Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 32 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 32 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 31755
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyma jun 10, 2013 11:19 pm

Sonbi,

welkom op het forum en veel leesplezier, we horen graag je ervaringen met de kachel en de installateur..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen 10 juni 2013   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptydi jun 11, 2013 8:03 am

Hallo,

Als je van plan bent om met pellets te stoken kom je via google vanzelf op dit forum uit. Zeer interessant met een gigantische hoeveelheid informatie. Een aanrader voor een ieder die met pellets wil gaan stoken.
Ik ben voor een pelletkachel gegaan om de stookkosten aan gas te kunnen verminderen.
Ik heb een ARTEL pelletkachel van 11 Kw en gebruik in het algemeen Green Energy pellets en ben daar tevreden mee.
Ik heb nu een stookseizoen achter de rug en het heeft me wel degelijk gas gespaard maar ga je de hele kamer in de winter met pellets warm stoken dan zullen de kosten in vergelijking met gas niet veel meer uitmaken.
Je krijgt een voordeel als je 's avonds dicht bij de kachel gaat zitten waar het lekker warm is en je laat het overige deel van het huis, waar je toch niet zit, wat kouder worden.

Groeten

Hilfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Geert   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptydi jun 11, 2013 9:55 am

Hallo,

Mijn naam is Geert en ik heb sinds december een pelletinbouwhaard van het merk Ravelli type Sara.Ik heb mijn inbouwhouthaard vervangen omdat een pelletkachel minder werk vraagt. Je kan hem programeren wanneer hij moet starten en uitdoven. Met hout moet je regelmatig bijvullen. Met pellets 1 maal per dag. Mijn centrale verwarming op mazout wordt nu zo weinig mogelijk gebruikt. Enkel nog om eens de badkamer op te warmen.
Ik ben heel tevreden over mijn kachel.
Graag zou ik vernemen hoe ik aan de groepsaankoop kan deelnemen. Ik ben van West-Vlaanderen. Momenteel gebruik ik Domo pellets maar die zijn iets duurder.

Groeten,

Geert
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptydi jun 11, 2013 10:37 am

Hilfit & Cage,
welkom op het forum en we lezen jullie ervaringen graag mee. Groepsaankoop is mogelijk via de banner midden boven, aandachtig lezen wat daar staat.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptydi jun 11, 2013 7:22 pm

Hey, ik volg al enige tijd dit forum voor wat betreft de keuze van pellets.
Zelf heb ik 3 jaar terug een Canadian Stove pelletkavhel gekocht omdat dit mij de goedkoopste oplossing was.
Ik heb als pellets al granulix en badger gebruikt. Nu ga ik mij opgeven voor de groepsaankoop elite pellets.

Ben woonachtig in de regio Ninove.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luc Melis
Pellet
Pellet
Luc Melis


Man Aantal berichten : 118
Leeftijd : 67
Registration date : 09-10-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptydi jun 11, 2013 8:10 pm

welkom !! ik zal eens opletten als ik ne lange smalle zie lopen in Ninove lachen

_________________
edilkamin funny 11kw
Extra flame dorina 6,2 kw

De pan european is ondertussen vervangen door een BMW R1200 GS LC !! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptydi jun 11, 2013 9:04 pm

Hallo,
Mijn naam is Marjan. Samen met mijn man Rik kocht ik 6 jaar geleden een Italiaanse pelletkachel (Ecoteck-Monica) aan. We zijn uitermate tevreden over deze aankoop en genieten nu meer van de winters...

Via mijn zus die in dezelfde periode een pelletkachel heeft aangekocht, kom ik op dit forum terecht. Verleden jaar kocht zij via de groepsaankoop 2012, een pallet pellets aan. Deze hebben we gedeeld. We waren zeer tevreden van de kwaliteit van de aangekochte pellets.



Marjan


Laatst aangepast door marjancoeman op wo jun 12, 2013 8:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptydi jun 11, 2013 9:30 pm

Marjan,

welkom op het forum en veel leesplezier. Blijkbaar een tevreden pelletstoker..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptywo jun 12, 2013 12:40 am

Hallo,
Ik woon aan de CB in Spanje.
Omdat het (flessen)gas hier nogal prijzig is ben ik mij wat aan het oriënteren voor alternatieven.
Een pelletkachel was dan het eerste waar ik aan dacht Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptywo jun 12, 2013 12:56 am

Janus,

welkom op het forum en veel leesplezier, met onze zoekknop bovenaan kun je meer info vinden over onderwerpen die je interesseren.
Ook het topic [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] eens doorspitten is een goed begin. Verdere vragen horen we dan wel binnenkort in een ander topic..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
romain1540
Starter
Starter
romain1540


Man Aantal berichten : 12
Registration date : 13-06-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyvr jun 14, 2013 7:25 am

Hallo,

Ik ben Romain en heb vorig een pelletkachel aangekocht en ben er zeer tevreden over. Had eerder een houtkachel en ik moet zeggen het gebruiksgemak is ongekend. Ik heb al veel van dit forum opgestoken en hoop dit nog veel te doen.

mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyvr jun 14, 2013 1:33 pm

Romain,
welkom op het forum al had je nij het voorstellen best iets meer mogen vertellen. Goed om te lezen dat je er al veel aan gehad hebt, door actief te posten kun je je ervaringen met anderen delen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyvr jun 14, 2013 5:45 pm

Hallo ik ben StevenDW.

We hebben een RIKA RIO kachel en zijn daar tevreden over...

ervaring pellets:
Plospan
Badger
Makro pellets
Hogramix

Groeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
louiza
Pelletje
Pelletje
louiza


Vrouw Aantal berichten : 40
Registration date : 15-06-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw lid   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyza jun 15, 2013 5:48 pm

hallo,

ik ben louiza en kom uit roosdaal
ik heb dit forum leren kennen door mijn schone broer
ik ben in het bezit van een pelletkachel sinds mei, merk RED type model dalia zwart
brand momenteel 'badger' bijgeleverd bij de plaatsing van de kachel
aangename warmte,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyza jun 15, 2013 5:59 pm

Louiza en StevenDW,
welkom op het forum en veel leesplezier. voor het zoeken naar informatie kun je de zoekknop linksboven gebruiken.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
GeertM
Pellet
Pellet
GeertM


Aantal berichten : 60
Registration date : 19-12-09

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 11:36 am

Hallo, ik ben Geert M uit Brakel.

Ik ben al enkele jaren lid van het pelletforum en had in het verleden twee Edilkamins (kachels), met helaas de nodige problemen, zoals op het forum te lezen. Dankzij de leverancier (eerlijk is eerlijk !), en de nodige juridische druk, heb ik dat verhaal zonder al té veel kleerscheuren kunnen afronden. Laat het ons erop houden dat het een hoop ongelukkige omstandigheden waren die samenkwamen en voor de nodige problemen zorgden en waarbij uiteraard niemand, maar dan ook niemand enig iets negatief kan verweten worden ;)Tot zover het oud nieuws.

Ondanks de perikelen bleef ik overtuigd van pellets en heb dan gekozen voor een Harhassner pelletbrander 22 kW en heb deze nu meer dan een jaar en moet ik zeggen er toch zéér tevreden over te zijn. Zowel over de importeur/installateur als over de machine zelf ! Alles wat met warmte te maken heeft zit erop aangesloten, dus ook sanitair. Is echt een zéér goede machien, controleert alles continue en alle motoren (en het zijn er een pak !) zijn bijvoorbeeld ampère gestuurd. De eindbeslissing was tussen Okofen en de Hargassner, maar de nog betere kwaliteit van de Hargassner en de manier waarop dit Oostenrijks familiebedrijf werkt, gaven de doorslag in het voordeel van de Hargassner !

Gezien er een lambdasonde op zit, maakt het in wezen niet uit welke pellets ik er in doe. Je ziet het ook niet, wat bij een pelletkachel wel het geval is, aan de vlammen achter het glas of je een betere verbranding hebt. Wat wel meespeelt bij de keuze van de pellets, is de hoeveelheid stof in de zakken. Bij veel stof geraken de filters van de aanzuiging sneller vol en krijg je een lager debiet ...

Tot nu toe vooral Badgers (90%) en Power+ (10% - bij lokale leverancier) gebruikt. Over beiden tevreden. Het prijsverschil tussen de Badgers en deze uit de groepsaankoop is echter van die aard dat je er niet naast kan kijken (terwijl de specificaties in elkaars buurt liggen) ...

Cheers,

Geert
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 11:40 am

Geert,
alsnog bedankt voor je uitgebreide introductie en welkom als ervaren ketelstoker.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemo100
Pelletje
Pelletje
Nemo100


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 16-06-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw met chazelles silvestero   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 3:06 pm

Hallo allen, 
Mijn naam is Tom en ik heb deze week een Chazelles Silvestero laten installeren door Desender-Desmedt Aartrijke,
hierbij zijn ook een aantal zakken badgerpellets bijgeleverd.
Ik woon in de regio Deinze. Waar kan ik kwalitatieve pellets vinden? Nog iemand ervaring met dit toestel? Alvast bedankt voor de fijne info vorig jaar, dit is echt een fijn forum.
Dag


Laatst aangepast door erwin op zo jun 16, 2013 7:38 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 3:12 pm

Tom,
welkom op het forum en veel leesplezier, info die je zoekt kun je veelal vinden m.b.v. de zoekknop linksboven. Het merk en type van je kachel is hier onbekend maar misschien kun je daar iets meer over vertellen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 3:21 pm

Nemo100,

welkom op het forum, het is dan deze kachel denkelijk: silvestro
voor pellets die goed branden in je kachel, een paar zakjes kopen van een paar merken en testen...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemo100
Pelletje
Pelletje
Nemo100


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 16-06-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: CHAZELLE SILVESTRO 10 KW   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 3:48 pm

Dat is de juiste!!
Tom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: superior gioia   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 8:45 pm

hey palletkachel liefhebbers,
ik heb binnenkort een pelletkachel. 
model; superior gioia.
vanaf dan opzoek naar pellets.
naar goede kwaliteit voor een zo laag mogelijke prijs.
zodra ik onze kachel heb kan ik mijn ervaring ook met met jullie delen.

MVG; steve
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 9:12 pm

steve,

welkom op het forum, we kijken uit naar je ervaringen met de kachel komende winter. 
voor pellets in uw regio 3 tips, zoek met de zoekknop op carto, bioflam, europellets..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 11:04 pm

Hallo, ik ben Dany en ben op dit forum terecht gekomen via google.
Ik ben reeds 4 winters lang de gelukkige eigenaar van een pelletkachel Piazetta van 8 Kw (rustieke uitvoering)
Ik gebruik sedert twee winters de pellets van Makro en ben hiervan tevreden.
Op dit forum lees ik regelmatig de bevindingen over gebruik van pellets en de prijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyzo jun 16, 2013 11:48 pm

Dany,

welkom op het forum, zo te horen een tevreden pelletstoker, veel leesplezier hier...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
knessel
Pelletje
Pelletje
knessel


Aantal berichten : 20
Registration date : 26-12-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Emptyma jun 17, 2013 10:22 am

hallo, wij hebben een pelletketel geplaatst in vervanging van een mazoutketel.  Ben hier al surfend terechtgekomen , en droom nog altijd van een micro-WKK op houtpellets.  Onze keuze voor pellets:  groene(re) brandstof, prijsoverwegingen en feit dat je met je neus op het verbruik wordt gedrukt.  Je giet de zakjes in je container en behoud het overzicht, zeker tov mazout.  De geur van hout bij het uitgieten van de zakjes is voor mij een bijkomende meerwaarde Wink. grtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 24 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: