Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 36 gasten

Lou

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyzo 30 jun 2013 - 16:44

Chantal,
welkom op het forum en goed om te lezen dat je tevreden bent met de Edilkamin Iris. 
Een 8j oude kachel klinkt heel goed, misschien interessant om eens een apart topic te maken met de ervaringen/problemen met je kachel door de jaren.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyzo 30 jun 2013 - 20:14

Hallo,
Ik ben Stefaan en ken het forum al verscheidene jaren. We hebben sinds 2011 een pelletkachel en pelletketel (Hargassner). Tijdens het voortraject aankoop ketel en kachel veel via pelletforum opgezocht.
'k Ben bijgevolg al menig jaar geregistreerd maar twijfel eraan me ooit terdege te hebben voorgesteld. Sinds de aankoop haast niet meer op het forum gesurfed.
Pelletketel OK;  kachel moeilijk inregelbaar.
Tot nu toe voor de pelletketel steeds badger pellets gekocht. Volgende levering komt morgen (geblazen). hebben een deel van de kelder opgeofferd om gebalzen pellets te bufferen. +/- 4000kg.
de pelles in zak gebruiken we voor de kachel en vanaf het moment dat onze buffer van de geblazen pellers leeg is. normaliter net voor de "zomer". dit jaar echter iets vroeger

groetjes

stefaan


Laatst aangepast door stefaan op zo 30 jun 2013 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : fout in jaartal)
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyzo 30 jun 2013 - 20:27

stefaan,

bedankt alsnog voor de voorstelling, goed te horen dat je door opzoeken en veel lezen nuttige info gevonden hebt op het forum..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyma 1 jul 2013 - 14:34

Hallo,

Blijkbaar sta ik dus nog niet in de nieuwe voorstelling thread, bij deze. Ik heb sinds een groot jaar een pelletkachel (MCZ philo) en zou niemer zonder kunnen, echt tevreden van deze kachel!
Ik kom vooral op dit forum om te lezen over pellets en ervaringen van andere mensen, misschien moet ik wat meer mijn weg vinden naar het effectief proberen antwoorden op threads.

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyma 1 jul 2013 - 15:04

Tammeke,

alsnog bedankt voor de voorstelling, blij te horen dat je tevreden bent met de kachel...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyma 1 jul 2013 - 18:06

Ik ben Janblues.
Ik woon daar waar de aardbevingen normaal worden.
En omdat de GASBOER ons laat vallen zoek ik de warmte in een pellet moederhaard.Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyma 1 jul 2013 - 19:08

Janblues,
welkom op het forum en de zoekknop linksboven kan je behulpzaam zijn bij je zoektocht.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydi 2 jul 2013 - 20:39

hallo,
wegens slijtage van mazout kachel over geschakeld naar pallets sinds januari 2013 ,
omdat pallets veel voordeliger is en een aangename warmte is.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydi 2 jul 2013 - 20:41

Roger,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de elite pellets ga je nog voordeliger stoken binnenkort..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op di 2 jul 2013 - 20:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luc Melis
Pellet
Pellet
Luc Melis


Man Aantal berichten : 118
Leeftijd : 67
Registration date : 09-10-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydi 2 jul 2013 - 20:55

Roger welkom hier !! T'is eindelijk gelukt !lol! 

_________________
edilkamin funny 11kw
Extra flame dorina 6,2 kw

De pan european is ondertussen vervangen door een BMW R1200 GS LC !! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydo 4 jul 2013 - 8:50

Dag,

Mijn voorstelling:-) heb reeds meegedaan aan vroegere groepsaankopen en deze ontdekt via internet.
                     -) goed voor de geldbeugel en lekker warm.
                     -) piazetta P960 nero opaco
                     -) eerste jaar plospan pellets, daarna badger pellets.
                     -) Ja, ik ben tevreden van mijn kachel.
mvg
Roland
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydo 4 jul 2013 - 9:20

Roland,

nogmaals welkom op het forum!
Uw bestelling van de groepsaankoop is in orde. Ik neem weldra contact op met u voor verdere info (adres enzo)
Er worden geen adresgegevens openbaar op het forum geplaatst...

Mvg,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydo 4 jul 2013 - 13:22

Hallo iedereen,

Mijn naam is Tim en ik woon in het noorden van Antwerpen namelijk Kapellen.
Ik ben al een tijdje op zoek naar eerlijke info aangaande pelletkachels en ben daardoor
op dit forum terecht gekomen.
Ik ben aangaande pelletkachels nog een newbie.
Heb met mijn vrouwtje de laatste weken veel winkels bezocht om te kijken en keuren.
Ik denk vandaag na toch een moeilijke zoektocht, de knoop te gaan doorhakken en een Rika Topo te bestellen.
Eerst de verkoper nog een beetje laten zweten en de prijs proberen te drukken. Wink
Alvast bedankt voor alle informatie welke ik hier reeds gelezen heb! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydo 4 jul 2013 - 13:34

Tim,
welkom op het forum en veel leesplezier. Staar je niet teveel blind op kortingen want de deskundigheid en service is erg belangrijk en kost dus geld. Op het forum is genoeg ellende te lezen van leden die gunstig aan een kachel kwamen en de problemen na de aankoop.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyzo 7 jul 2013 - 21:31

Hallo,
Wij zijn de ouders van 2 jongetjes en sedert vorig jaar october 2012
hebben wij ons een pelletkachel gekocht.  Superior 9 kw.
Reden : onze baby moest het lekker warm hebben en natuurlijk om onze electriciteitsrekening beetje te doen dalen:-).
Hoe we hier terecht komen is via mijn broer die in West-Vlaanderen woont en ze ginder zonder pellets zaten.  wij daarentegen in Oost-Vlaanderen hebben daar geen probleem mee gehad.

Van de pelletkachel en de warmte zijn we tevreden, maakt wel vrij veel lawaai maar dat zijn we ondertussen wel gewoon:-).
In het begin, het eerste half jaar ongeveer hebben we beetje problemen gehad met een raar ronkgeluid, moesten constant bellen en bellen en zagen om de kachel te komen herstellen, dus de service waar we hem aangekocht hebben daar zijn we minder tevreden van, gelukkig is nu alles opgelost. Hopelijk blijft dit zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyzo 7 jul 2013 - 21:46

Kelly,

welkom op het forum en veel leesplezier.
Uiteindelijk zijn alle problemen dan toch opgelost geraakt, en hopelijk blijf je vanaf nu een tevreden pelletgebruiker.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: doorkijk pellethaard   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyzo 7 jul 2013 - 22:40

Hallo,
Ik kom op dit forum terecht via google.  
Een paar jaren geleden heb ik overal allerlei info opgevraagd over doorkijkpellethaarden. Toen kon er mij spijtig genoeg niemand helpen.  
Nu lees ik juist een topic over doorkijkhaarden op dit forum van een tweetal jaren geleden, 
dat dit wel mogelijk is maar dat het op maat gemaakt moet worden.  
Is hier ondertussen meer informatie over bekend?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyzo 7 jul 2013 - 22:48

sodici,

Welkom op het forum en veel leesplezier. 
Als dat technisch mogelijk is, gaat dat handwerk zijn en vrij duur.
Met je verdere vragen graag aansluiten in het volgende topic: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: krid    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydo 11 jul 2013 - 12:18

Hallo,
mijn naam is Dirk en ik ben tevreden van mijn kachel
en ook van de bioflam pellets die ik verleden jaar gestookt heb
groetjes Dirk
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydo 11 jul 2013 - 13:35

Welkom op het forum Dirk,

uw ervaringen met uw kachel EN dealer kunt u altijd kwijt in de desbetreffende topics
(ervaringen zijn altijd handig voor de andere leden)

Grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydo 11 jul 2013 - 18:28

Ik ben Luciano ( nickname). Ben al 2 jaar geregistreerd op het forum.
Ik heb een MCZ Athos multiair en dit reeds 4 jaar waar ik hoegenaamd niet tevreden van ben. Heeft al meer in panne gestaan deze winter dan dat hij brand. Ook scheuren de wanden, zijwanden en voorkant, door het slechte plaatstaal. Ik denk steeds aan de Fyra trein perikelen als ik over mijn kachel praat. Komt ook uit Italie :-)
Niet te min heb ik het vertrouwen in de pelletkachels niet verloren. Integendeel, ik ben een grote fan van dit soort verwarming.
Ik heb ook al alle soorten pellets gebruikt, de 1 zijn wat beter dan de andere. Van de Elite pellets die ik gebruikt heb was ik heel tevreden, weinig as en veel warmte ( als de kachel niet in panne staat).
Denk er nu serieus over om mij een Rikka kachel aan te schaffen indien de miserie aanhoud met die MCZ.
Anyway, we go on.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptydo 11 jul 2013 - 18:42

Luciano,
welkom op het forum en vervelend te lezen dat je zoveel problemen met je kachel hebt. Ik ben uiterst tevreden over MCZ, zowel over de Musa alsook de zeer goede service van Fero als importeur. Misschiem een exemplarische fout, een maandagproduct?
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
alvaho
Starter
Starter
alvaho


Man Aantal berichten : 5
Registration date : 04-12-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyvr 12 jul 2013 - 21:47

Hallo ik ben philippe, woonachtig te lochristi
Ik volg dit forum al tijdje , vorig jaar maart in bezit van een piazetta p956

mvg,

philippe
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyvr 12 jul 2013 - 22:11

philippe,

alsnog welkom op het forum, veel leesplezier..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyza 13 jul 2013 - 8:00

Hallo ik ben inez ,

Ik ga een pelletkachel kopen voor mijn chalet van 96 m3.
Ik twijfel tussen een mcz en een winterofen 95.
Als iemand dit heeft alles te maken met de leverancier.
Als deze nieuwe kachel goed bevalt is het de bedoeling dat er in mijn atelier en huis beide een cv pelletkachel komt. In mijn atelier wordt de lastigste omdatdie 16x6x8 mtr is.
Maar eerst mijn chalet dus net overde grens bij vasse in

Grr
Inez
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Emptyza 13 jul 2013 - 8:52

Inez,

Welkom op het forum en veel succes met de zoektocht naar een kachel/verkoper. 
Admin dicktwist zal je proberen verder te informeren in je andere topic gezien hij meer bekend is in de streek...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 27 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: