Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: sonia3 - andere pellets   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 1:16 pm

Hallo,
Mijn naam is Sonia, en samen met mijn man en twee kinderen woon ik in het pajottenland.
Wij hebben ons een HARMAN XXV aangeschaft in okt 2009 en zijn hier heel tevreden van.
Ik ben op deze site terecht gekomen omdat wij op zoek zijn naar andere pellets daar onze leverancier veranderd is van merk en deze duurder zijn dan de vorige. De vorige waren DOMO en we waren hier redelijk tevreden over uitgezonderd het zwart worden van het venster maar dat zal wel normaal zijn als ik die berichtjes allemaal lees. Heeft er iemand ervaring met pellets van bij AVEVE of andere pellets mag mij altijd een seintje geven.

Grtjs Sonia3
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 1:26 pm

sonia3,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop vind je al veel info over aveve-pellets en andere merken.
welke pellets bij u goed zijn dat moet je zelf uitproberen, enkele zakjes van diverse merken kopen en testen, er bestaan geen pellets die overal even goed zijn.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: sonia - andere pellets   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 2:01 pm

Sonia , aveve is altijd duurder dan andere,maar wel redelijk goeie pellets .Er zijn diverse topics over aveve [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Probeer eens DOMO van in Galmaarden (stokeerplaats van pellets en pumps) 200 m van de afgebrande kerk
of (merk ontsnapt mij) op de industriewijk Geraardsbergen Diebeke 9. Beide aan redelijke prijzen per pallet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 2:34 pm

Hallo, ik ben Marc
pelletkachel Rika Topo (sinds 01/2013)
pellets Aveve (German)
Ik ben hier verzeild geraakt na piepend geluid van de Rika
Als ze niet piept is het een aangenaam en confortabel stoveke
groetjes,
Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 3:56 pm

Marc,

alsnog welkom op het forum..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 6:01 pm

Ik ben guitarwerner. Ik noem me zo, omdat ik heel veel gitaar heb gespeeld. Ik heb gekozen voor een pelletkachel, omdat het millieuvriendelijk is en de warmte zeer aangenaam. Aangezien het in mijn huis moeilijk was om een centrale verwarming aan te leggen, heb ik centraal in het huis een forse Calimax staan en in de woonkamer een Jolly Mec. De pellets, die ik gebruik zijn gemaakt van 100% pine wood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 6:04 pm

Guitarwerner,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je zoeken of een vraag die je hebt al eens aan de orde is geweest.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 6:28 pm

Ik ben WIIm uit Brugge.
Heb al een pelletkachel sinds zomer 2009.
Quadrafire Mt. Vernon. Voor ons een superkachel.
Ken dit forum al een paar jaar via een pellet-buur.
We kochten uit ecologische overtuiging en omdat we niet meer wilden afhangen van gas- of elektriciteitsmaatschappijen.
Onze Quadrafire kun je laten werken op een autobatterij zodat we bij stroompanne nog kunnen verwarmen. Ook andere brandstoffen zijn mogelijk zoals maïs, granen, olijfpitten ... we hebben dat echter nog niet uitgeprobeerd. Voedsel verbrand je niet, toch?
Willen echter totaal zelfvoorzienend kunnen zijn, ook zonder autobatterij (gaat niet zo lang mee ...) en schakelen ook graag over naar stralingswarmte i.p.v. warme lucht.
Daarom denken we in de richting van een RIKA induo.
Mss iemand al ervaring mee hier op het forum?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 6:33 pm

WIIm,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je info over de Induo vinden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 6:49 pm

Hallo ik ben Melissa,ik was uitleg aan het zoeken over mijn kachel edilkamin lilia plus.
En eindigde ik bij jullie,vind het hier het meest overzichtelijk.Wij gebruiken de pellets vd colruyt momenteel en over het algemeen tevreden over pellets en de kachel

grts mel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 6:51 pm

Hallo Allen,
Ik ben Daniel Paelman en wil via Jullie forum wat info sprokkelen ivm Pelletkachels.
Momenteel verwarmen we ons huis nog met een mazoutkachel, en daarmee wordt onze living keuken en badkamer ineens verwarmt, (ong. alles samen een 130m³)zou dit ook lukken met een pelletkachel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 6:54 pm

Melissa & Daniel,
welkom op het forum en veel leesplezier bij jullie zoektocht. We lezen graag jullie ervaringen in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyvr feb 15, 2013 7:07 pm

Daniel,,
kijk eens bij Pelletforum > Algemeen > FAQ > Tips voor starters.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw lid   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyza feb 16, 2013 1:13 pm

Hallo ik ben Huguette, nieuw lid hier
ik heb jullie gevonden door te googelen omdat mijn kachel begon te piepen Shocked
wij hebben sinds een paar maand een Edilkamin seven, als bijverwarming.
Wij wonen op de grens Limburg/Brabant in de buurt van Sint-Truiden
Ik vond ondertussen ook de instellingen om ze minder pellets te doen verbruiken, en heb dat geprogrammeerd, dus nu ben ik benieuwd.
Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyza feb 16, 2013 1:25 pm

Huguette,
welkom op het forum en veel leesplezier. In het Edilkamintopic staat veel lezenswaardig over je kachel en neem rustig deel aan de discussies.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw...   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyza feb 16, 2013 5:25 pm

Heb me hier nog niet voorgesteld...dacht ik.

Heb sinds een paar weken een Tecnofire 12 KW branden.
Een goedkoper model waar ik hier op het forum al een topic ben van tegen gekomen.
Ben er tevreden van...weet niet beter, is ook mijn eerste pelletskachel.
Zal één van de dagen wel enkele vragen lanceren...ben nog aan het worstelen hoe ik mijn klok kan instellen, staat nu gewoon te pinken... scratch


Gr, meca.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptyza feb 16, 2013 5:29 pm

Meca,
welkom op het forum en goed om te lezen dat je tevreden bent met je kachel. Je kunt je vragen in het juiste topic kwijt en dan komen de antwoorden wel.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: elke even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 1:01 pm

Hallo,

ik ben Elke. Mijn vriend en ik hebben pas een gerenoveerd huis gekocht. Het enige wat nog ontbreekt is een kachel. We weten al zeker dat we voor een pelletkachel willen gaan. Alleen weten we nog niet welk merk en type we het best kopen. Via jullie forum hoop ik een keuze te kunnen maken.
Ik heb dit forum ontdekt via google.

Groetjes,
Elke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 1:04 pm

Elke,
welkom op het forum en veel leesplezier. In Algemeen > FAQ staat veel informatie onder meer Tips voor starters. Ik denk dat je daar al veel antwoorden op je vragen zult vinden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 7:24 pm

hallo,
ik ben katrien en ken het forum al vrij lang en verwarm al 2 winters met nature line
kachel en wij branden verschillende pellets en ken het forum via google
mvg
katrien
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 7:26 pm

Katrien,
welkom op het forum en aarzel niet om je ervaringen met ons te delen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: sloef nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 9:49 pm

hallo, ik ben woonachtig in kortrijk en voeger was de verwarming twee gaskachel's maar sedert vorige jaar sta ik nu met een pelletkachel centraal het merk edilkamin marea 9,3 kw heb er tot nu toe geen spijt van nu . Zo nu heb ik al om en bijde rond de 1700 kg verbrand en nog geen kou gehad zeker niet verschillende proeven gedaan met verschillende merken heb brol gehad en heb zeer goede pelllets gehad zo beste mensen ik wens jullie allemaal veel warmte toe Maar ja die proeven zitten in mij alltijd gewerkt een cv ketel op mazout nu wat kenis over gezet op de pellet kachel . Maar zo na een ganse tijd revalidatie van mijn rug dat ik weer kan stappen ben ik blij dat jullie kan geven zo nu is de volgende pellet aan de beurt om te testen verder info volg.

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptydi feb 19, 2013 9:53 pm

sloef,

welkom op het forum en veel leesplezier, neem gerust deel aan de verschillende topics..
iemand met wat pelletervaring hebben we graag erbij, het is natuurlijk zo dat elke pellet niet overal goed kan zijn..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op di feb 19, 2013 10:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 1:25 pm

Dag allen,
Sinds bijna twee jaar ben ik lid op dit forum, maar me nooit voorgesteld...hoe onbeleefd!
Ik ben overgeschakeld van een open houtvuur naar een pelletkachel voor de netheid en het comfort.Tot op heden ben ik zeer tevreden over de Edilkamin Marea, hoewel ik met ernstige zorgen maak over een eventuele herstelling in geval van defect. Telefoons die niet beantwoord worden, afspraken die niet nagekomen worden enz.
Blijven duimen dat er niets gebeurd!
De pellets die ik gebuik zijn de franse Cogra, omdat de leverancier ze zelf op zijn plaats legt, wat me toch werk bespaart. Heel correcte en snelle levering!
De pellets zijn van uitstekende kwaliteit, hoewel de vorige levering meer as gaf dan gewoonlijk. Enkele zakjes van Colruyt waren merkelijk minder warm, minder as, maar regelmatig "grommen" van de worm. Moeilijk na te gaan of het de vorm dan wel de samenstelling van de pellets betreft.
Blijven duimen maar dat alles verder loopt zoals nu, met ongeveer 16 uur brandtijd per dag.
Groetjes,
Dotteke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 2:57 pm

Hallo Allen,
Ik ben Gerold en ben mij aan het oriënteren op de aanschaf van een pelletkachel. Hier in Nederland zijn dit soort kachels een beetje in opkomst. Na verschillende kachelbedrijven te hebben bezocht heb ik een redelijk beeld gekregen. Niet ieder bedrijf gaat qua installatie hetzelfde te werk en er zit veel verschil tussen de merken. Via dit forum hoop ik meer info te krijgen van gebruikers. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een Edilkamin Lilia Plus of Flexa. De kachels van dit merk komen op mij degelijk over. Heeft iemand ervaringen met deze kachels en/of tips?
Groet,
Gerold
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Emptywo feb 20, 2013 3:00 pm

Dotteke & Gerold,
welkom op het forum. Door de zoekknop te gebruiken vind je antwoord op vele vragen en deelname in de betreffende topics werkt ook prima.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 9 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: