marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

krusty

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_lcapmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_voting_barmarea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 marea onderhoud - "service" resetten

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptywo feb 15, 2012 9:53 pm

ok francky , wou het toch eens vragen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptywo feb 15, 2012 10:29 pm

ééndagsvliegen zijn er genoeg!

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptydo feb 16, 2012 8:25 am

Meer eendagsvliegen dan "eeuwige vliegen" lacher

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptydo feb 16, 2012 7:48 pm

Annejanne
Weet wat ge daar mee bedoeld rollen En tof zeg.
Goed gezegt !

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptydo aug 29, 2013 4:01 pm

Hallo,

Heb zojuist mijn Edilkamin Marea volledig gekuist met een kompressor! Werkt gelukkig nog steeds uitstekend.
Mijn vraag is hoe het gebruikte pelletgewicht op 0 terugzetten, anders vrees ik dat ik kortelings een alarm service krijg als de 2000kg overschreden worden.
Ik kan in de menu zonder problemen, alle parameters zijn zichtbaar, ook het gebruikte gewicht, aantal keren starten enz.
Ik vind alleen niet hoe ik die waarden kan veranderen...
Uiteraard veel dank voor een oplossing!

Dotteke
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptyvr aug 30, 2013 12:41 am

dotteke,

iets lager dan "aantal keer starten" staat er "Cod CLR Time", daar de kode 31 ingeven en bevestigen met menu.
normaal staan dan de verbruikte kg pellets, aantal opstarten en de branduren op nul..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptyvr aug 30, 2013 10:31 am

Bedankt Erwin: werkt prima om die waarden te herstellen! Een redder in nood!

Dotteke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: service marea   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptydi dec 03, 2013 8:38 pm

Hallo iedereen

kan mij iemand vertellen hoe je de service??van een pelletkachel
marea kunt resetten kuis namelijk zelf mijn pelletkachel grondig.
en gewoon daarvoor een technieker laten komen vind ik te duur.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptydi dec 03, 2013 9:19 pm

paul1,

uw bericht is verplaatst naar een bestaand topic, hoger staat het antwoord op uw vraag.
met de zoekknop linksboven had je dit topic makkelijk gevonden, kuis je de kachel ook inwendig?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptydi dec 03, 2013 10:45 pm

Hallo

Kuis de kachel ook helemaal inwendig en haal de zijkanten er ook af.
doe het stof af en al dus krijgt reglmatig een grondige beurt.Smile 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: reset code SERVICE marea (edilkamin)   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptywo dec 04, 2013 10:30 am

Hoi,

sinds een 3-tal jaar hebben wij een MAREA. Superkontent over. Alleen nog maar de ventilator vervangen die de omgevingslucht verwarmt (zat een scherp geluid op).
Het onderhoud probeer ik zelf te doen, en lukt me tot nu toe goed.
Alleen krijg ik die 'SERVICE?' melding niet van het scherm.
Kan iemand mij die kode bezorgen?

Thx!

zie hogere berichten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptywo dec 04, 2013 3:10 pm

Hoi

Werkt terug prima heb hem grondig gekuist en alle waarden staan op nul.
bedankt voor de informatie.zijn terug gerust voor een jaartje stoken zalig.

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Emptywo dec 04, 2013 6:32 pm

Om uit de service code te komen: tweemaal kort op o/i drukken zou moeten lukken.

Het "grondig" reinigen gebeurt bij mij buiten met een compressor. Het grootste probleem zijn die fameuze zijplaten: die moeten echt heel juist in de groeven schuiven, diep genoeg (voor de bovenplaat) niet te diep (vertoont dan lelijke groef bovenaan).
Het grote probleem is hoe vuil je wordt van dat uitblazen. De ganse operatie heeft ongeveer 1 uur geduurd en dan nog dacht ik dat er steeds stof bleef uitkomen. Zeker met een stofmasker werken!
De schouw reinig ik dan ook.
Een delicaat punt zijn zeker de silicone joints tussen schouwstukken en tussen schouw en kachel. Deze zijn verkrijgbaar in Zoersel voor €1 per stuk. Toen verleden jaar de installateur de "grote kuis" gedaan heeft waren die beschadigd bij het terugplaatsen van de kachel met als gevolg een lichte geurhinder bij het opstarten. Gelukkig niet tijdens de normale operatie.
Sinds mijn grote kuis werkt alles perfect sinds een drietal maanden.

Warme groetjes

Dotteke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: marea onderhoud - "service" resetten   marea onderhoud - "service" resetten - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
marea onderhoud - "service" resetten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» logo onderhoud - "service" resetten
» funny onderhoud - "service" resetten
» resetten service Rika

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: