Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
AuteurBericht
knessel
Pelletje
Pelletje



Aantal berichten : 20
Registration date : 26-12-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 17, 2013 10:22 am

hallo, wij hebben een pelletketel geplaatst in vervanging van een mazoutketel.  Ben hier al surfend terechtgekomen , en droom nog altijd van een micro-WKK op houtpellets.  Onze keuze voor pellets:  groene(re) brandstof, prijsoverwegingen en feit dat je met je neus op het verbruik wordt gedrukt.  Je giet de zakjes in je container en behoud het overzicht, zeker tov mazout.  De geur van hout bij het uitgieten van de zakjes is voor mij een bijkomende meerwaarde Wink. grtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sele
Pelletje
Pelletje
Sele


Man Aantal berichten : 38
Registration date : 25-11-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 17, 2013 11:50 am

hallo,

ik ben sele:sins vorige winter een kachel van vescovi en aangezien ik het toch beetje tegen vallend vin de prijs van de pellets zou ik graag mee doen aan een groepsaankoop zo dat we toch een degelijke prijs betalen voor de zakken.

gtz sele
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 17, 2013 11:56 am

Knessel & Sele,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met behulp van de zoekknop linksboven kun je de meeste info vinden die je zoekt.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 17, 2013 7:40 pm

Hallo,ik ben Bichou woon te Affligem (Teralfene) ben 54 jaar en heb al een jaar een Pelletkachel van het merk Harman XXV
Waarom deze kachel, is robuust en oogt mooi heeft een klein verbruik en toch 12kw nominaal vermogen.
Waarom pelletkachel:is gezellig, geeft goede warmte is milieu vriendelijk en eenmaal aangevuld kan je gerust een dag en een nacht u verwarmen zonder naar de kachel om te kijken.
Ik kocht steeds pellets van het merk cogram din+ waar ik zeer tevreden van ben .
Geen stof in de zakken.
ik heb jullie ontdekt via Googel .
Nu zie ik die groeps- aankoop en dit spreekt me wel aan,'t zien er ook propere pelletsen uit
Zie hier mijn voorstelling
Mvrg Bichou
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 17, 2013 8:33 pm

Bichou,

alsnog bedankt voor de voorstelling, zo te horen een tevreden pelletgebruiker..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenabert

Nenabert


Man Aantal berichten : 1
Registration date : 25-01-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 17, 2013 10:08 pm

Hallo, 

Ik ben Nenabert en sinds januari heb ik een pelletkachel: MCZ musa comfort air.(11 kw)
Tot hiertoe ben ik er heel tevreden over.
Het is steeds gezellig warm in huis en echt veel werk heb je er niet aan.
Tot nu toe heb ik voornamelijk 'gestookt' met de pellets van Green Energy.
Hier ben ik best tevreden over. ( prijs-kwaliteit)
Ook Plospan heb ik geprobeerd maar hier kreeg ik vaak koekvorming mee.
Met de pellets van de Colruyt heb ik wisselende resultaten : soms goed, soms slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 17, 2013 10:23 pm

Nenabert,

welkom hier!

We horen graag uw ervaringen volgende winter met de pellets die u stookt!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
sidddy
Starter
Starter
sidddy


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 08-02-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptydi jun 18, 2013 8:49 am

Hoi,

Ik heb al 2 jaar een Kaika pelletkachel MCZ waar ik heel tevreden over ben.
Meestal ga ik mijn pellets halen in de Makro.
Heb dit prima pellet forum leren kennen via een vriendin.

Groetjes
Rudy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptydi jun 18, 2013 11:51 am

Rudy,
welkom op het forum en veel leesplezier, we lezen graag je ervaringen met je Kaika.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptydo jun 20, 2013 6:12 pm

Hallo allemaal,

Ik ben Michel uit Limburg en ik ben erover na aan het denken om een mcz musa aan te schaffen. Deze keuze is gebaseerd op het merk, het geluidsniveau en de grote voorraad pellets die je erin kwijt kan. En ik vind het een
Mooie kachel om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptydo jun 20, 2013 6:16 pm

Michel,
welkom op het forum en veel leesplezier, van je keuze zul je geen spijt krijgen kan ik uit ervaring zeggen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Auvin
Starter
Starter
Auvin


Man Aantal berichten : 16
Registration date : 29-01-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyvr jun 21, 2013 5:45 pm

Beste sportvrienden,

Ik ben Auvin, een gepensioneerde kustbewoner. 
Sedert een paar jaar ben ik in het bezit van een Hargassner CV ketel, die me tot nu toe volledige voldoening heeft geschonken.
Via speuracties op het internet ben ik op dit interessante forum terechtgekomen, die ik regelmatig open en volg.
Ik ben nu sedert anderhalf jaar geregistreerd lid van dit forum.

Groetjes en hou ze warm.

pelletje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: hallo   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyvr jun 21, 2013 6:38 pm

Hallo, ik ben Chris.
Sinds een paar maanden ben ik in dienst bij Ecogeneration, de firma van forum-lid 
jeanhup.
Ik houd mij bezig met installaties, onderhoud, administratie, en het organiseren van de chaos veroorzaakt door Jean silent.
(Sorry boss!)
Ik ben afkomstig uit Schotland, dus bij deze vast mijn excuses voor de spelfouten in  mijn toekomstige berichtjes.
Groeten, Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyvr jun 21, 2013 6:49 pm

Auvin en Chris,
welkom op het forum en bedankt voor het voorstellen. 

Chris, ik raad je aan de spelregels voor verkopers aandachtig te lezen en deze te volgen dan vergeven wij je je Schotse accent.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyvr jun 21, 2013 7:22 pm

welkom Auvin en Chris, 2 officiele leden erbij !!!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyzo jun 23, 2013 10:59 am

Hallo ik ben Oane vd naald,
Ik heb nog geen palletkachel, nog aan aanhet uitpuzzelen welke het beste is te combineren met mijn zonneboiler en vloerverwarming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyzo jun 23, 2013 11:08 am

Oane,
welkom op het forum en veel leesplezier, m.b.v. de zoekknop linksboven kun je gericht op zoek gaan naar de info die je interesseert.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronco
Pelletje
Pelletje
Bronco


Man Aantal berichten : 34
Registration date : 23-06-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyzo jun 23, 2013 12:45 pm

Geachte forum lezers en gebruikers,

Binnenkort verhuis ik naar eigen woning na een reeks tegenslagen in het leven.
Ik ben het momenteel een beetje nog aan het verbouwen voor mijn intrek.
De bedoeling is dat ik een pellet kachel aanschaf voor goede bij/hoofdverwarming.
Maar de keuze is groot en vele soorten prijzen
Daarom deze opzoeking via het forum naar prijs kwaliteit voor een pellet kachel.
Ik ben woonachtig in de denderstreek (Aalst/Ninove).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyzo jun 23, 2013 1:26 pm

Hallo allemaal,

Ik ben op deze site gekomen via google.
We wonen in Lommel.
Een 2 jaar geleden hebben we onze living verbouwd en zijn we overgestapt op een pelletkachel, na wat opzoekwerk op jullie site hebben we een Rika Revo met speksteen gekocht en ik moet zeggen das één van onze beste investering ooit geweest. Ze was wel wat duurder in aankoop maar ze is heel zuinig en maakt geen lawaai (heel belangrijk voor ons).
Op dit moment hebben we badger pellets en zijn daar zeer tevreden over, die van de colruyt vinden we ook goed, hebben wel gemerkt dat we het beste resultaat hebben met lichte pellets, bij donkere wil de kachels wel eens uitvallen.

Groetjes Margo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyzo jun 23, 2013 1:43 pm

Bronco & Vantje,
welkom op het forum en veel leesplezier, we zien jullie berichten graag in de betreffende topics verschijnen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
kawe
Starter
Starter
kawe


Man Aantal berichten : 14
Leeftijd : 68
Registration date : 19-10-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyzo jun 23, 2013 7:11 pm

Hallo
ik ben Willy uit Lochristi en ben bijna 3 jaar geregistreerd (dacht dat ik me al voorgesteld had, niet dus)Rolling Eyes
ik heb jullie gevonden door te googlen en heb al veel dingen geleerd.
mijn pellet kachel is een Thermorossi 5000 , die we gebruiken als "bijverwarming" in de tussen seizoenen en ben er matig tevreden van
we gebruiken nu al 2 jaar de Agricon pellets , die van vorig jaar waren beter.

mvg
Willy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyzo jun 23, 2013 7:15 pm

Willy,
welkom op het forum en goed te lezen dat het je behulpzaam is geweest. Hopelijk bevallen de Elite pellets je beter en wordt je meer tevreden van je kachel.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Bestelling Pellets   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 24, 2013 6:21 pm

Hallo,
mijn naam is Huysmans Andy en ik woon in Moerbeke-Waas, ik heb vorig jaar hier ook al pellets besteld en ben er enorm tevreden van. Ik zou de bestelling van vorig jaar willen over doen. Ik heb dit forum leren kennen door een kameraad van mij. Hij heeft ter zelfde tijd ook pellets besteld. En hij was hier ook enorm tevreden van. De goede service en de goede kwaliteit van de pellets hebben mij ervan overtuigd om hier weer een bestelling te doen.

MVG
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 24, 2013 7:09 pm

Site gevonden via ecobouwers forum (daar gekomen via google)

nieuwbouwer die wil inversteren in een pellet installatie en dus naar info op zoek is over vooral pelet ketels

momenteel dus geen pellet kachel of ketel geplaatst en geen pellet gebruikt.

hopelijk kan ik hier de nodige info vinden om zo mijn bouwplannen te kunnen bijsturen en
met goede info naar installateurs en architect te  kunnen gaan

MVG

Robin
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 24, 2013 7:27 pm

Andy en Robin, 
welkom op het forum, met de zoekknop kun je gericht zoeken naar onderwerpen die je kunnen interesseren..

Andy: hopelijk hebben we meer te bieden dan goede en goedkope pellets, we kijken uit naar je stookervaringen met de pellets.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: nieuweling   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Emptyma jun 24, 2013 7:57 pm

Hallo iedereen, 

toen ik me 3jaar geleden een huisje kocht (Ovl: evergem), was 1ding zeker: een pelletkachel zou er komen. Thuis opgegroeid met de warmte van een houtvuur, maar omdat dit me iets te omslachtig leek, zocht ik een gelijkaardig alternatief:zo kwam ik uit op pellets (mijn zus eigenlijk voorloper, zij probeerde het 1st uit).
Ik ben echter niet zo tevreden van mijn kachel (en al helemaal niet van de service!!!), misschien vind ik hier mensen met goede tips!

Sinds mijn vader op brugpensioen is, bezoekt hij regelmatig enkele fora rond items die hem en zijn dochters boeien. Zo geeft hij af en toe leuk advies, zoals de link van dit forum.
 
De pellets die ik momenteel gebruik zijn "premium woodpellets", vorig jaar via mijn ouders gekocht bij een actie in de Macro. Ben er best tevreden van. Brandt zelfs vandaag, want het is me toch te koud voor de tijd van het jaar Smile

Oja: waarom "kameel" als gebruikersnaam? ;)Alle namen die ik in gedachten had, waren blijkbaar ingenomen...begon te twijfelen aan het inlogsysteem...maar dat werkt wel degelijk...bij deze.

Groetjes
Leen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 25 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: