Ik ben op zoek naar de rubber met de lager van de luchtventilator. Waar kan ik nog onderdelen vinden voor deze kachel?
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 42 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
2 plaatsers
Last Calor Zoë - luchtventilator
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32452
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 2
Re: Last Calor Zoë - luchtventilator
kan je verkoper je niet helpen, of groene kachel zolder verkocht deze vroeger ook..
Ik denk dat het niet makkelijk gaat worden om dat via de vroegere verdeler voor de Benelux te krijgen, de ervaring leert dat deze nogal eens van merk wisselt en dan de oude klanten in de steek laat. Lees dit leerzame topic maar eens helemaal door.
Als je de gegevens van de ventilator hier meldt kunnen we eens zoeken naar een equivalent, er zijn vrij veel onderdelenbedrijven die vaak de meest exotische onderdelen kunnen leveren.
Als je de gegevens van de ventilator hier meldt kunnen we eens zoeken naar een equivalent, er zijn vrij veel onderdelenbedrijven die vaak de meest exotische onderdelen kunnen leveren.
jeanhup- verkoper
- Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09
- Bericht nummer 4
We hebben hier misschien nog wel wat rubbers met lagers liggen. Maak er maar een foto van en stuur me een e-mail met het merk en typenummer van de ventilator. Dan kijk ik even.
Gast- Gast
- Bericht nummer 5
Heb mijn nieuwe ventilator gevonden. Helemaal dezelfde. Kunnen bestellen. Dank voor jullie hulp.