van Gast wo sep 30, 2015 8:34 am
Zowel niet tevreden van de Edilkamin Brio, als van de verkoper.
Aankoop Oktober 2012:
Brio:
*parameters stonden totaal verkeerd ingesteld. Dankzij dit forum wat kunen verbeteren (curleo en erwin, thx!)
*beloofde 14 kg kan niet in de laadbak
*Van die 14 kg wordt maar een 8 kg gebruik, de rest blijft tegen de wanden hangen
*Geeft niet echt veel warmte
*Omslachtig om de timer te gebruiken, interface helemaal niet gebruiksvriendelijk
*Glas snel vuil
Verkoper
*Installatie was 1 uur werk, geen controle van parameters. Alles moest van fabriek af goed staan zeiden ze
*Toen ik dit later bij de verkoper aankaartte geloofde ze me niet.
*Hadden niet het juiste materiaal bij: 1 muur-afdekplaat is nog steeds verkeerd (te groot)
*Beloofde cursus/opleiding om onderhoud en instellingen (beperkt) aan te passen is nooit doorgegaan wegens steeds te druk.
*5-6 keer de zaak bezocht om problemen aan te kaarten. Nooit iemand langgeweest. Wel 1 keer telefoontje gehad met vraag wat probleem was en dat dat ik zus en zo eens moest proberen/nakijken. (was bijna zomer toen en kachel was niet meer in gebruik).
*Had een afstandsbediening meegekocht: levering pas 6 maanden later na herhaaldelijk navragen. Tot vandaag de dag werkt deze nog steeds niet: reeds 3x langsgeweest. Na verloop van tijd kreeg ik zelfs een herstelde/bekrastte mee terwijl mijn ingeleverde nog nieuw was.
Op zich tevreden over pellets, maar volgende keer toch een ander merk/verkoper.