Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 31755
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyza jul 13, 2013 8:52 am

Inez,

Welkom op het forum en veel succes met de zoektocht naar een kachel/verkoper. 
Admin dicktwist zal je proberen verder te informeren in je andere topic gezien hij meer bekend is in de streek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 7:45 am

Hallo,

ik ben Frank . Bij de aankoop en de verbouwing van ons huis was ik naar een bijverwarming op zoek bij de reeds bestaande CV(op gas). We hadden de living opengetrokken naar de veranda+ keuken+ bijkomende open kamer met televisie, dus onze te verwarmen ruimte verdubbelde . Leidingen voor verwarming bijleggen zag ik niet zitten. Eerst was ik van plan om een houtvuur aan te schaffen, maar na veel googelen(zo ben ik op jullie forum terechtgekomen) hadden we besloten een pelletkachel aan te schaffen.
Voordelen: geen tuin vol houtstapels- bijna reukloos(tov houtvuur)- geen vuil en ongedierte bij het binnenbrengen van het hout- geen as rond het vuur- perfect af te stellen- in het tussenseizoen 's morgens of 's avonds een uurtje laten branden en dan de uitknop.(probeer dat maar eens met een houtvuur).
Het werd uiteindelijk een Thermorossi 7000 met kanalisatie naar de gang. Deze heeft deze winter onze living en bijkomende gedeelten perfect verwarmd. De CV installatie sloeg zelfs niet meer aan. We zetten de kachel wel elke avond uit. 's nachts nam de CV dan over(deze brandde dan tot +- 8u zodat de badkamer ook verwarmd werd).
Ik heb reeds verschillende soorten pellets gebrand, maar alleen de pellets van Brico Oostakker vielen tegen.
Ondertussen heb ik reeds verschillende positieve reacties gehad op de kachel .

groeten uit Lokeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 7:50 am

Beste,
Ik ben nieuw op dit forum, heb al veel gelezen hier en dan toch maar beslist om me eens lid te maken.
Ik heb nu ruim een jaar een Edilkamin space met zandsteen staan aangesloten op een bestaande schouw.
Pellets heb ik sinds kort Pure Power pellets.
Hopelijk kan ik hier nog veel bijleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 7:52 am

Frank,

bedankt voor de voorstelling,
blij te horen dat je tevreden bent van de kachel die uiteindelijk meer warmte brengt dan waar hij voor gekocht is...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op zo jul 14, 2013 8:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 8:25 am

brittje,

welkom op het forum en veel leesplezier,
ik heb uw oorspronkelijke gebruikersnaam "Edilkamin pelletkachel" gewijzigd naar "brittje"
kwestie van onze zoekknop niet te verstrooien..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 9:35 am

Hallo iedereen.
Sinds juli 2010 heb ik een 11kW Contessa van Extraflame.
Tot heden zeer tevreden gebruiker hiervan.
Vind het zeker nuttig ervaringen met andere pelletkachels gebruikers te delen.
Per ongeluk op internet "Groepsaankoop pellets" tegengekomen en zo de site ontdekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 9:50 am

Alice,
welkom op het forum en goed om te lezen dat je tevreden bent met je kachel. We zien je ervaringen graag op het forum verschijnen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 8:06 pm

Dag allen,

De naam is Koenraad en sinds een jaar ben ik de trotse bezitter van een Okofen CV pelletbrander ter vervanging van mijn compleet verouderde stookolie installatie. Dankzij een collega-pelletstoker kwam ik op dit forum terecht.

mvg,

Koenraad
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 8:12 pm

Koenraad,

welkom op het forum,
uw ervaringen met de okofen mogen altijd in een specifiek topic gepost worden..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 8:39 pm

Hallo,

ik ben momenteel nog verschillende merken en types aan het bekijken van pelletkachels om tegen het einde van het jaar ene te laten installeren. Ik ben dus duchtig de forum aan het lezen voor meer tips. Momenteel is mijn oog gevallen op de Edilkamin Cherie of ook Space.

Het zou van tijd moeten dienen als hoofdverwarming voor ons living, keuken en veranda bijeen, dus in totaal 167 m³. Is het dan beter om ene van 9 of 11kW te gaan is meteen al mijn initiele vraag?

Mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyzo jul 14, 2013 9:06 pm

ptran,

welkom op het forum, veel succes met je zoektocht naar een kachel.
er word normaal gerekend met 1kw per 20m³, dit is een richtlijn en afhankelijk van de graad van isolatie van het huis.
omdat er een veranda moet mee verwarmd worden zou ik eerder richting 11kw gaan denken.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydi jul 16, 2013 2:06 pm

Hallo,

ik verwarm mijn living, keuken, veranda, televisiekamer met een thermorossi 7000 11kw. Zonder problemen, was altijd 21-22° met stand op auto, deze winter.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydi jul 16, 2013 3:08 pm

Hoi,

ik ben Brecht en woon omgeving Kortrijk. Sedert november heb ik een Eva Calor Asia model (met lichtjes!) waar ik behoorlijk tevreden van ben, al merk je wel dat het een goedkoop model is.
Zoals velen ben ik op zoek naar goede winkels en prijzen voor pellets en naar tips voor onderhoud. Beide zal ik hier wel vinden :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydi jul 16, 2013 3:17 pm

Brecht,
welkom op het forum. Met de zoekknop linksboven kun je gericht zoeken naar de info die wilt hebben. Het lezen van Algemeen > FAQ is een goede start om mee te beginnen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydi jul 16, 2013 4:20 pm

wij hebben een MCZ Comfort Air van 11.5Kwh gekocht en zullen deze in koudere dagen eens testen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptywo jul 17, 2013 9:17 am

Lesley :
Hoe kom je hier terecht? K volg het forum al eventjes.K ontdekte het via google nav aankoop pelletkachel.
Waarom een pelletkachel? K had een gasaansluiting maar die heb ik laten afsluiten omdat ik voor mijn warmte niet afhankelijk wil zijn van een leverancier die uw comfort in zijn handen heeft. Plus uiteraard het ecologische aspect van gebruikmaken van hernieuwbare energie. K had geen plaats voor een houtvoorraad, dus zijn het pellets geworden
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? Ik heb een Thermorossi 3001
Welke pellets gebruik je? Mix: Aveve, pellets Florafire van promo Carrefour, Agricon via Colruyt, pellets vd groene kachel (miskoop door klontervorming)
Ben je tevreden van je pelletkachel? zeker wel. Superblij met mijn kacheltje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptywo jul 17, 2013 9:40 am

Ingedeb & Lesley,

welkom op het forum en veel leesplezier. We lezen jullie ervaringen graag in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
jpdp
Pelletje
Pelletje
jpdp


Man Aantal berichten : 30
Registration date : 12-02-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydo jul 18, 2013 10:46 pm

hey

Ik ben Jean-Paul ,ik ben een paar jaar geleden op jullie forum verzeild geraakt omdat ik op zoek was naar info over een pelletkachel karmek.
We hebben al een pelletkachel sedert 2008.
Met veel vallen en opstaan heb ik ondertussen al wat ervaring opgedaan om onze pelletkachel te "optimeren".
Het is en blijft een eeuwigdurende strijd,andere pellets,andere instellingen.

jean-paul
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydo jul 18, 2013 11:03 pm

jean-paul,

alsnog welkom op het forum, 
we lezen komende winter graag je ervaringen met de elite-pellets in je kachel...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydo jul 18, 2013 11:33 pm

Jean-Paul,

welkom hier! Ik zie dat je het juiste topic gevonden hebt om u voor te stellen!! Prima zo!

grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyza jul 20, 2013 10:15 am

Hallo,

 Ik ben Michaël uit Wervik. De website pellets.forummotion.com werd me aangeraden door een vriend die onlangs een ecologische verbouwing deed.
Binnenkort starten we de bouw van onze laag energie rijwoning (K-peil tussen 25 en 30, voor 5 personen, te verwarmen volume 350 m³) te Wevelgem.
We hadden gedacht aan een zonneboiler voor de productie van warm water in de zomer en een pelletketel om deze te ondersteunen (verwarming en warm water) in de winter.
De reden voor deze keuze is dat we streven naar een zo laag mogelijke voetafdruk (isolatie van ons huis doen we bvb met cellullose).
De ketel zou ongeveer een vermogen van 8 kW moeten hebben en we hebben een voorkeur voor de volgende merken: thermorossi, piazzetta en edilkamin. 

Uitziend naar een aangename kennismaking,
met vriendelijke groeten,
Michaël De Graeve
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyza jul 20, 2013 11:35 am

Michaël,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je al veel informatie vinden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyza jul 20, 2013 10:20 pm

Ben Bert Verhaeghe, kok van beroep en woon in Mater.
Gebruik tot op heden de elite pellets die vorig jaar via dit forum werden aangeboden.
Kocht vorig jaar een mcz pelletkachel in Ronse.
Kwam toen via het Internet op dit forum terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptyza jul 20, 2013 10:28 pm

Bert,

alsnog bedankt voor de voorstelling,
we lezen je ervaringen met de kachel/pellets later graag in de betreffende topics...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Voorstelling Tristan   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydi jul 23, 2013 3:36 pm

Hoi,

We hebben een Piazzetta P962, die draait nu drie jaar en nog geen enkel probleem mee gehad.
Het is een stijlvolle kachel. ze maakt ietwat meer lawaai dan de standaard kachel maar dat wisten we reeds bij aanschaf gezien het een zwaarder type is. Kachel blaast warmte weg in twee richtingen vooruit en pal naar achter via muurrooster. De twee blazers zitten bij de grond wat wel scheelt in warmteverdeling en de volledige ruimte aangenaam verwarmt.

Keuze voor pellet kachel was eenvoudig: kwam ipv accumulatoren, open ruimte beneden dus verwarming via luchtcirculatie was ideaal. Geen (sanitair) braakwerken nodig en aansluiting was eenvoudig op bestaande schouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Emptydi jul 23, 2013 3:59 pm

Tristan,
welkom op het forum en goed om te lezen dat je een ervaren en tevreden gebruiker bent. We lezen je berichten graag in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 28 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 28 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: