kachel brand vuil met badger Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
steven
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
pedro
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
krusty
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
Fleur
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
ss
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
jeanhup
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
Philip
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
Annejanne
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 
Maryline
kachel brand vuil met badger I_vote_lcapkachel brand vuil met badger I_voting_barkachel brand vuil met badger I_vote_rcap 

 

 kachel brand vuil met badger

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Emptydo okt 17, 2013 8:16 pm

Een goede avond iedereen het stook moment is er weer vorige jaar heb ik badger gehad was zeer goed
zo waar je goed mee ben weer badger pellets

maar is er iemand die me kan helpen de warmte is er maar de kachel is zeer vuil
de kachel heef zijn onderhoud gehad de schoorsteen geveegd als die moest gebeuren is gebeurd
de technieker van merk is langs geweest en deze stan er ook stil bij kan er mij iemand helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: badger   kachel brand vuil met badger Emptydo okt 17, 2013 9:18 pm

sloeber wat bedoel je eigenlijk met de kachel is zeer vuil? 1.kachel openen en as zuiger erin steken en kuisen ,
2waar staat techneut stil van ? als kachel het nodige onderhoud gehad heeft wat is dan het probleem ??
dit wordt niet door u beschreven ! graag wat meer input !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Emptyvr okt 18, 2013 10:39 pm

Beste

De as bij de verbranding is korrelige vorige jaar was meer stof en de as was grijs zwart . Nu dit jaar is de as bruin . De parameters zoals de airflow is zelfde als vorige jaar en de toevoer van de pellets ook. Het lijk wel dat de pellet niet gans opbrand . De ruit van de kachel ga vrij gemakkelijk af en er kleef niets aan de binnenkant van de kachel zelf . Vind het nogal al raar dat de as was korrelige is en bruin is. Zal mij eens bezig houden dit weekend . Meschien een wat meer airflow geven wie weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Emptyvr okt 18, 2013 10:52 pm

als de pellets niet geheel opbranden de pellettoevoer iets verminderen, of de extractie iets verhogen.
hou ons op de hoogte wat het geeft..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Emptyvr okt 18, 2013 11:18 pm

oke erwin zal een proberen alvast bedankt voor de info ik hou jullie zeker op de hoogte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Emptyza okt 19, 2013 5:10 pm

waarschijnlijk heb je wel dezelfde pellets maar een mindere kwaliteit (slecht gefabrikeerd )
als je kachel en schouw gereinigd is en de afstelling dezelde gebleven is zie ik maar 1 oorzaak de pellets ! probeer eens een ander merk !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Emptyza okt 19, 2013 7:58 pm

Zo beste mensen ik ben jullie zeer dankbaar voor jullie tips. Ik heb mijn vandaag bezig gehouden en goede resultaten . Wat heb ik veranderd aan mijn kachel naar menu geweest en de toevoer van de pellets wat verminder met als resultaat de pellets zijn verbrand tot stof . En mijn ruitje van de kachel bij zo goed als proper . De groeten hier aan iedereen en ik wens jullie een warme winter toe .
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Emptyza okt 19, 2013 8:03 pm

sloeber,

bedankt voor de feedback, welke kachel heb je eigelijk want dat weten we nog niet..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Emptyza okt 19, 2013 8:38 pm

Juist was ik vergeten te melden is een edilkamin type marea
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kachel brand vuil met badger Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel brand vuil met badger   kachel brand vuil met badger Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kachel brand vuil met badger
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» marea raam brand vuil
» Hoeveel vuil verwachten van plaatsing kachel?
» Pc scherm vuil aan de binnenkant

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: