Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 58 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 58 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyzo jan 20, 2013 4:02 pm

Jan,
je geeft niet aan waar in Nederland maar als je op marktplaats.nl zoekt met houtpellets krijg je het actuele aanbod te zien.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: katia 12 kw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyzo jan 20, 2013 4:51 pm

Hallo, ik ben Luc
Wij hebben sinds 1 week een pelletkachel Katia (eurostek).
wij denken dat de instellingen (parameters) niet correct staan. Maar hebben geen handleiding?
Kachel wordt te warm dan de temperatuur dan we vragen, ventilator blaast veel?
Wij weten niet hoe we deze instellingen meoten veranderen.
grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyzo jan 20, 2013 4:55 pm

Luc,
welkom op het forum. Je leverancier hoort te zorgen voor een NL handleiding en de kachel goed te installeren, deze benaderen en dat verlangen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyzo jan 20, 2013 6:11 pm

hallo iedereen !

ik ben op dit forum terecht gekomen door te googelen achter info over pelletkachels. aangezien wij onze woning volledig aan het verbouwen zijn en opzoek zijn naar een interessante manier van verwarmen is onze keuze uitgegaan naar het gebruik van een pelletkachel als hoofdverwarming. via deze weg had ik graag meer info gekregen over de verschillende mogelijkheden, soorten kachels, kanalisatie, ............ het te verwarmen oppervlakte bedraag 2x 50m²( gelijkvloers +1ste verdiep) totaal volume van 226m³. Graag jullie advies en ervaringen.

grtz,

Cozze
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyzo jan 20, 2013 6:13 pm

Cozze,
welkom op het forum en veel lezen is het devies. Gebruik ook de zoekknop links boven en dan zul je al veel antwoorden vinden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyzo jan 20, 2013 7:29 pm

hallo,
ik ben jan wonende in mol en heb een jaar geleden een pelletkachel p1 van cera design aangeschaft ,heb deze rechtstreeks in duitsland aangekocht en nu geeft ze een alarm om de 2 uur voor onderhoud , dit is gebeurt maar krijg het alarm er niet af
nu is de vraag of er iemand weet hoe ik dit kan resseten.
groeten en alvast bedankt
Jakke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyzo jan 20, 2013 7:30 pm

Hallo, ik ben Kenny en ben op het forum terecht komen omdat ik informatie aan het zoeken was over pelletskachels en soorten pellets . Heb sinds oktober 2012 een inbouwpellet aangekocht van het merk L'ARTISTICO type SILVERSTRO.Is deze bij jullie bekend ? Zeer tevreden over de kachel maar nog steeds op zoek achter goeie pellets die prijs kwaliteit zijn .groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyzo jan 20, 2013 7:31 pm

Jan, Kenny
welkom op het forum.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyma jan 21, 2013 5:57 pm

Hoi, ik ben Nico, en heb dit forum via via gevonden.

Momenteel overwegen we een Rika Topo te kopen. Momenteel hebben we vloerverwarming op stookolie. Graag hadden we 's avonds het sneller wat warmer gemaakt, en hopen dit via de pelletkachel te kunnen. Alsook wat mazout uitsparen. Op termijn wil ik de stookolie vervangen door een kleine wanrmtepomp waar de pelletkachel de ergste koude momenten moet opvangen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptyma jan 21, 2013 6:01 pm

Nico,
welkom op het forum en veel leesplezier, als je de zoekknop linksboven gebruikt vind je al veel antwoorden op je vragen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydi jan 22, 2013 12:20 am


hoi iedereen,
wij hebben een piazetta P963C laten plaatsen begin dit jaar en zijn daar nu al tevreden over.
wij hebben het forum eerder toevallig leren kennen door te googlen naar de kwaliteit van de verschillende merken pellets.
we hebben voor een pelletkachel gekozen omdat we geen schouw hadden en gas toch maar niks vonden.
hopelijk vinden we alles waar we nog vragen over hebben op dit forum.
groeten knepke
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydi jan 22, 2013 12:37 am

knepke

welkom op het forum, veel leesplezier,
vragen zien we graag tegemoet in de gepaste topics,
met de zoekknop bovenaan vind je meestal reeds bestaande info over een onderwerp...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydi jan 22, 2013 2:47 pm

Ik ben Ferre (zoals je kan afleiden uit mijn forumnaam, logisch Wink) en ben van plan een pelletketel aan te schaffen ter vervanging van onze mazoutketel. We hebben reeds een CV-installatie zodat we daar gebruik kunnen van maken. Voor het sanitaire gedeelte zouden we een elektro-boiler kunnen gebruiken in combinatie met de pelletbrander. We hebben zonnepanelen die in de zomer hun "overproductie" kwijt zouden kunnen op de boiler. We hebben nog niks beslist (dus nog geen keuze gemaakt) en zijn volop aan het rondkijken voor ideeën. Reacties zijn uiteraard meer dan welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydi jan 22, 2013 2:51 pm

Ferre,
welkom op het forum en veen leesplezier. Over pelletketels is genoeg te vinden met de zoekknop linksboven.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: MikeyMike - nieuwe Ravelli   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydi jan 22, 2013 10:38 pm

Hallo,

Heb een pelletkachel aangeschaft vanwege de duurzaamheid, kostenbesparing en het feit dat mijn vrouw een gezellig vuurtje wilde in de kamer en ik geen zin had in kloven en hout regelen en in het sponsoren van de NUON en consorten.

Daarnaast heb ik een bedrijf in zonnepanelen en is een pelletkachel wellicht een mooi product voor erbij.

Heb gekozen voor een Ravelli HRV 120 vanwege het model, het geluid en prijs. Aantal zaken bekeken en wat gelezen en uiteindelijk in Italië een kachel besteld voor iets meer dan helft van de adviesprijs in NL inclusief transport.

Pellets zijn nu van Geen Energy. Zijn iets minder schoon dan andere die ik heb getest (K-Stove), maar wel een stuk goedkoper. 270 euro - 1000 kg bezorgd. Heb ook pellets van van Gelder geprobeerd, maar die zijn niet beter en wel duurder.

Heb digitale manuals en codes van de kachel dus als iemand iets nodig heeft...
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydi jan 22, 2013 10:41 pm

maickel,

welkom op het forum, veel leesplezier.

manuals en codes zijn altijd welkom Smile

aangezien PM pas werkt na 5 berichten, eventueel de bestanden uploaden naar [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] en dan de downloadlink die je krijgt hier posten..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
remi8
Pelletje
Pelletje
remi8


Man Aantal berichten : 24
Registration date : 09-01-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptywo jan 23, 2013 6:47 am

Hoi Folks,
Ik ben Remy en ben terechtgekomen via Google op dit forum.
Ben opzoek naar een degelijke pelletkachel van min 8Kw voor onze veranda te verwarmen.
Heb momenteel wel een pelletkachel op het oog van het merk Ecoforest type vigo 9.5Kw.
Maar ik weet niet veel over dit merk en de service die te verkrijgen is, maar mochten jullie al tips hebben laat gerust maar iets weten. Wink
Grtz Remy


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptywo jan 23, 2013 6:50 am

Remy,
welkom op het forum. Veel lezen en de zoekfunctie linksboven gebruiken is het de vies en dan deelnemen in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptywo jan 23, 2013 11:26 am

Hoi Remy,

welkom hier!

Vragen of opmerkingen over het desbetreffende merk kan/mag je plaatsen in het gepaste topic!

Grtzzzzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
marc1955
Pelletje
Pelletje
marc1955


Man Aantal berichten : 39
Registration date : 23-01-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptywo jan 23, 2013 2:28 pm

Hoi allemaal,

Ik heet Marc en heb sinds enkele maanden een Ravelli 100 in mijn huis staan.
Deze Ravelli heb ik gekocht na langdurig zoeken en afwegen van alle voors en tegen.
Door te googelen heb ik deze website 'gevonden'en al veel van geleerd.
Ik heb gelijk 2 palletjes Granilux aangeschaft en ben deze nu aan het opmaken.

Tot zover maar weer Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptywo jan 23, 2013 3:09 pm

marc1955,

welkom op het forum en veel leesplezier

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Gitske94    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptywo jan 23, 2013 8:23 pm

Hallo,
ik ben Gitske94,
ik kom hier terecht via een mede-lid en vele goede woorden van dat lid,
wij gebruiken een mcz vivo 80 waarvan we bijna een jaar in bezit zijn.
Onze pellets zijn van het merk Plosplan, en wij zijn zeer tevreden over de pellets en de pelletkachel zelf.
Ik ben altijd op zoek naar handige tips en tricks.

groetjes,
Gitske94.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptywo jan 23, 2013 8:53 pm

gitske,

welkom op het forum en veel leesplezier
met de zoekknop vind je al heel veel info over verschillende onderwerpen..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydo jan 24, 2013 7:20 am

Hallo ik ben Matthias en ben hier nieuw op het forum.

Ik ben hier op het forum terecht gekomen na een google zoektocht voor een handleiding van mijn Palladio kachel.
De reden waarom wij voor pelletkachels gekozen hebben is het feit dat er geen centrale verwarming is geinstalleerd in het huis, en pelletkachels leken me een zuinige en aangename oplossing.
We hebben een Edilkamin Kelly staan op gelijkvloers :

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

en een Palladio Orlanda op de eerste verdieping :

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Wij gebruiken meestal Cogra pellets waarvan ik zeker tevreden ben, vooral omdat die zakken lekker stevig zijn.
De laatste tijd heb ik echter wat problemen met mijn Palladio kachel, maar daarvoor vind ik het juiste forumonderdeel wel Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydo jan 24, 2013 7:43 am

Matthias,
welkom op het forum en veen leesplezier. Met de zoekknop kun je inderdaad erg veel vinden en anders deelnemen aan een discussie.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Hoi iedereen.   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Emptydo jan 24, 2013 9:16 am

Hallo iedereen,

Ik ben Nicole,30jaartjes oud alweer, woonachtig te niel bij as (limburg)
Ik lees al een tijdje mee hier en heb besloten om mij toch maar eens te registreren.

Hoe kom je hier terecht?
Jammer genoeg door een aanhoudend probleem met onze edilkamin funny moon.

Waarom een pelletkachel?
Vooral voor de gezelligheid van de vlam Smile

Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
Edilkamin funny moon, sinds een klein jaartje nu.

Welke pellets gebruik je?
Alles zowat al uitgeprobeerd, op het moment de pellets van groene kachel.

Ben je tevreden van je pelletkachel?
Op de momenten dat hij naar behoren werkt wel, jammer genoeg is dat nog niet echt veel het geval geweest.

Groetjes Nicole.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 5 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: