Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: nieuweling   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyma jun 24, 2013 7:57 pm

Hallo iedereen, 

toen ik me 3jaar geleden een huisje kocht (Ovl: evergem), was 1ding zeker: een pelletkachel zou er komen. Thuis opgegroeid met de warmte van een houtvuur, maar omdat dit me iets te omslachtig leek, zocht ik een gelijkaardig alternatief:zo kwam ik uit op pellets (mijn zus eigenlijk voorloper, zij probeerde het 1st uit).
Ik ben echter niet zo tevreden van mijn kachel (en al helemaal niet van de service!!!), misschien vind ik hier mensen met goede tips!

Sinds mijn vader op brugpensioen is, bezoekt hij regelmatig enkele fora rond items die hem en zijn dochters boeien. Zo geeft hij af en toe leuk advies, zoals de link van dit forum.
 
De pellets die ik momenteel gebruik zijn "premium woodpellets", vorig jaar via mijn ouders gekocht bij een actie in de Macro. Ben er best tevreden van. Brandt zelfs vandaag, want het is me toch te koud voor de tijd van het jaar Smile

Oja: waarom "kameel" als gebruikersnaam? ;)Alle namen die ik in gedachten had, waren blijkbaar ingenomen...begon te twijfelen aan het inlogsysteem...maar dat werkt wel degelijk...bij deze.

Groetjes
Leen
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyma jun 24, 2013 8:04 pm

Leen,

welkom op het forum en veel leesplezier, hopelijk ben je binnenkort meer tevreden van je kachel,
we zien je berichten graag in de betreffende topics verschijnen.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyma jun 24, 2013 9:11 pm

Welkom Leen,

benieuwd welke kachel (en installateur) je hebt....

Mvg,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw maikel   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyma jun 24, 2013 9:50 pm

Hoi allemaal,

Ik ben Maikel Jegerings en kom uit Mariahout
Sinds vorige week donderdag hebben wij een Edilkamin Logo.
Dit hebben we vooral om de stookkosten omlaag te brengen. Ons huis komt uit 1936 en isolatie hadden ze nog nooit van gehoord.
We hebben in de 3 jaar dat we er wonen een houtkachel gebruikt maar, omdat afgelopen stookseizoen we een schoorsteen brand hebben gehad moest er iets anders komen. Een collega sprak mij aan over de pelletkachel en na wat wikken en wegen moest die er dan ook komen. De kachel hebben we gekocht bij Pelletkachelplaza. Fijne gast en goede service tot nu toe.Smile
Vandaag de kachel voor het eerst aangehad ( en dit is juni !!!!! schandalig !!Evil or Very Mad).
Wamte komt er genoeg vanaf. ik vind alleen de vlammen is stand 1 en 2 wat laag maar dit hoort denk ik zo.


gr Maikel
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyma jun 24, 2013 10:04 pm

Maikel,welkom op het forum.

in juni zou er idd niet meer gestookt mogen worden,maar het is nu zo hé....:-)

Lage vlammen zijn normaal,en wijzen(meestal) op een goede verbranding/afstelling
Grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Stoofbuis
Starter
Starter
Stoofbuis


Man Aantal berichten : 16
Leeftijd : 56
Registration date : 24-06-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 10:22 am

Hey,

Nog steeds tevreden eigenaar van een MCZ Mercury 8.5Kw.
Was eerder al lid op pelletforum maar door omstandigheden op non-actief.
Kijk met belangstelling uit naar de zomer groepsaankopen!!
Eerdere aankopen: Badger, Makro, Agricon,...
Ben zinnens eens Elite's te proberen?

Grtn, Stoofbuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 10:31 am

Stoofbuis,
welkom op het forum en veel leesplezier. Regelmatig actief deelnemen is het motto en we zien je bijdragen graag tegemoet.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: nieuweling   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 1:28 pm

Al meer dan 10 jaar zijn we een houtstoof gebruiker en wensen nu toch over te schakelen naar pellets. 
De voorraad houtblokken is moeilijker te verkrijgen(gratis) en de opslagplaats willen we anders indelen.

De buren zijn al een tijdje pelletverbrander, zo zien we het gebruiksgemak van de pelletkachel.
De aanschaf moet nog komen daardoor eerst info verzamelen via dit forum. 

groeten,
Christophe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 3:17 pm

Christophe,
welkom op het forum en succes bij je zoektocht. Door de zoekknop linksboven te gebruiken kun je de info zoeken die je hebben wilt.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 10:04 pm

Hallo mijn naam is André.

Ik ben opzoek naar informatie over palletkachels en alles wat daar mee te maken heeft.
Ik ben (nog) niet in het bezit van een palletkachel, maar wat niet is kan nog komen.
Hoop hier nuttige informatie te vinden over do's en dont's.

ik ben nu bezig met het bouwen van een serre. deze wordt volledig geïsoleerd en de K-waarde (dacht tenminste dat het zo genoemd wordt) is 1.8 tot 2. redelijk goed geïsoleerd dus. het is de bedoeling dat het verwarmd gaat worden en een allesbrander is voor mij geen optie. ik wil geen bonje met de overige buren namelijk.
vandaar mijn belangstelling voor een pelletkachel.

groet

André
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 10:09 pm

erdna,

welkom op het forum en succes met de zoektocht, 
verdere vragen zien we graag tegemoet in een specifiek topic..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op di jun 25, 2013 11:02 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Dirk VV   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 10:39 pm

Hallo allen,

Ik ben een nieuw forumlid uit Stekene
Ik lees reeds geruime tijd de berichten op dit forum.
Het heeft me de beslissing doen nemen om een pelletkachel aan te schaffen.
Ik heb een offerte laten maken voor de Rika induo omdat ik zowel hout (beschikbaar uit eigen bos) en pellets wil stoken (comfort wanneer ik geen zin heb hout te stoken).
Ik heb reeds een houtkachel die ik deze week te koop heb gezet.
De rika zal een verwarming zijn voor de tussenseizoenen die in de winter zal geholpen worden door mijn CV met radiatoren.

Groetjes aan alle pelletstokers,
Dirk I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 10:42 pm

DirkVV,

welkom hier, met de zoekknop en onder het merk rika vind je wellicht meer info die je kan interesseren..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydi jun 25, 2013 11:19 pm

hallo ik ben chris
ik wens jullie allen een goede en warme zomer toe


welkom hier, de voorstelling mag gerust iets uitgebreider..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydo jun 27, 2013 6:03 pm

Hallo

Ik heb deze site gevonden via google en kom hier regelmatig een kijkje nemen.
Heb sinds vorige zomer een pelletkachel Superior Monia, en ben heel tevreden over de aankoop ervan.  Wel wat geschrokken over het feit dat er op het einde van de winter bijna geen pellets meer te vinden waren.  Dit jaar toch eens kijken om een paar palletten aan te kopen.  Aangezien ze hier aan de kust allemaal nogal prijzig zijn, toch hier wat ideeen opdoen.
Waarom ik pelletkachel kocht ? voor de warmte natuurlijk en het gemak van het vullen met zakken pellets EN om niet afhankelijk te zijn van de vele prijsstijgingen van gas.

Groeten
Werner
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptydo jun 27, 2013 6:11 pm

Werner,
welkom op het forum en veel leesplezier. Het is inderdaad aan te raden om als je daar de ruimte voor hebt in de zomer te zorgen dat je de voorraad binnenhaalt zodat je verzekerd bent van warmte in de winter.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyvr jun 28, 2013 2:12 pm

Hey,

Ik ben Andreas, uit Affligem. Ik ben hier gekomen op aanraden van een kennis (ivm de groepsaankopen).
We hebben thuis sinds ongeveer een jaar een pelletkachel (Piazetta IP68/49 - inbouw). We hadden eerst een
houtkachel, maar vanwege wat problemen met de ventilatie hing ons huis altijd vol rook,
dus zijn we overgeschakeld. De pelletkachel werkt ook veel sneller. We gebruiken hem dan ook veel meer dan
de houtkachel die we vroeger hadden Smile 
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyvr jun 28, 2013 4:17 pm

AndreasA,

welkom op het forum!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: piazetta   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyvr jun 28, 2013 8:32 pm

HOI, ik kom hier terecht door info van vrienden
Ik heb nu ongeveer 8 maanden een pelletkahel (piazetta)
Ik heb de ellite pellet ontdekt en ben er zeer tevreden over
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyvr jun 28, 2013 8:34 pm

Ronny,

welkom op het forum, een tevreden pelletstoker zo te horen.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
caeyru
Starter
Starter
caeyru


Man Aantal berichten : 12
Registration date : 24-06-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw met pelletkachel   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyvr jun 28, 2013 11:56 pm

hello .
dit is mijn eerste pellet kachel die ik 2 hands heb gekocht.mijn pellet kachel is en mcz kaike van 6 maand oud.
had vroeger in de keuken een mazoutkachel ,doch de prijzen van de stookolie swingen de pan uit.Bij de aankoop van de pelletkachel
heb ik ee paar zakken badger pellets meegekregen,doch de pellet kachel heeft tot hiertoe nog niet gebrand,zodoende kan ik niets zeggen over
kwaliteit ervan.

mvg Rudy
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyza jun 29, 2013 12:01 am

Rudy,

welkom op het forum en veel leesplezier. 
de ervaringen met de kachel zullen voor binnen enkele maanden zijn waarschijnlijk...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyza jun 29, 2013 10:50 am

hallo, ik ben jd nieuw op het forum,
ik ben in het bezit van een Mcz pelletkachel +/- 4jaar ,
wat betreft verwarming ,heel tevreden , doch reeds 4 nieuwe ontstekingskaarsen moeten steken aan +/- 88€.
Firma vind dat normaal  omdat we de kachel niet continu laten branden, dus op economisch wat per dag meerdere ontstekingen meebrengt
voor de rest groeten aan iedereen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyza jun 29, 2013 1:22 pm

Jd,
welkom op het forum en veel leesplezier toegewenst. Het gebruik van de Eco stop modus verhoogt de slijtage van de ontstekingskaars inderdaad, overigens is 88,=€ aan de dure kant.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyzo jun 30, 2013 4:41 pm

Hallo,

Mijn naam is Chantal en heb jullie forum gevonden via de zoekfunctie van google.Ben al lange tijd geregistreerd. Heb al veel tips gelezen op jullie forum.
Ben in het bezit van een pelletkachel Edelkamin Iris sinds 2005. Heel tevreden over.
We hebben hier al verschillende merken van pellets gebrand.De laatste levering zijn die van Wood.
Hebben geen problemen.
Heel tevreden over de pelletkachel. Zouden er ons zeker weer één aanschaffen als deze versleten is.

Groetjes, Chantal (alias Dukskess, ducatifreakske en dan vooral de 900SS)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Emptyzo jun 30, 2013 4:44 pm

Chantal,
welkom op het forum en goed om te lezen dat je tevreden bent met de Edilkamin Iris. 
Een 8j oude kachel klinkt heel goed, misschien interessant om eens een apart topic te maken met de ervaringen/problemen met je kachel door de jaren.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 26 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: