Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 69 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 69 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Hoi iedereen.   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptydo jan 24, 2013 9:16 am

Hallo iedereen,

Ik ben Nicole,30jaartjes oud alweer, woonachtig te niel bij as (limburg)
Ik lees al een tijdje mee hier en heb besloten om mij toch maar eens te registreren.

Hoe kom je hier terecht?
Jammer genoeg door een aanhoudend probleem met onze edilkamin funny moon.

Waarom een pelletkachel?
Vooral voor de gezelligheid van de vlam Smile

Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
Edilkamin funny moon, sinds een klein jaartje nu.

Welke pellets gebruik je?
Alles zowat al uitgeprobeerd, op het moment de pellets van groene kachel.

Ben je tevreden van je pelletkachel?
Op de momenten dat hij naar behoren werkt wel, jammer genoeg is dat nog niet echt veel het geval geweest.

Groetjes Nicole.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptydo jan 24, 2013 11:07 am

hallo,
Door te googlen ben ik terecht gekomen.
Waarom pelletkachel? Wij verwarmen met een mazoutkachel.Hoorde vrienden over pelletkachel praten ,dus waarom wij niet.
Hebben op 15/10/2012 een mcz mercury gezet,gebruiken de mandi pellets.
Staat hier op de eco stand en moet zeggen de mazout kachel is NIET meer aan geweest. cheers
Dus tot nu zeer tevreden erover.
Groeten grijze wolf (jos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptydo jan 24, 2013 11:17 am

Jos,
welkom op het forum en goed te lezen dat je tevreden bent van je kachel, veel leesplezier en we lezen jouw ervaringen graag in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptydo jan 24, 2013 12:26 pm

Hallo, wij hebben een pelletkachel van edelkamin gekocht omdat we vloerverwarming hebben en de tussenseizoenen moeilijk de temperatuur moeilijk teregele'n is. De vloerverwarming uitzetten op een zonnige dag en de dag erna koud is niet de bedoeling dus kozen we voor een pelletkachel heel plezant lekkere warmte maar na 6 weken veel problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptydo jan 24, 2013 12:29 pm

Sj,
welkom op het forum. Problemen binnen de garantieperiode opnemen met de verkoper/installateur is het parool.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptydo jan 24, 2013 2:53 pm

Mijn naam is Jan Zwitser.
Ik heb vorige week een pelletkachel gekocht, EdilKamin Funny.
De hoofdverwarming is 'Luchtverwarming'.
Als bijverwarming (gezelligheid) hebben wij een grote vrijstaande houtkachel. Zo langzamerhand vind ik het teveel werk en troep, dus hebben we een pelletkachel gekocht, die overigens nog geleverd moet worden. Ben benieuwd, of de Funny de kamer ( 75 m2)kan warmstoken.
Vraag: wat zijn goede, betaalbare pellets voor deze kachel en waar te koop.
Dienen pellets binnen opgeslagen te worden, of kan dit ook buiten in een regendichte kist?

Groet,
Jan Zwitser
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptydo jan 24, 2013 2:56 pm

Jan,
welkom op het forum. Pellets en de ervaring daarmee zijn met de zoekknop te vinden en wat goede pellets zijn zul je moeten uitproberen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
vagehond
Pelletje
Pelletje
vagehond


Man Aantal berichten : 35
Leeftijd : 65
Registration date : 24-02-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 9:37 am

Hallo,
Ik ven Patrick, en zit al bijna een jaar op het forum, zonder zelf iets te posten.
Ben hier via Google terechtgekomen, nadat ik me een Edilkamin Ottawa 24 kW pelletketel had aangeschaft.
Ben nogal een "doe het zelver" ik wil ook weten hoe alles precies in mekaar zit.
Heb zelf ook nieuwe schouw gebouwd voor mijn ketel, (dubbelwandig inox).
Ketel staat aangesloten op een 25 jaar oude CV installatie met 8 radiatoren.
Ik gebruik de Makro pellets, en heb de Edilkamin extra opslagtank.
Volgende project wordt de installatie van een buffervat.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 9:39 am

Patrick,
welkom op het forum en we zijn benieuwd naar je ervaringen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 3:28 pm

hallo
ik hoop dat ik juist zit ik ben gti 16v van dilsen heb een toronto + mijn mazout ketel nog samen in een gesloten ring of een serie ben ook technieker bij de firma x doe mazout gas pellets van edelkamin .
er is nog fijn info die ik niet ken of leer hier
mvg gti 16v
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 3:34 pm

Gti 16v,
welkom op het forum en veel leesplezier.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 3:38 pm

dank u
mvg
gti 16v
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 8:54 pm

Goede avond allemaal,

ook ik wil me graag voorstellen, inmiddels al regelmatig op dit forum gekeken voor informatie maar er blijven een aantal vragen onbeantwoord.

mijn gegevens:
Ik kom hier terecht door heeeeel veel te googelen naar pelletkachels
De pelletkachel wil ik aanschaffen om voordeliger te kunnen verwarmen en toch een sfeertje te creëren tegelijk.

Mijn oog is inmiddels gevallen op een MCZ KAIKA. IK ben erg benieuwd of er mensen mij hier extra gebruikers ervaringen over kunnen geven.

MVG

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 10:16 pm

wasberry,

welkom op het forum, veel leesplezier..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 10:56 pm

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Noortje en ik ben ook nieuw hier op het forum. Door wat googelen op instellingen van onze kachel ben ik hier terecht gekomen.
Wij hebben nu bijna een jaar een palletkachel in onze woonkamer, in eerste instantie gekocht als bijverwarming (staat in het aangebouwde deel van de woonkamer, waar geen vloerverwarming zit, maar wel veel kou van de ramen komt) En voor de gezelligheid van een vuurtje in huis. Ondertussen stoken wij bijna niet meer op de CV, alleen als het erg koud is buiten, of we veel thuis zijn en het huis koud is.

Wij hebben een MCZ Mercury en gebruiken Greenmaxx pellets, we hebben ook een tijdje German Pellets gehad.
Wij zijn erg blij met onze pelletkachel, hoewel er sommige instellingen wel wat beter zouden kunnen.

Ik hoop hier veel informatie, ervaringen en meningen te kunnen vinden. Het is in iedergeval lekker wat leesvoer :-)

Groetjes,
Noortje
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyvr jan 25, 2013 11:05 pm

Nootje,

welkom op het forum en veel leesplezier verder nog.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyza jan 26, 2013 2:44 am

Hallo, ik ben Patrick en nieuw op dit forum.
Ik heb sedert 2012 een Edilkamin Funny geïnstalleerd en totnogtoe zeer tevreden. Ik vind hier echter niet zo goed mijn weg op het forum, er staat zoveel info op dat ik niet weet waar ik het juiste moet gaan zoeken.
Ik heb momenteel 3 belangrijke vragen:
1. welke pellets genieten de voorkeur voor de eilkamin Funny
2. ik ken van de kachel niets af. Moet deze regelmatig nagekeken? Wie is een goede onderhoudstechnicus en waar vind ik een goede handleiding?
3. Hoe zit het met een samenaankoop in Limburg?

mvg
Patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: patrick nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyza jan 26, 2013 4:55 am

Patrick,

welkom hier!

1 Welke voorkeur pellets dat een kachel genieten hangt af van persoon tot persoon .Wat voor u goed is kan voor een ander slecht zijn.Testen is dus de boordschap.

2. Een pelletkachel geef je best een jaarlijks onderhoud,en normaal krijg je een nederlandse handleiding bij aankoop.Hebt u de kachel nieuw aangekocht?

3. Groepsaankopen vinden meestal plaats in de lente/zomer,wanneer de prijzen sowieso het laagst staan.Het forum is de gaten houden is dus de boodschap!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
peter m
Pellet
Pellet
peter m


Man Aantal berichten : 104
Registration date : 03-01-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyza jan 26, 2013 9:45 am

hallo pellet stokers!!
eindelijk de bekende kogel door de kerk!! na diverse bedrijven aangeweest te zijn een keuze gemaakt, het is een piazzetta 956 geworden .
ben alvast wat voorbereidigen aan het doen nieuwe aansluiting elektra met randaarde ijzeren plaat laten knippen voor onder de kachel en een gat in de gevel ,ook m,n rookgas meter wordt aan gepast voor droog en (nat) hout te meten voor een rendements meting het duurt nog een paar weken voor dat hij er is dus nog even geduld,wachten duurt altijd lang!!
groetjes peter m
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyza jan 26, 2013 11:35 am

Peter,
welkom op het forum en veel succes met de voorbereidingen. Over Piazzetta staat genoeg op het forum te lezen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Hallo   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyzo jan 27, 2013 11:34 am

Hallo,

Ik ben femke, we hebben sinds maart 2012 een pellet kachel (palazetti).
In de winter van 2011 - 2012 zijn we verhuist, in dit huis stond nog een oude electrische verwarmings installatie. Om niet te moeten kappen en breken + door de hoge mazout prijzen hebben we besloten een pelletkachel te installeren. Waar we tevreden van zijn.

Ik heb jullie ook via google gevonden, was opzoek naar een pelletverkoper in de buurt en deze heb ik hier gevonden waarvoor dank Smile .

groetjes,
femke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw lid   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyzo jan 27, 2013 11:40 am

Hoe kom je hier terecht?
Googelen over pelletkachels

Waarom een pelletkachel?
Besparing van mazout

Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
2 aangeschaft voor in de keuken en living.
Piazzetta p937
Superior Sabrina

Welke pellets gebruik je?
Nog niet bekeken, zijn er bij geleverd, maar nog niet gebruikt.

Ben je tevreden van je pelletkachel?
Ze zijn geleverd, maar nog niet geplaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyzo jan 27, 2013 11:43 am

Lambik,
welkom op het forum en gefeliciteerd met je (dubbele) aanschaf. Hopelijk worden ze snel geïnstalleerd en kun je genieten wan de warmte.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyzo jan 27, 2013 11:45 am

Femke,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met gebruik van de zoekknop kun je erg veel vinden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
konijn
Pellet
Pellet
konijn


Man Aantal berichten : 97
Registration date : 27-01-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: voorstelling konijn   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyzo jan 27, 2013 8:27 pm

hoi ik ga binnenkort een pellet aankopen en wil goed geinformeerd worden n deze tijden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Emptyzo jan 27, 2013 8:41 pm

Dat zal wel lukken denk ik ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 6 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: