Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 27 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptydi maa 12, 2013 10:45 pm

Hoi,

Ik ben Herwig, nickname besteboeffer, 52 jaar en wonende in West-Vlaanderen.
Het is onze bedoeling om tegen volgende winter een pelletkachel te installeren in de woonkamer met een bijkomende hotair flow naar de keuken.
Daar ik een leek ben op het gebied van pelletkachels en pellets hoop ik nuttige info te vinden op jullie site en forum. Heel toevallig op gekomen tijdens het googelen.
Vriendelijke groeten,
Herwig
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptydi maa 12, 2013 10:49 pm

Welkom besteboeffer(leuke nick Cool )

Hier zal je alle info vinden die je nodig hebt en als je vragen hebt,shoot Laughing

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptydi maa 12, 2013 11:22 pm

Bedankt Pedro, zal ik zeker doen.
Grtz
Herwig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptywo maa 13, 2013 10:17 am

Hey,

Mijn naam is Johan

Ik vond jullie site bij het googelen, ikzelf ben in blijde verwachting van onze eerste aanschaf van een pelletkachel (piazetta p956)die binnen 6 a 8 weken geleverd wordt, net na de winter spijtig genoeg maar ga er hopelijk de andere komende jaren kunnen van genieten ;o)

momenteel hebben we accumulatiekachels staan (ik zou het iedereen afraden die deze in overweging neemt want bij 22 graden heb je nog kou met die dingen) vandaar de verschillen de pistes overwogen en de pelletkachel bracht in ons geval vele voordelen en daardoor heb ik besloten er zo eentje aan te schaffen

ben eens benieuwd, heb al vele enthousiaste gebruikers hierover gehoord maar we moeten het zelf nog ondervinden ook he ;o)

"warme groetjes"
johan
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptywo maa 13, 2013 10:31 am

johan,

welkom op het forum en met de zoekknop linksboven kun je de info zoeken over de onderwerpen die je interesseren.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptywo maa 13, 2013 2:29 pm

Hallo johan,

Ik heb eveneens een pellet aangeschaft ter vervanging van de accumulatie verwarming.
Dat lukt aardig hoor.

Veel succes met jouw kachel

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Hallo   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptywo maa 13, 2013 4:25 pm

Hallo mensen allemaal , mijn naam is Chris en ben afkomstig uit Vlaams Brabant .
Ik heb dit forum ontdekt via Google terwijl ik naar info over mijn toestel zocht .
Zelf heb ik een drietal jaar nu een Scotte Woody (40kw) ketelbrander en sinds eind vorig jaar een Selecta pelletkachel .
De reden waarom ik mij inschrijf op dit forum is om ervaringen te delen over het ganse pelletgebeuren , in het bijzonder over de Scotte toestellen , daar ik verwacht dat er nog mensen moeten zijn die hier problemen mee hebben .
Graag zou ik mensen verder willen helpen die hier vragen omtrent hebben en hoop natuurlijk ook zelf misschien geholpen te worden Surprised

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptywo maa 13, 2013 4:39 pm

Chris,
welkom op het forum en je ervaringen met je ketelbrander zijn zeker welkom, of er meer gebruikers onder de leden zijn durf ik niet te zeggen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptydo maa 14, 2013 1:38 pm

Hallo, ik ben Bob
Via Google kwam ik in contact met deze site.

Wij kopen binnenkort een pelletkachel voor de uitbouw van ons keuken. (+/- 40 m²)
Heb tot nu toe 2 offertes : thermorossi vs flumenfire
Zijn er specifieke verschillen/voordelen ?
6,5 kw zou volstaan of neem ik beter 9 kw ?

Mvg


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptydo maa 14, 2013 1:44 pm

Bob,
welkom op het forum en met de zoekknop linksboven kun je op zoek naar onderwerpen die je interesseren. In het algemeen wordt geadviseerd de kachel 1 slag zwaarder te kiezen dan uit de berekening van het benodigd vermogen komt.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyvr maa 15, 2013 5:17 am

Hallo
Ik ben Guido.
Via Google hier terecht gekomen.
Heb anderhalf jaar geleden een Iris Plus van Edelkamin.
Warmt zeer goed.Te goed eigenlijk moet hem bij min zes nog regelmatig uitzetten.
Gebruik pellets van green energy.Ben daar tevreden over .
Zoek ook de parameters voor de pellettoevoer te verminderen.
Groetjes Guido
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyvr maa 15, 2013 6:49 am

Guido,
welkom op het forum en veel leesplezier. Parameters kun je na vijf zinvolle berichten per PM aanvragen bij admin Pedro actief meedoen in de betreffende topics is dus de boodschap.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyvr maa 15, 2013 12:58 pm

Welkom Guido,

leuk om te lezen dat je na 1,5j nog steeds tevreden bent. En zoals Dicktwist zegt,na 5zinvolle berichten een PM naar mij voor de parameters...

Grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyvr maa 15, 2013 9:16 pm

Hallo,
Ik ben Bart
Wij gaan een stuk aanbouwen aan ons huis en ik ben nu aan het uitzoeken hoe dit te verwarmen
Ik overweeg om een pelletkachel te kopen vanwege de kanalisatie mogelijkheid, hierdoor zou ik ook de keuken en living kunnen bijverwarmen
Ik heb via google deze site gevonden en hopelijk vind ik hier alle info om zeker te zijn dat we de juiste keuze kunnen maken
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyvr maa 15, 2013 9:31 pm

Bart,

welkom op het forum en met de zoekknop linksboven kun je de info zoeken over de onderwerpen die je interesseren.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw hier en eerst eens voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyza maa 16, 2013 8:43 am

hallo , mijn naam is chris , woon in kuurne
sind oktober 2012 heb ik een pelletkachel.
nu staat er een rika revo te branden op domo pellets , waarvan ik (tot nu toe)zeer tevreden van ben.
via google ben ik hier op het forum terecht gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyza maa 16, 2013 8:50 am

Chris,
welkom op het forum en we lezen graag in de betreffende topics je ervaringen, goed om te lezen dat je een tevreden stoker bent.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyza maa 16, 2013 9:39 pm

Hallo allemaal, mijn naam is Rob, en woon samen met mijn vrouw en twee Kinderen in Rosmalen. Vandaag zijn we wezen kijken naar een Pelletkachel. We zijn eigenlijk uitgekomen op het merk Superior. Nog eens even rondneuzen oa hier en dan hopen we snel een kachel aan te kopen.

Ruim 5 jaar geleden zag ik een Pelletkachel in Begië en sindsdien weten wij eigenlijk al wel dat we er een willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyza maa 16, 2013 9:43 pm

Rob,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop bovenaan vind je meer info over onderwerpen die je interesseren...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyza maa 16, 2013 10:38 pm

Hallo.
IK ben Alle en heb net een Haas en Sohn (pelletto) gekocht.
Waarom deze kachel? Omdat hij er mooi uitziet maar vooral omdat deze stil is. Ook wordt de kachel zelf warm wat weer bijdraagt aan het verwarmen.
De kachel komt pas over 3 weken en dan is de temperatuur buiten hoop ik voldoende om geen kachel meer aan te zetten. Nou, dat gaat dus niet lukken. Die kachel gaat aan wat er ook gebeurd. Laughing
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren. Ik zal het laten weten hierzo.
Ik ben dit op het spoor gekomen door veel te zoeken op internet en uiteindelijk een goed (?) forum gevonden. OOk mijn leverancier staat vermeld. (biokachels in Surhuisterveen)
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyza maa 16, 2013 11:20 pm

Alle,

welkom hier, veel leesplezier en veel geluk met de aankomende kachel..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyzo maa 17, 2013 10:17 am

Beste.
Ik ben al enkele jaren aangesloten op het forum , maar heb een nieuwe P.C. aangekocht en heb mij weer moeten aanmelden .
Ik heb een SIDEROS aangekocht (al 2 jaar ) ben er wel tevreden over,Heb die aangekocht bij supervlam in Oostende daar was de bediening niet zo best !! Ondertussen is die van de markt.
Ik gebruik premium pellets din + ook wel tevreden .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyzo maa 17, 2013 10:27 am

Stefaan1,
welkom op het forum en veel stookplezier met je Sideros.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldo
Pelletje
Pelletje
Aldo


Man Aantal berichten : 35
Leeftijd : 61
Registration date : 26-02-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyma maa 18, 2013 7:54 pm

Dag,
We hebben een peletkachel Edilkamin logo van augustus ...
Deze werkt goed ..
Ik hoop langs deze weg,op de hoogte wordt gehouden waar men goede en goedkope pelet kan kopen ...
Mvg
Aldo
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptyma maa 18, 2013 7:58 pm

Aldo,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop vind je alle info over bestaande merken van pellets..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Emptydi maa 19, 2013 10:20 am

Hallo ik ben Jacques Thijs, sinds kort in het bezit van een Cleo Superior. Die staat nu in ons vakantiehuisje in Bredene. We konden daar de leefruimte met 2 elektrische kacheltjes nauwelijks warm krijgen en elek. verwarmen ging ons een gepeperde rekening opleveren. Vermits er geen gas ligt kwamen we al snel uit bij een pelletkachel. We hopen er het beste van. De installatie gaf alvast wat problemen. Die heb ik gepost bij superior.
We zagen een beetje op tegen het tillen van 15 kg zakken ( oud, gepensioneerd ) maar bij de kachel werden 50 zakken van 10 kg geleverd ( batibouw actie ) dus dat viel mee. Blij dat er zo'n forum bestaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 12 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: