Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptydi jul 23, 2013 3:59 pm

Tristan,
welkom op het forum en goed om te lezen dat je een ervaren en tevreden gebruiker bent. We lezen je berichten graag in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: groepsaankoop west vlaandern   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptywo jul 24, 2013 10:29 pm

wij stookten vorige harde winter met de elite pellets zalige pellets!!! weinig stof veel warmte.. 
daarom wilde ik dit jaar opnieuw bestellen maar ik was mijn paswoord vergeten (slecht geheugen) ... 
nu ben ik terug onder de naam carlbrugge...
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptywo jul 24, 2013 10:40 pm

carlbrugge,

welkom op het forum terug en hopelijk blijft het deze keer niet meer beperkt tot jaarlijks pellets bestellen.
regelmatig het forum bezoeken en in de winter wat berichtjes plaatsen oa over de pelletervaringen 
gaat het vergeten van naam/wachtwoord allessinds tegen. ..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptydo jul 25, 2013 10:39 pm

hallo ik ben eric en ik ben op dit forum terecht gekomen door mijn vriend uit Eeklo.
Daar ik ook en pelletkachel heb laten plaatsen deelden we wat info.
Ik ben heel tevreden over mijn Extraflam inbouwhaard niet alleen om de warmte maar ook om de gezelligheid.
Wat ook een rol speelt is het prijskaartje voor de verwarming ,
nu brand ik met Wonter pellet.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptydo jul 25, 2013 10:58 pm

Welkom op het forum Eric!!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyvr jul 26, 2013 10:22 am

Hoi allemaal,

Wij hebben sinds vorig jaar een pelletkachel een Flumenfire.
Wij gebruikten corpellets van Corvers.
Wat problemen gehad bij de juiste afstelling maar nu alles oke.
Zeer aangename warmte en eenvoudig in gebruik.
Dit forum misschien wat laat gevonden maar zouden graag nog intekenen voor de groepsaankoop.

Mvg
Lode
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyvr jul 26, 2013 10:47 am

Lode,

Welkom op het forum, Corpellets is een minder gekende pellet, maar daarom natuurlijk niet minder goed.
Voor de groepsaankoop kan je terecht in het juiste topic.
Tis dan natuurlijk aan u om te beslissen met welke pellets je er het best(lees goedkoopst :-) ) vanaf komt....

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Voorstelling   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyvr jul 26, 2013 3:03 pm

Hallo, ik ben Rony Van Landeghem, wonende in Stekene en heb sinds augustus vorig jaar een pelletkachel laten plaatsen.
Heb dit forum ontdekt via Google. Ik heb gekozen voor een Piazzetta P958M en ben hierover zeer tevreden.
Bij aankoop kreeg ik 300kg gratis pellets, het merk ben ik kwijt maar ze zaten in papieren zakken en ik was er tevreden over.

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyvr jul 26, 2013 7:43 pm

Rony,

welkom op het forum,
papieren zakken dan zullen het waarschijnlijk badger of carto pellets geweest zijn.

gelieve bij het plaatsen van een bericht in een topic de "reply" knop te gebruiken, niet de "post new thread" knop..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw rudi beelen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyzo jul 28, 2013 5:13 pm

Ik ben Rudi en ben woonachtig te Tienen. Ik ben hier op het forum terecht gekomen toen ik op zoek was naar zoveel mogelijk info over pellet kachels . Ik zou zo een kachel willen aanschaffen omdat het thuis in de winter soms nogal koud kan zijn als ik de verwarming niet tot op 24 ° zet .

Ik zit met een lichtbalk over de volledige breedte van het huis ( ong. 5.65 m lang op 1.20 m breed  , dubbele beglazing ) en een schuifraam van 4m op 2m hoog.
De leefruimte ( salon, eetplaats en keuken ) is 8m op 5.65m en 2.45 m hoog behalve aan de lichtbalk deze loopt schuin op tot 3.20 m .
Er staan slechts 2 radiatoren in deze ruimte een kleine 3 plaat (0.8m x 0.9 m ) naast de schuifraam en in de eetplaats een 3 plaat van (1.20 m x 0.9 m ) op 5.5 m van de schuifraam .
Te weinig dus om echt een lekker warm gevoel te hebben. Ik zou kunnen opteren om aan de andere kant van de schuifraam  ook een radiator te plaatsen, maar ik mis uit mijn vorige huis toch de sfeer en gezellige warmte van mijn houtkachel.  Dus vandaar dat ik in deze ruimte een kachel wil installeren.

Ik had eerst gedacht aan een houtkachel maar daar ik met een gedeeltelijk plat dak zit ben ik geen voorstander van daar een gat in te gaan maken en bovendien schouwlengte bij een houtkachel is min 6m . ik zie dat niet echt zitten om of zo een hoge schouw te laten metsen of dubbelwandig vrijstaand te laten plaatsen want dan moet men weer met kabels beginnen werken om ze stabiel te houden enz..
Dus enige andere optie is de pellet kachel daar ik deze schouw door de zijmuur kan laten gaan . Nu de ene instalateur zweert met gewoon een buisje door de muur met daarop een T stuk en een bocht van 45°. De andere zegt dan weer ( hoogte van de bouw buitenkant is 2.75 m ) van een dubbelwandige buis van ong . 3.25m met een hoedje op te installeren. Hoor je mij al afkomen !!! Idd dus eerste vraag welk schouwsysteem is nu het beste en ook wettelijk ?

Dan 2de vraag ik ben aan het twijfelen tussen een MCZ Musea Air (9.6 kw ) of de Edelkamine Cherie (11 kw ). Beiden hebben als ik goed begrepen heb een soort systeem dat zichzelf bijstelt naargelang de pellets die men gebruikt enz...

3de vraag een goede verkoper plaatser , liefst uit de buurt ( heb al veel goeds gelezen over een zaak in Zepperen en naar het schijnt in Linter  ( Deruyter ofzo ) zou dat ook een bekwaam persoon zijn . Zijn er hier mensen met ervaringen over mijn vragen ? Ik weet het is ineens een hele boterham en der zullen nog wel meer goede kachels zijn maar ik moet een beetje aan mijn budget denken .

Grtz,

Rudi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyzo jul 28, 2013 5:25 pm

Rudi,
allereerst welkom op het forum en bedankt voor je zeer uitgebreide voorstelling.
Over de schouw kan ik kort zijn, kijk eens onder Algemeen > FAQ want daar staan 4 lezenswaardige topics over rookgasafvoeren.
Het Leonardo Syteem van Edilkamin werkt enkel behoorlijk indien goed afgesteld,  MCZ met het Active System vereist slechts in uitzonderlijke gevallen een afstelling.
Ik denk dat je met beide aangehaalde kachels en verkopers goed zit, ik zou ze een bezoekje brengen en ze ter plaatse de situatie komen laten beoordelen..
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyzo jul 28, 2013 5:25 pm

Hoe kom je hier terecht? via google
Waarom een pelletkachel? veel makkelijker in gebruik dan houtkachel (makkelijk te programmeren, wat je ook niet met houtkachel kan)
Welke pelletkachel heb je? Paterno Naturline inbouwcassette
Welke pellets gebruik je? Elite Din+ (vorig jaar hier aangekocht) Smile 
Ben je tevreden van je pelletkachel? ja, behalve lawaai aan de hoge kant (ik zet het altijd op laagste stand, anders geen tv-kijken)
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyzo jul 28, 2013 5:31 pm

Alsnog welkom op het forum satsurfer..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
verhelsttje
Starter
Starter
verhelsttje


Man Aantal berichten : 19
Registration date : 28-07-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyzo jul 28, 2013 7:39 pm

mijn naam is gregory en omdat ik info aan het zoeken was over de soorten pellets en de prijs ervan
ik heb gekozen voor een pelletkachel (eigenlijk een combikachel , namelijk een ria induo) voor het gebruiksgemak je kan het programmeren das slaat hij aan voor je thuis komt en voor je opstaat ook de milieuvriendelijkere grondstof sprak me aan
welke pellets ik ga gebruiken ben ik nog niet uit (wordt in september /oktober geplaatst)

_________________
rika induo (3~10kw)
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyzo jul 28, 2013 7:51 pm

gregory,

welkom op het forum, en veel succes met de kachel gewenst.
met de zoekknop linksboven kun je info en ervaringen vinden over merken pellets,
ik zou enkele zakjes uittesten van een paar merken als de kachel er is..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: voorstelling nieuw lid   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyzo jul 28, 2013 8:38 pm

hallo,

Mijn naam is patrick ,woon aan zee - te zeebrugge.
Ik heb bewust voor een pelletkachel gekozen uit milieuoverwegingen.
Sinds2009 in het bezit van Quadra Fire type.
Veel technische problemen gehad in de beginfase, deels te wijten aan gebrekkige kennis en service van de verkoper.
Ik verwarm mijn huis hiermee- vorige kachel was hout/kolen; dus op zich een hele verbetering.
Het enige wat mezelf stoort is de lawaaierige blazer maar ik ben blijkbaar de enige die zich in ons huisgezin hieraan stoort.
Ik heb reeds verscheidene merken geprobeerd en ben sinds 2012 via pelletforum bij Elite pellets terechtgekomen.
Goeie prijs/kwaliteit en prima service.
Hierbij dank aan de mensen die zich hiervoor inzetten.
Ik ben zeer tevreden over deze intitiatieven zoals dit, als bewuste consument is dit een ideaal hulpmiddel om niet "commerciele" informatie te bekomen.
Prima initiatief

mvg

Patrick Reubens
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyzo jul 28, 2013 8:42 pm

patrick,

bedankt alsnog voor de uitgebreide voorstelling op het forum..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen.   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyma jul 29, 2013 6:07 am

Hallo,
Ik ben nieuw op het forum. Ik ben Joël Reubens, woonachtig in De Haan.
2 jaar terug heb ik mij een pellet kachel aangeschaft als bij-verwarming.
Lekker gezellig en eenvoudig in onderhoud en gebruik.
De kachel is een Rika Como.
Ik val blijkbaar uit de boot voor de groepsbestelling elite, door m'n late registratie.
Volgend jaar dan maar.
Grtn,
Joël

Joel,
zoals Erwin hieronder reeds aangaf kunt u wel nog deelnemen aan de groepsaankoop!
Mvg,
Pedro
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyma jul 29, 2013 8:51 am

Joel,

welkom op het forum,
wie uiterlijk 28/7 geregistreerd stond kan nog deelnemen aan de groepsaankoop bij interesse...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptywo jul 31, 2013 8:22 am

Hallo iedereen,

bij deze wil ik me even voorstellen.
Ik ben Panis Sam uit Sint-Pauwels. Ik heb jullie forum ondekt via google.
Vroeger was ik alles behalve een fan van pelletkachels. Alhoewel ik het concept heel goed vind, kon ik er echt niet mee om dat ik de vlammen altijd als lelijk en enerverend ervoer (ervaringen batibouw 2006-2008).

Echter na een recent bezoek aan een kachelhandel mbt informatie voor een gaskachel (vergeef mijn zonde :-) ) , ben ik dit beeld beginnen bijstellen. De toestellen die ik daar gezien heb zijn van het merk Rika (topo en induo), deze dragen (evenals het model Roco dat binnenkort op de markt komt) dan ook mijn voorkeur momenteel.
Verder ben ik (en vooral mijn vrouwtje) helemaal weg van het vlammenbeeld van een Spartherm Mellino (zie youtube, net een houtkachel).
Een andere reden waarom ik intresse heb in pellets, is om meer onafhankelijk te zijn van de gas/elektriciteitsmaatschappijen.

Sta me alvast toe de mensen die onder dit forum hun schouders te danken voor de vele informatie die hier te vinden is.

MVg Sam
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptywo jul 31, 2013 8:42 am

Sampje,

welkom op het forum!

neem het forum es rustig door en post uw vragen in de juiste topics en u vindt heel wat info!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptydo aug 01, 2013 5:46 pm

Hallo iedereen

Mijn naam is Harry woon in Temse en surf al enige tijd op jullie forum.
Volgende week ga ik over tot aankoop van een pellet kachel  van het merk Rika model Pico.
Waarom? Als bijverwarming voor onze woning en uiteraard ook een stukje voor de gezelligheid .
Als test start ik met Badger en german pellets, zien wat het geeft.

Leuk forum veel info doe zo verder

greetzz  Harry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptydo aug 01, 2013 6:04 pm

Harry,
welkom op het forum en bedankt voor je lof. Veel leesplezier en succes met de aankoop, we lezen je ervaringen met je Pico graag op het forum.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnus1
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
vinnus1


Man Aantal berichten : 410
Leeftijd : 69
Registration date : 10-11-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptydo aug 01, 2013 10:47 pm

Welkom Harry,en ik zie potfer pillepap dat je nog wel een buurman bent.

Vinnus1,

_________________
Harman Accentra
Nestor Martin
COMBULUX
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw op forum   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyvr aug 02, 2013 4:58 pm

hallo wij zijn saskia en gunther en komen uit limburg.
We hebben sinds september 2012 een pelletkachel aangeschaft van het merk edilkamin.We zijn daar zeer tevreden over.

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Emptyvr aug 02, 2013 5:08 pm

Sas,

Welkom op het forum en veel leesplezier.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 29 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 29 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: