker niet zeggen dat het een slechte kachel is.
Wij verkopen onze kachels ook aan scherpe prijzen maar staan wel 100% achter de kwaliteit van deze kachels en onze vakkennis. Zo zijn er ook nog wel meer merken/verkopers. Het is dus zeker niet zo dat je altijd bedrogen zult zijn.

Wat wel waar is is dat de Smartfires niet al te beste kachels zijn en het huismerk van Everflam is al helemaal rotzooi. En eigenlijk allebei nog te duur ook.

groet,

Jean
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gast
Gast
Anonymous



Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyma 16 mei 2011 - 19:59

jeanhup schreef:
puttie schreef:
had een smartfire van daar,
vandaag is paul de smet van ninove geweest en deze heeft mijn kachel terug aan de praat gekregen.
sta hier wel nog met een vervangkachel van Gilbert, wat moet ik daar mee aanvangen.
is wel ene dat niet goed werkt.
mijn problemen zijn eindelijk achter de rug.
mag ik iedereen op het forum een goede raad geven , koopt niet bij die mannen die u goedkoop kachels kunnen leveren.
ge zijt altijd bedrogen.
spreek van ondervinging
hopelijk kan ik nog een 2 tal jaar met mijn kachel doen en dan koop ik een nieuwe bij de smet ( weet tenminste dat ze er daar kunnnen zaan werken).
vanwege een gelukkige puttie Razz
Puttie: als een kachel goedkoop is wil dit zeker niet zeggen dat het een slechte kachel is.
Wij verkopen onze kachels ook aan scherpe prijzen maar staan wel 100% achter de kwaliteit van deze kachels en onze vakkennis. Zo zijn er ook nog wel meer merken/verkopers. Het is dus zeker niet zo dat je altijd bedrogen zult zijn.

Wat wel waar is is dat de Smartfires niet al te beste kachels zijn en het huismerk van Everflam is al helemaal rotzooi. En eigenlijk allebei nog te duur ook.

groet,

Jean

jean,

welke merken verkoopt u , ben op zoek naar een nieuwe kachel.
maar sta hier wel met 2 pelletskachel waar ik van af wil.
je mag mij altijd een mail sturen

mg

peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyma 16 mei 2011 - 22:13

Goed idee die mail. Dan kan het nu terug over de veiling van Everflam gaan.
Uthrex

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptywo 25 mei 2011 - 23:00

en iemand van het forum iets gekocht op die veiling Rolling Eyes

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptywo 25 mei 2011 - 23:12

dat zullen we wel snel genoeg horen dan

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptywo 25 mei 2011 - 23:25

Steven schreef:
dat zullen we wel snel genoeg horen dan

binnenkort een hele hoop nieuwe leden met kachelproblemen en vragen voor handleidingen dan Shocked

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptywo 25 mei 2011 - 23:50

zou wel eens kunnen en moeilijk doen over de garantie die de fabribant in italië moet geven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptydo 26 mei 2011 - 0:05

op kachels die daar al jaren onder het stof staan, of met ontbrekende delen, zal er geen garantie komen vrees ik

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptydo 26 mei 2011 - 9:17

Fabrieksgarantie is geen wettelijk af te dwingen concept. In de wet bestaat er alleen iets als de verplichting van de verkoper om de koper te voorzien van een deugdelijk werkend product gedurende een periode van minimaal 2 jaar na aankoop. De fabrikant is wettelijk gezien geen partij in garantiegevallen.

Fabrikanten kunnen natuurlijk wel - veelal uit marketingtechnische overwegingen - een vorm van fabrieksgarantie (niet-verplichte commerciële garantie) aanbieden maar daar zit meestal wel de verplichting bij om dit te registreren bij aankoop en alleen indien bewijsbaar aangekocht via de officiële verkoopkanalen.

In deze is het veilingbedrijf de verkoper en die hebben natuurlijk alle vormen van garantie uitgesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptydo 26 mei 2011 - 9:38

Steven schreef:
zou wel eens kunnen en moeilijk doen over de garantie die de fabribant in italië moet geven

Niet op hopen, bij dergelijke veiling kun je enige vorm van garantie gewoon vergeten. Je hangt af van de goede wil van de fabrikant in dit geval!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyvr 1 jul 2011 - 12:06

de Gilbert is terug begonnen: Pellet markt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
Gast
Gast
Anonymous



Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyzo 10 jul 2011 - 20:41

peter van den Branden schreef:
de Gilbert is terug begonnen: Pellet markt

Heb gisteren ook een folderke gekregen van Pellet Markt, zelfs de naam everflam staat nog op de folder.
Je kan er alles krijgen van Pellets tot kachels
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Emptyma 11 jul 2011 - 9:26

heeft hij terug een website?

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gesponsorde inhoud





Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everflam, Evergem (9940)   Everflam, Evergem (9940) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everflam, Evergem (9940)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Willems Stefaan, Evergem (9940)
» Pellets BE, Ertvelde (9940)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: België verkopers pelletkachels :: Oost-Vlaanderen-
Ga naar: