Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 28 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptydi maa 19, 2013 10:20 am

Hallo ik ben Jacques Thijs, sinds kort in het bezit van een Cleo Superior. Die staat nu in ons vakantiehuisje in Bredene. We konden daar de leefruimte met 2 elektrische kacheltjes nauwelijks warm krijgen en elek. verwarmen ging ons een gepeperde rekening opleveren. Vermits er geen gas ligt kwamen we al snel uit bij een pelletkachel. We hopen er het beste van. De installatie gaf alvast wat problemen. Die heb ik gepost bij superior.
We zagen een beetje op tegen het tillen van 15 kg zakken ( oud, gepensioneerd ) maar bij de kachel werden 50 zakken van 10 kg geleverd ( batibouw actie ) dus dat viel mee. Blij dat er zo'n forum bestaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptydi maa 19, 2013 11:28 am

JaakT

welkom op het forum en veel leesplezier

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptydi maa 19, 2013 11:33 am

Ik ben Robert en heb sinds kort,ter vervanging van mijn Faber houtkachel een pellet kachel van Anselmo Cola Fast in gebruik.
Moet nog wel wennen aan de warmte en het gebruik, heb German pellets en Greenmaxx pellets gebruikt kan nog niet beoordelen welke de voorkeur geniet.
Ik hoop dat dit forum mij de informatie kan geven die je nodig zou kunnen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptydi maa 19, 2013 1:19 pm

Robert,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop vind je alle topics die je kunnen interesseren.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Dag allemaal   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptywo maa 20, 2013 9:02 am

Ik ben Arie Geuens en ben woonachtig te Balen. Ik ben hier terecht gekomen vanwege mijn interesse voor een pelletkachel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptywo maa 20, 2013 9:24 am

Arie,
welkom op het forum, veel leesplezier en met de zoekknop linksboven vind je vast veel interessante topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
meribo
Pelletje
Pelletje
meribo


Man Aantal berichten : 27
Registration date : 20-12-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptydo maa 21, 2013 9:50 am

Dag allemaal,

Mijn account is al een tijdje aangemaakt, maar na veel gelezen te hebben nu mijn eerste post.
Ik woon in Berlare en ben op zoek naar een inbouwpellet ter vervanging van een bestaande Dovre inbouw op hout.
Hoofdverwarming draait op mazout, het hout is als bijverwarming reeds tientallen jaren een welgekome energiebron.
Houtvoorraad zit er bijna door, dus de winter mag dringend op vakantie.
Info welkom ivm Piazetta IP68/49 of Extraflame comfort mini of alternatieven.

Mvg
Meribo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptydo maa 21, 2013 9:59 am

Meribo,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven zoeken zal je veel info opleveren.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: hallo allemaal,   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptydo maa 21, 2013 11:34 am

Arnold is de naam. Op zoek naar een alternatief voor oliestook en een houtkachel(zit aan boord van een schip) de pelletkachel tegengekomen. Ik heb nu, een maand of twee, een Winter-Ofen 165C. Een 14 Kw kachel met kanalisatie. Via Google hier terecht gekomen, op zoek naar aanvullende info om de kachel optimaal te laten branden. Spelen met de parameters en snappen waar je mee bezig bent, en begrijpen waarom de pellets altijd de schuld krijgen als het voorgaande niet goed lukt, is mijn doel.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptydo maa 21, 2013 12:32 pm

arnold,

welkom op het forum en veel leesplezier, vragen kun je altijd stellen in een nieuw topic..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyvr maa 22, 2013 7:54 pm

hoi, ik ben Marie-jeanne eigenlijk ben ik niet nieuw maar door omstandigheden heb ik een nieuw account moeten aan maken ,sedert een jaar hebben wij een rika pelletkachel waarvan zeer tevreden,hebben vorig jaar via het forum groepsaankoop van elite pellets gedaan waarvan we tevreden waren ook van de prijs het zijn misschien niet de allerbeste maar zeker niet slecht we hopen dit jaar weer zo een aankoop te kunnen doen bounce
m.v.g
m.j
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyvr maa 22, 2013 8:02 pm

Marie-Jeanne,

Alsnog welkom hier en veel leesplezier. Als er info over groepsaankopen bekend is zal deze ten gepaste tijde op het forum verschijnen, je hebt dus ruim de tijd om veel te lezen en actief deel te nemen aan de diverse topics..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyza maa 23, 2013 10:32 pm

hallo, ik ben Paul en heb net een pelletkachel gekocht, ik heb dit forum gevonden via internet en het ziet er zeer interessant uit vooral voor het uitwisselen van informatie.Deze week wordt de kachel geleverd en ik hoop via jullie forum nog veel bij te leren .
Groeten , Paul.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyza maa 23, 2013 10:34 pm

Paul,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop vind je meer info over onderwerpen die je interesseren..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw lid van dit forum   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyza maa 23, 2013 11:34 pm

Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar een pelletkachel. M.b.v. dit forum hoop ik tot een goede keuze te komen. Eerst ga ik veel lezen op dit forum.

groet Sjouke,
Drenthe.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyzo maa 24, 2013 12:22 am

Sjouke,

welkom op het forum, veel succes met de zoektocht.
In dit topic alvast wat interessante topics om zeker door te lezen: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyzo maa 24, 2013 9:16 am

Goede Morgen,

Mijn naam is Alain en wij hebben gisteren een Rika Como besteld die binnen drie weken zal geleverd worden.
Voorafgaand aan de aankoop heb ik me een vijftal maanden geïnformeerd en proberen in te werken in het pelletkachel-gebeuren.
Hierbij heb ik ook veel info verzameld op dit forum waarvoor dank.
Momenteel heb ik reeds drie soorten pellets aangekocht om deze uit te testen:
Agricon - Colruyt 3,79 euro
Plopsan - Hubo 4,39 euro
Germanpellets - Aveve 4,60 euro

De reden voor de aankoop is de gezellige warmte en kostenbesparing.
Daar ik op 01/04 van energieleverancier verander (via groepsaankoop provincie W-Vl) heb ik zopas mijn meterstanden gas & elek dienen op te geven. Hieruit is gebleken dat ik in 53 weken maar liefst 22,5 % meer aardgas verbruikt heb t.o.v. het jaar voordien. Na een vlugge berekening voorzie ik dat mijn energiefactuur opnieuw met 15 euro per maand zal stijgen.
Na de eerste witte rook hou ik u verder op de hoogte van mijn ervaringen, groeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyzo maa 24, 2013 9:19 am

Alain,
welkom op het forum en we zien uit naar je ervaringen met de Como.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyzo maa 24, 2013 11:44 am

Hallo, Ik ben Jo en wij wonen in Aalter.
Wij hebben en pellet kachel MCZ Flat gekocht deze week, in het wit en 8 KW.
Tot nu toe stookten wij elektrisch en dat werd toch een beetje te duur voor weinig warmte.
Kachel wordt donderdag geplaatst dus wij zijn razend benieuwd hoe de kachel het gaat doen.
We hebben gekozen voor dit model omdat diepte van de kachel heel miniem is en dat we daardoor het metselwerk voor het vergroten van de bestaande sokkel konden vermijden.
Ook een pallet Badger pellets bijgekocht maar het is wel de bedoeling om in de toekomst dure en goedkopere te mengen.
Zijn in het begin wel geschrokken van de prijzen die voor zulke kachels gevraagd worden, dus hopen we maar dat dit een goede aankoop is anders word het een dure grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyzo maa 24, 2013 11:49 am

Jo,
welkom op het forum en gefeliciteerd met je aanschaf, daar krijg je geen spijt van. Met de zoekknop links boven kun je met de juiste zoekwoorden veel vinden wat je interesse heeft.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyzo maa 24, 2013 5:44 pm

Hallo ik ben Fons ik heb een pelletkachel in tweedehands gekocht.
ik moet ze nog plaatsen nu maar hopen dat het een goede is voor mij is het een bijverwarming . Groetjes fons
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyzo maa 24, 2013 6:45 pm

alfons,

welkom op het forum en veel leesplezier.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyma maa 25, 2013 9:23 am

Hallo allemaal :-)

Ik ben net nieuw op het forum en ik moet nog overtuigd worden van het nut van de pellets.
Momenteel verwarmen wij ons huis met elektrische accumulatoren, wat natuurlijk niet meer van deze tijd is. Ik ben al een tijdje op zoek naar een alternatief, vandaar dat ik bij het gebruik van pellets terecht gekomen ben.

Wij moeten onze living en open keuken (samen 100 m³ of 42 m²) verwarmen tot een aangename leeftemperatuur. Daarbij wikllen we de rest van ons huis, namelijk onze gang en slaapkamers lichtjes kunnen opwarmen dat we de temperatuur van 14° kunnen laten stijgen tot 18 à 20 graden. Deze totale ruimte is ongeveer 175 m³. Kan er iemand mij adviseren hoe ik dat moet aanpakken met pellets als energiebron. Het plaatsen van een verwarmingsketel is niet mogelijk wegens plaatsgebrek. Mij lijkt een kachel met warme luchtkanalen of een hydro-systeem de beste oplossing, maar ik hoor tegenstijdige verhalen. De ene zegt dat luchtkanaal niet toereikend genoeg is en de andere zegt dat je bij een hydro-systeem slaaf bent van het aanvullen van de pellets. Wat denken jullie?

Alvast bedankt.

Christophe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyma maa 25, 2013 9:28 am

Christophe,
welkom op het forum en veel leesplezier. Door gebruik te maken van de zoekknop links boven kun je kijken of je al antwoorden kunt vinden op de vragen die je hebt.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyma maa 25, 2013 10:04 am

Mijn naam is Marcus uit Nieuwegein. Ben erg geschrokken van mijn energie rekening en ben nu op zoek naar alternatieven. Via diverse zoek opdrachten over pellet kachels kwam ik op dit forum terecht. Mijn eerste plan is om het aardgas verbruik aan te pakken. Keuken, hal en woonkamer( 55m2) zijn voorzien van vloerverwarming. Boven heb ik 6 radiatoren.( 400 m3 woning) Mijn CV HR ketel is inmiddels aan vervanging toe. Mijn voornemen is de woning te verwarmen middels zonnecollectoren en een pellet CV kachel. Alles aangesloten op een groot buffervat. Als achter vang een cv ketel. Wil ook uitzoeken hoe ik de vloerverwarming via de woonkamer thermostaat aan de praat kan houden als de kachel brandt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Emptyma maa 25, 2013 11:55 am

Marcus,
welkom op het forum en succes bij het zoeken naar info op het forum, met de zoekknop linksboven en de juiste zoekterm ben je al goed op weg.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 13 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: