Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptywo jun 05, 2013 2:55 pm

Elmo,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je met de juiste zoekterm alle info vinden die het forum bevat.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
wiloo12
Pelletje
Pelletje
wiloo12


Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 83
Registration date : 04-09-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptywo jun 05, 2013 5:57 pm

Ik ben ingelogd als Wiloo12
Ben reeds op het Forum geweest in nov 2011 en dit na aankoop van een pelletkachel MCZ type EGO air.
Ik ben overgegaan op pellets omdat mijn electriciteits verbruik voor verwarming(accumulatie kachels) veel te hoog opliep.
Sedert de aankoop is mijn electriciteits verbruik met meer dan50% gezakt.
Ik gebruik tot nu "Plosplan"pellets waar ik zeer tevreden over ben.
Sedert het plaatsen van de pelletkachel heb ik 1maal een ontstekings electrode moeten vervangen.
Ik laat jaarlijks de kachel kuisen door de leverancier , en dit kost ongeveer 150euro
mvg
wiloo12
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptywo jun 05, 2013 8:13 pm

Hallo,

Ik ben Els en woon in Zedelgem,
Begin dit jaar een pelletkachel gekocht, gewoon wat bijverwarmen is uitermate
interessant met een pelletkachel. En vooral het geeft veel minder afval dan
de vroegere open haard.

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptywo jun 05, 2013 8:14 pm

wiloo12 en bonsai1,

bedankt alsnog voor de voorstelling, beide tevreden pelletstokers zo te horen..


@bonsai1: specifieke vragen over de groepsaankoop graag in het juiste topic plaatsen,
klik op de aankondiging groepsaankopen bovenaan.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptywo jun 05, 2013 10:53 pm

Martin

wij hebben al geruim 2 jaar een pelletkachel van 10,5 kw.gebruikt als bijverwarming.de pellets die we momenteel gebruiken komen van de Makro.maar die geven wel wa as af.dus daarom zouden wij graag eens een pallet pellets willen uit proberen.




Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptywo jun 05, 2013 10:57 pm

Martin,

nogmaals welkom op het forum Laughing

En bij deze is uw bestelling goedgekeurd pelletforum

grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptywo jun 05, 2013 10:58 pm

martin,

alsnog bedankt voor de voorstelling, we horen volgende winter graag de ervaringen met de pellets op het forum.
Nog 1 tip: plaats nooit privegegevens (adres, email, tel) openbaar op het forum...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptydo jun 06, 2013 10:46 am

Hallo , ik ben Sonja en woon in Denderwindeke .Sedert een 3tal weken heb ik een piazzetta 963D .Ik heb deze keuze gemaakt omdat mijn beide zussen ook een piazzetta hebben en er tevreden over zijn .Mijn ene zus heeft een 956 en mijn andere een 963.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptydo jun 06, 2013 10:58 am

Sonja,

welkom op het forum en veel leesplezier, piazzetta zit blijkbaar in de familie bij jullie.
we zijn benieuwd naar je ervaringen met de kachel...


_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen, blijkbaar nog niet gedaan !   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptydo jun 06, 2013 3:25 pm

Hallo

Mijn naam is Ewoud. Ben reeds ingeschreven op dit forum omdat ik eens een probleempje had met mijn Kachel. Blijkbaar heb ik me dan niet voorgesteld, bij deze, nogmaals Hallo.

Ik heb dit forum gevonden door een beetje te zoeken op de google.
Omdat we ons appartementje verbouwd hebben en de convectoren eruit gegooid hadden, hebben we besloten om een inbouw palletkachel te installeren. Dit is dan ook de enige verwarming die we hebben buiten een kleine warmte blazer in de badkamer.
Sinds twee jaar stook ik met de elite pallets en moet zeggen, het zijn veruit de beste die ik reeds gebruikt heb. Model van de kachel ontbreekt mij even en kan dit van deze locatie effe niet checken.

En nu is er net een groepsaankoop, vandaar dat ik me nog vlug wil voorstellen.

MVG EWOUD
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptydo jun 06, 2013 4:11 pm

Ewoud,

welkom op het forum.U kan ook altijd uw type kachel in uw onderschrift(vind je terug onder profiel) plaatsen.

De Elite pellets zijn u dus al bekend Smile

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptydo jun 06, 2013 10:47 pm

hallo in ben david in woon in ertvelde een deelgemeente van evergem ik kom op het forum terecht via google ik heb sinds vorig jaar een pelletkachel gekocht Palladio Scozia 10kw.omdat de gas mij te duur werd ik gebruik al de pellets van elite en ben daar tevreden ven
groetjes david
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyvr jun 07, 2013 8:59 am

Welkom op het forum David!

Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyvr jun 07, 2013 8:25 pm

Hallo,

Ik ben Jurgen, woonachtig in Koolkerke (Brugge).
We zijn sedert vorig jaar eigenaar van MCZ Musa Comfort Air. Aanrader voor wie een kachel wil met kanalisatie.
Heb via de site meegedaan aan groepsaankoop Elite pellets en tot nu toe zijn dit nog altijd de beste.
Veel goeie tips op het forum gelezen.

Mvg,

Jurgen
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyvr jun 07, 2013 8:38 pm

Jurgen,

bedankt voor de voorstelling, een prima kombinatie van kachel en pellets..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
danny62
Starter
Starter
danny62


Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 61
Registration date : 19-02-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: danny   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyza jun 08, 2013 9:30 pm

hallo ik ben Danny en woonachtig te herzele.Ik kwam op deze forum terecht vorig jaar om dat ik van plan was een pelletkachel te kopen .heb er dan èèntje gekocht een edil-kamin Kelly 8kw.ik heb een pelletkachel aangeschaft om dat mazout te duur is.Ik gebruik de pellets van plospan ben van deze kontent maar heb nog geen andere gebruikt.Ik ben heel tevreden van deze pelletkachel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyzo jun 09, 2013 9:29 am

Goeiemorgen,

Wij hebben recent een huis gekocht. We hebben nog heel wat renovaties voor de boeg Smile.
De woning wordt nu nog verwarmd met 1 mazoutkachel en 1 houtkachel. De houtkachel zou ik houden daar we nu nog heel wat hout liggen hebben van onze bomen.
Ik heb reeds wat rondgekeken wat we zouden doen van hoofdverwarming (warmtepomp lucht-lucht, cv, vloerverwarming, ...).
Ik ging eerst kiezen voor cv op aardgas. Maar de gas ligt nog niet in de woning en de woning ligt redelijk ver van de straat.
Dus maw aanleg voor de gasleiding alleen al zou duur uitvallen. Na wat gesprekken met vrienden die ook gaan overschakelen op pellets heb ik wat opzoekwerk gedaan. Zo ben ik op dit forum terecht gekomen. Hierdoor is mijn interesse naar pellets fors gestegen. Nu alleen nog eens zoeken wat de beste oplossing zou zijn, welk merk, verdeler, ...
Dus indien jullie wat tips kunnen geven, laat maar komen Smile.

Voila nu kan ik beginnen met mijn zoektocht.
Tot gauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyzo jun 09, 2013 10:02 am

Danny & Wullox,
welkom op het forum en veel leesplezier gewenst. Met behulp van de zoekknop linksboven kun je die topics vinden die je interesse hebben.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyzo jun 09, 2013 2:51 pm

Goeiemiddag,

ik ben Phil.
Ik brand met twee pellet kachels. 2 Extra Flame Toestellen.
Ben heel tevreden. Warmte doet me denken aan kolenkachels vroeger.
En ik heb iets tegen de sjeiks die alsmaar rijker worden op onze kap...
Mooi dat we creatief zijn en op zoek gaan naar andere vormen van energie.

Pellet Forum is eveneens mooi initiatief.
Ik droom al jaaaaaaaaaaaren van dergelijke initiatieven. Spijtig dat het eerst crisis moet worden of zijn,vooralleer veel mensen wakker worden om mee te gaan doen aan groepsaankopen. Waarom niet in groep voeding gaan aankopen, auto's , frigo's , etc etc Gezond Verstand is aan het terug komen !
Da's positief !
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeroscopic
Starter
Starter
Aeroscopic


Man Aantal berichten : 19
Registration date : 26-02-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyzo jun 09, 2013 4:53 pm

Hallo,

Wij zijn Jan en Delphine uit Horebeke. Sinds vorig jaar in het bezit van een Edilkamin pelletkachel, voornamelijk gekozen
voor het gebruiksgemak van aansteken en bijvullen.
Het is een inbouwkachel die tot op heden nog niet omkast is, dus qua lawaai is het soms lastig, maar dat komt wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
krijgsheer
Pelletje
Pelletje
krijgsheer


Man Aantal berichten : 37
Registration date : 24-11-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyma jun 10, 2013 8:55 am

Hallo,

Ik ben Simon uit Lokeren. Heb hier al enkele berichten gepost maar nu is mijn pelletkachel besteld, installatie zal plaatsvinden in augustus. Het is een Piazzetta P960 geworden.
Heb voor een pelletkachel gekozen omdat mijn lostaande gasvuren ongeveer 25 jaar oud zijn en de nieuwe losstaande gaskachels ouderwets ogen. Het moest iets losstaand zijn aangezien de ruimte later nog verbouwd zal worden.

_________________
Piazzetta P960
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyma jun 10, 2013 9:09 am

Phil, Aeroscoüic & Krijgsheer,
welkom op het forum en veel lees-/stookplezier, we zien jullie bijdragen graag tegemoet.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyma jun 10, 2013 8:31 pm

Hallo,

ik ben Hilke en heb sinds enkele maanden een pelletkachel van het merk Flumenfire. Geen makkelijk parcours achter de rug (door bedrog van de verdeler), nu toch zeer tevreden over onze beslissing.
We hebben ons kunnen warmhouden deze winter!

Groetjes,
Hilke
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyma jun 10, 2013 8:56 pm

hallo hilke ,welkom op het forum
je maakt ons wel nieuwschierig met jou eerste binnenvaller ; bedrog van de verdeler ???

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyma jun 10, 2013 11:17 pm

Hallo allemaal , zijn in oktober 2011 verhuist naar een andere woning in Paal en hadden toen al interesse in een pelletkachel , zijn bij een opendeurdag terecht gekomen bij de groene kachel in Zolder en hebben er de Bleu Fire Sogno van 12 kw gekocht en stoken momenteel met de pellets van green energy , heb dit forum ontdekt door te googlen en door intersse naar meer weten .
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Emptyma jun 10, 2013 11:19 pm

Sonbi,

welkom op het forum en veel leesplezier, we horen graag je ervaringen met de kachel en de installateur..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 23 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: