Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 31747
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptydi apr 16, 2013 9:36 pm

Ben,

welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun op zoek naar onderwerpen waar je meer over wil weten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptywo apr 17, 2013 9:50 pm

Hoi Allen,

Ik ben Van Mol Mario, wonende te Tessenderlo (Limburg).
Ben getrouwd en heb 1 zoontje en 1 dochter.
Ik ben van 1982, dus momenteel 30jaren oud.
Mijn hobby is valschermspringen (Skydiven), en dit doe ik bijna elk weekend sinds enkele jaren.

Vorige week vrijdag heb ik mijn MCZ Musa 9.5Kw besteld en deze zou 6mei worden geplaatst.
Deze wordt geplaatst door de firma Eco-Heating van Eksel.
De keuze voor deze firma is gebeurd omdat de andere firma's niets van zich lieten horen.

Ik hoop dat deze keuze van firma en type kachel de goede was.

Mvg
Mario
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptywo apr 17, 2013 10:42 pm

Mario,

welkom op het forum en veel leesplezier,
je komende ervaringen ivm de plaatsing en de musa horen we graag...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen.   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyvr apr 19, 2013 3:12 pm

Goedendag.

Ik ben wim en woon in de kop van noord holland waar ik als verzekeringsadviseur aan het werk ben.
Sinds 2 weken bezitter van een artel roma pelletkachel. Gebruik gbs elite pellets.

Ben voor een pelletkachel gegaan omdat ik een alternatief zocht voor de cv dit ivm de dure en alsmaar stijgende gasprijs.

Zie jullie graag tegemoet op dit forum.

Groet

Wim
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyvr apr 19, 2013 3:17 pm

Wim,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je die topics vinden die je interesseren en actief deelnemen in de betreffende topics wordt gewaardeerd.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyvr apr 19, 2013 3:42 pm

Hallo,
ik ben Ruud,
sinds enkele weken een pellbos SCF in gebruik,
Eerst wilden we een gashaard vanwege het echte vuur, maar een pellethaard stookt veel goedkoper en heeft ook heel mooie vlammen.
door de kanalisatie van de pellbox SCF kan je ook meteen de rest van het huis meeverwarmen, als valt dat een beetje tegen.
ook maken de ventilatoren in de woonkamer wat meer geluid dan gedacht.ook in de stand P1.
misschien is er door parameterisering iets aan te doen?

jammer ook dat er nog enkele menu's in het half-italiaans zijn en de manual niet zo heel duidelijk is.
En je kunt blijkbaar wel 3 perioden per dag instellen, maar niet 3 verschillende temperaturen.
misschien komt er nog eens een software update voor.

ik hoop hier op t forum meer over te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyvr apr 19, 2013 3:49 pm

Ruud,

welkom op het forum en veel leesplezier, meer ervaringen en topics over de pellbox zijn te vinden via de zoekknop links boven..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
maestro
Starter
Starter
maestro


Man Aantal berichten : 6
Registration date : 22-04-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyza apr 20, 2013 10:47 pm

Hallo allemaal,

Ik volg dit forum al een tijdje vanaf de zijlijn Smile.

Eind vorig jaar heb ik een Edilkamin Pelletblok gekocht. Heerlijk om zo de kille wintermaanden te overbruggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyza apr 20, 2013 11:03 pm

Maestro,

alsnog bedankt voor de voorstelling, ondertussen heb je wat ervaring met pellets en stoken en je ervaringen lezen we graag in een specifiek topic, de zoekknop zal je ondertussen wel weten staan denk ik..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyzo apr 21, 2013 7:35 pm

hey ik ben deugd karl van sint gillis waas
waarom een pellet goedkoper is stook dan zibro en minder vuil
welke pellet merk krone
welke pellets german pellet van avea
ja ben heel tevreden van mijn pelletkachel
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyzo apr 21, 2013 8:04 pm

karl,

welkom op het forum en veel leesplezier..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyma apr 22, 2013 10:35 am

Hallo allemaal,

Ik ben Patrick en ik woon te Borgloon (Limburg).
Eigenaar van een Edilkamin Polaris.

Mvg Patrick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyma apr 22, 2013 11:01 am

Hey allemaal

Ik ben Eddy en we hebben er een heerlijke warme winter op zitten met onze MCZ Musa Comfort Air. Ofwel is de pelletkachel een beetje over gedimentioneerd ofwel hebben toch wel een heel goed geïsoleerd huis. Een winter gestookt met bioflam en heel tevrede over.
Nu nog vol ongeduld wachten op onze zonneboiler Smile .

Mvg Eddy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: vragen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyma apr 22, 2013 11:19 am

Gelieve u eerst voor te stellen aub


Laatst aangepast door pedro op ma apr 22, 2013 11:29 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Regels nieuwe leden respecteren aub)
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyma apr 22, 2013 11:27 am

Wim,

gelieve de banner bovenaan deze pagina es te raadplegen en u es voor te stellen.

Eventuele verdere vragen kunnen dan in het juiste topic gepost worden!

Mvg,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyma apr 22, 2013 12:39 pm

Patrick en Eddy,
welkom op het forum, veel leesplezier en we lezen jullie ervaringen graag in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw hier :-)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptydi apr 23, 2013 6:13 pm

Dag allen,

Ik ben Margreet en ik ben via google op dit forum terecht gekomen.
Ik ben van plan een pelletkachel te gaan kopen, maar zie inmiddels door de pellets het bos niet meer confused .

Ik hoop dat ik hier info kan krijgen over geschikte pelletkachels voor in m'n (nieuwe) huis.

Groeten,

Margreet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptydi apr 23, 2013 6:18 pm

Margreet,
welkom op het forum en veel leesplezier. Als je in Algemeen > FAQ gaat lezen vind je onder meer Tips voor beginners en daar gaan lezen is een goede start om je te oriënteren.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: tecnofire   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptywo apr 24, 2013 10:08 am

hallo ik ben rudi en heb sinds korte tijd een peelt kachel tecnofire D 10 KW aangekocht

Waarom deze omdat ik verbouwingswerken aan het doen ben en nu nog niet veel geld wou uitgeven en ook omdat het een gezellige warmte is,

ik ben wel tevreden over de kachel maar met de kachel in te stellen ben ik ergens in terecht gekomen waardoor de parameters zijn veranderd.

een handleiding zat er bij het toestel niet bij
na enige zoektocht op het net heb ik echter nergens iets gevonden over dit merk.
een collega op het werk heeft mij deze site aanbevolen

mvg
rudi
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptywo apr 24, 2013 12:20 pm

rudi,

bedankt voor de voorstellig en veel leesplezier, met de zoekknop vind je onderwerpen die je kunnen interesseren.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Toon-Viviana
Pelletje
Pelletje
Toon-Viviana


Man Aantal berichten : 42
Registration date : 28-04-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw op Pelletforum.   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyzo apr 28, 2013 9:56 am

Hallo allemaal,
Na de jaarafrekening van, bij ons Essent, mezelf een hoedje geschrokken en op zoek naar een alternatief voor het dure gas!
Al snuffelt op het net uitgekomen op een pelletkachel.
En op dit forum lekker veel informatie opgedaan... Dank u wel allemaal!
Inmiddels staat er nu een Extraflame-Viviana, 9 kW voor het verwarmen van 160m3 (niet best geïsoleerd) met uitloop naar de bovenverdieping (wel goed geïsoleerd).
In de Viviana gaan "greenmax" pellets en alles brandt super en ook met de toch nog koude nachten laatste week krijg ik alles goed op temperatuur.
Ik ben dus klaar voor de volgende winter. Laat de jaarafrekening van Essent maar komen!!!!

Opgewekte groet
Toon, Steenbergen-Holland
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyzo apr 28, 2013 10:01 am

Toon,
welkom op het forum en goed te lezen dat je hier de benodigde info hebt gevonden. We lezen graag je verdere ervaringen met je kachel en de pellets.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyzo apr 28, 2013 1:53 pm

Ik ben Raymond en ben me aan het orienteren voor de aanschaf van een pelletkachel.

Via google ben ik hier terecht gekomen.

Liefst eentje die niet al te veel of geen lawaai maakt.

Tot op heden steeds grotendeels gestookt met een houtkachel, maar door ziekte wordt het houtkappen een beetje zwaar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyzo apr 28, 2013 2:51 pm

Raymond,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je de info vinden die je wilt.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyma apr 29, 2013 7:35 am

Bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Emptyma apr 29, 2013 12:09 pm

hallo,ben niet heel nieuw ,maar heb me nog niet voorgesteld
we hebben 2 pelletkachels 1 mcz en 1 termorossi en we stoken corpellets waar ik eigenlijk niet tevreden mee ben
Ik hoop dit jaar mee te doen met de groepsaankoop limburg
met vele groeten
Aimee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: