Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 38 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyma maa 25, 2013 11:55 am

Marcus,
welkom op het forum en succes bij het zoeken naar info op het forum, met de zoekknop linksboven en de juiste zoekterm ben je al goed op weg.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyma maa 25, 2013 12:16 pm

Aan alle nieuwe leden :WELKOM!!! er zal nog volop kunnen getest worden met dit lekker weertje Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyma maa 25, 2013 2:22 pm

Beste mensen,
Ik ben Arend van der Gijp uit Almere_Buiten in Nederland.
Tot voor kort was het fenomeen pelletkachel voor mij onbekend.
Een collega vertelde dat hij er een thuis had staan.
Dezelfde dag nog gaan kijken en laaiend enthousiast.
Ik heb altijd een houtkachel gewild maar had geen trek in al het werk en de rompslomp.
Ik ben dus nog zoekende en mijzelf aan het orienteren.
Die collega gaf wel aan dat pelletkachels in Belgie al veel meer gemeengoed zijn dan in Nederland. Vandaar mijn aanmelding op dit forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyma maa 25, 2013 2:26 pm

Arend,
welkom op het forum en veel succes bij je oriëntatie, met de zoekknop linksboven kun je gericht naar info zoeken.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: even voor stellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo maa 28, 2013 7:11 pm

Ik ben Frans en heb me bij dit forum aan gemeld om wat wijsheid op te doen over pelletkachels. Ik stook al jaren hout met een Bodart & Conay Prisma met blaasventilatoren. Omdat mijn vrouw een longaandoening heeft kan de ventilator niet meer aan i.v.m. fijne asdeeltjes die de kachel soms de kamer in blaast (de aanzuiging zit dicht bij de aslade). Dat betekend vermogensverlies..
Omdat ik mijn vuurtje niet kan missen en het aanbod van hout ook moeilijker en schaarser wordt is mijn interesse gewekt voor deze manier van stoken.
Omdat ik de eigenaardige eigenschap heb me eerst tot vervelens toe te verdiepen in de materie voordat ik mijn portemonnee trek ga ik eerst op deze site veel lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo maa 28, 2013 7:41 pm

Frans,

welkom op het forum en veel leesplezier, je vragen horen we later wel in een aparte topic.
met die eigenaardige eigenschap van u is helemaal niets mis, zo heb je allessinds een goede vertrekbasis..

In dit topic alvast wat interessante info om zeker door te lezen: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw lid   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo maa 28, 2013 8:21 pm

Hallo, mij even voorstellen als nieuw forumlid, ik ben marc.
We hebben na lang aarzelen toch gekozen voor een pelletkachel ipv een houtkachel, de Rika Topo wordt volgende week geplaatst.
Het is vooral het gebruiksgemak dat ons erg lijkt aan te spreken, automatisch opstarten, temp regeling en vooral je moet er niet gaan naast zitten om een "redelijke goede verbranding" te bekomen,zoals nu met onze inbouwcassette dat we toch al een kleine 20 jaar in gebruik hadden.
Alle tips inzake gebruik, onderhoud, pellets en instellingen ea zijn welkom zodat we onze Topo op de juiste manier in de toekomst kunnen gaan gebruiken en er hopelijk vele jaren van kunnen genieten.

Groeten Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo maa 28, 2013 8:43 pm

marc,

welkom op het forum en veel plezier binnenkort met de kachel, met de zoekknop linksboven kun je gericht zoeken naar onderwerpen die je interesseren..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyvr maa 29, 2013 12:36 pm

Hallo,

Ik heb zojuist een pelletkachel kachel gekocht. Een MCZ, en wou graag meer informatie verzamelen welke pellets interessant zijn van prijs en kwaliteit.

Ik heb deze forum gevonden via google en kijk al uit om het te verkennen.

Ik heb een pelletkachel aangekocht omdat de prijzen van de mazout te duur zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyvr maa 29, 2013 12:52 pm

vaneverbeek,

welkom op het forum en veel leesplezier,
ivm pellets koop je best enkele zakjes van verschillende merken en dan maar testen..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw lid   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyma apr 01, 2013 5:54 pm

Kachel Extraflame Souvenier Lux, 11.4 Kw.
Kachel gekocht bij Ecolutions te Zepperen.
Bijverwarming voor huis. Bestaande CV-verwarming, mazout.
Verbruik 20 kg per dag, 12 uren per dag (weekend), weekdagen 6 uur.
Pellets momenteel power +, zeer tevreden maar duur 4.30 per zak.
Wordt dit jaar nog een groepsaankoop gedaan?




Laatst aangepast door erwin op ma apr 01, 2013 7:14 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyma apr 01, 2013 5:58 pm

Barsig,
welkom op het forum en veel leesplezier. De pelletprijzen liggen op dit moment op zijn hoogst maar in de zomertijd zijn er diverse leden die een groepsinkoop organiseren, het forum regelmatig eens nalezen daarom.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: voorstelling   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyma apr 01, 2013 8:33 pm

Ik ben Jimmy en verkoop ,plaats en onderhoud pelletkachels voor Kachelhuis verstraete van eernegem.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptyma apr 01, 2013 8:48 pm

Jimmy,

welkom op het forum en veel leesplezier,
graag ook nota nemen van onze forumregels voor verkopers via de banner voor verkopers bovenaan..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydi apr 02, 2013 9:45 am

Hallo ik ben hier nieuw, woon in turnhout en heb al veel gehoord over pelletkachels ik zou mij graag zoiets aanschaffen tweedehands voor in mijn hobby ruimte, een ongeveer 9kw dan heb ik wel overkapaciteit maar de isolatie is ook niet 100%. Dus voor wie nog een pelletkachel weet voor mij graag een reactie. Groetjes Karen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydi apr 02, 2013 9:54 am

Karen,
welkom op het forum en veel leesplezier. Er is op het een topic over tweedehands, misschien staat daar iets tussen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydi apr 02, 2013 10:55 am

Kaatje,

op de gekende 2dehands sites zal je er ongetwijfeld wel ene kunnen vinden.

grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Hello   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydi apr 02, 2013 10:33 pm

Hello,
Heb recent een inbouwpelletkachel aangeschaft (Piazzetta MP 973) en ingebouwd.
Dit als vervanging van een inbouw hout cassette Flam die na 20 jaar trouwe dienst zijn beste tijd gehad had.
Hoofdverwarming tot nu is electrisch (accus) , die in de winter bijgestookt wordt met de houtkachel.
Ben nu een beetje aan het experimenteren met de Pellet kachel alleen, kan er momenteel het hele huis mee verwarmen (kanalen naar gang en boven), maar heb temperatuurscontrole nog niet helemaal onder de knie. Bedoeling is om vanaf volgende winter automatisch met de pellet kachel te verwarmen, en tegelijk een beter warmteconfort te hebben dan de huidige combinatie electriciteit-houtkachel, uiteraard op zo economisch mogelijke wijze ;-)
Voorlopig pellets (Xylets) aangekocht bij de leverancier van de kachel, maar moet nog een stockage plaats inrichten voor grotere hoeveelheden. Mijn eerste interesse zal dus gaan naar de zoektocht naar de geschikte pellets, ervaringen van anderen met inbouw modellen, het aansturen van de kachel (deze heeft een afstandsbediening waarop alles kan geregeld worden, maar is niet echt meer van deze 'Ipod' generatie)
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydi apr 02, 2013 10:38 pm

Pino,
welkom hier!

Blijkbaar zal je de komende dagen/weken nog heel wat wijzer worden!
Op het forum zijn er nog wel Piazetta gebruikers die je,als je vragen hebt,zeker kunnen helpen.

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptywo apr 03, 2013 4:54 pm

Hallo beste forumleden,
K'heb me vandaag aangemeld,dit me een plezier bij jullie aan te sluiten.
Het is bijna 2 jaar (juni 2011)we een pelletkachel hebben aangekocht,dit een
Piazetta P958.
De pelletkachel hebben we aangekocht bij Mellaerts Frank, waar we tot
nu toe zeer tevreden zijn over plaatsing en service van onderhoud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptywo apr 03, 2013 5:05 pm

Meyerke,
welkom op het forum en veel leesplezier. We zien je berichten met je ervaringen graag in de betreffende topics verschijnen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe gebruiker   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo apr 04, 2013 10:38 am

Hallo,
Ik ben Peter en al een tijdje op zoek naar andere verwarmingsbronnen dan mazout. zo kom ik hier terecht via google. Ik heb al sommige topics een beetje gevolgd.

Groetjes, Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo apr 04, 2013 1:11 pm

Peter,
welkom op het forum waarop genoeg te lezen valt om je te helpen bij je keuze.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo apr 04, 2013 2:55 pm

Hallo allemaal, Ik ben natasja en wij hebben een heel oud huis gekocht. Hier staan drie gaskachels en een wand gaskachel. Graag willen wij een pelletkachel. We zijn er nog niet uit welke of hoe en wat. Er zijn vele wegen die naar ons huis leiden. Wij kwamen dit forum tegen en nu hoop ik dat ik hier wat wijzer kan worden wat voor ons de beste oplossing is. In nederland is het nog niet echt een hot item, helaas dus ook geen subsidie. Al wat rondgekeken hier en ziet er goed uit op het forum. Ik denk dat wij er wel uit gaan komen dan.

groeten natasja spring
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo apr 04, 2013 3:16 pm

natasja,

welkom op het forum, met veel lezen en vragen stellen in gepaste topics word je hier snel wijzer..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Emptydo apr 04, 2013 4:08 pm

Hallo,
Ik ben Andy en verkoop Pellets Total Xylets in Proven (West-vlaanderen)
Ik heb zelf geen pelletkachel maar door de grote vraag zijn we op de kar gesprongen mede door de aanbieding van Total waar wij ook brandstofverdeler van zijn.
mvg
Andy


Laatst aangepast door Andy.V op do apr 04, 2013 5:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 14 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: