Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
Fleur
maanwonder
6 plaatsers

    onvolledige verbranding van pelllets


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 31565
    Registration date : 15-02-10

    onvolledige verbranding van pelllets - Pagina 2 Empty Re: onvolledige verbranding van pelllets

    Bericht van erwin di apr 16, 2013 11:33 pm

    tof

    en heb je nu goed gekeken om het eventueel zelf te doen...
    gene foto gemaakt van de vuile kachel toevallig?
    maanwonder
    maanwonder
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 48
    Leeftijd : 55
    Registration date : 31-03-09

    onvolledige verbranding van pelllets - Pagina 2 Empty Re: onvolledige verbranding van pelllets

    Bericht van maanwonder wo apr 17, 2013 1:23 pm

    ja hoor erwin,heb goed gekeken,man zei dat ik dat ik dit zelf kon en toonde mij waar het probleem zat,
    dus nu weet ik voor de toekomst wat ik moet losvijzen en uitblazen en stofzuigen
    nee helaas niet aan gedacht om er een foto van te nemen
    alvast bedankt
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    onvolledige verbranding van pelllets - Pagina 2 Empty Re: onvolledige verbranding van pelllets

    Bericht van erwin vr jul 11, 2014 1:04 pm

    voor de volledigheid van dit topic onderstaande ontvangen PM toegevoegd.

    maanwonder schreef:Dag Erwin,

    ivm. de problemen met mijn Karmek Ambra vorig jaar wou ik dit nog even kwijt.
    Na al de suggesties uitgevoerd te hebben had ik na een tijdje weer een slechte verbranding met veel slakvorming en dergelijke.
    Nu enkele maanden geleden heb ik op aanraden van een nederlander een nieuwe duepi besturingssysteem laten plaatsen
    en wonder bij wonder brandt als de beste, geen slakvorming,een goede verbranding, weinig verbruik (kan nog iets beter), goede warmteafgifte enz.... ha ja bijna geen geluid meer

    wat ik dus wil zeggen is dat het soms aan de hardware ligt en niet aan de schouw of pellets of dergelijke
    toch bedankt
    dus als er nog mensen zijn met zo'n problemen en hebben ze alles uitgeprobeerd misschien eens een nieuwe printplant aanschaffen van de laatste generatie


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    onvolledige verbranding van pelllets - Pagina 2 Empty Re: onvolledige verbranding van pelllets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 5:57 am