Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 23 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptywo feb 20, 2013 3:00 pm

Dotteke & Gerold,
welkom op het forum. Door de zoekknop te gebruiken vind je antwoord op vele vragen en deelname in de betreffende topics werkt ook prima.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptywo feb 20, 2013 9:57 pm

Hallo,sinds november 2012 brandt hier een Hergom Heritage, voorlopig zijn we zeer tevreden van deze pelletkachel.Het binnenwerk zou van Rika zijn. Het forum helpt mij om wat meer van de pelletwereld te weten te komen.
Vriendelijke groeten,
Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptywo feb 20, 2013 10:02 pm

hoi, wij hebben sinds 2 weken een rika induo, daarvoor hadden we accumulatieverwarming. deze site gevonden via google.Toch nog veel zoeken en ondervinden . wij gebruiken wonterspan pellets, bijgekregen bij aankoop kachel.
mvg ann:-)
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptywo feb 20, 2013 10:12 pm

ann en marc,

welkom op het forum,
met de zoekknop en onder pelletkachels-rika vind je wellicht al een antwoord op jullie vragen.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptydo feb 21, 2013 10:39 am

Hallo allemaal! Ik ben Sarah. Om de boel te verwarmen kwamen we uit bij pelletkachels (omdat houtblokken moeilijker de trap op te sleuren zijn en cv geen optie is)... Ik ben hier terecht gekomen omdat ik een Deville kachel heb en die heeft het plots begeven. Een jaar geleden deed de ventilator het plots niet meer en is er iemand een nieuwe komen steken (en geloof mij, dat was niet goekoop)...

De pellets die ik gebruik, dat hangt er vanaf waar ze eerlijk gezegd het goedkoopst zijn op dat moment.

En of ik tevreden ben? Nou ja... Het ding maakt enorm veel lawaai, maar blijkbaar is dat normaal bij dit type volgens de reparatieman, dus daar heb ik me al bij neergelegd. De temperatuur kan ie ook niet goed regelen, waardoor het hier soms toch vrij warm is. Maar het is niet koud en dat is het voornaamste :p
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptydo feb 21, 2013 12:43 pm

shoegal,

welkom op het forum en veel leesplezier

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
redcap
Pellet
Pellet
redcap


Man Aantal berichten : 76
Registration date : 20-02-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw op dit forum   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptydo feb 21, 2013 2:18 pm

Hallo,
Even voorstellen: ik ben Steven, uit Korbeek-Lo.
Ik verwacht kortelings een offerte voor een Rika Como.
Bedoeling is om het gelijkvloers ermee te verwarmen (althans grotendeels).
Afvoer zal via een dubbelwandige schouw gebeuren, langs de buitenmuur (+-9m)

Ik hoop hier nog veel raad en daad te kunnen vinden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptydo feb 21, 2013 2:22 pm

Steven,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven en de juiste zoekterm kun je veel informatie vinden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptydo feb 21, 2013 4:37 pm

Hallo Allemaal ik ben al een paar jaar geregistreerd op dit forum.
En nog niet voorgesteld, dat doe ik nu.
Ik heb al ruim 3 jaar een pelletkachel Edilkamin type Feeling.
De pellets koop ik rechtstreeks van Martens Greenpower in Bigbags.
Ik vindt dit een prachtig forum waar je veel info kan vergaren.

M.V.G. Anton uit Hierden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptydo feb 21, 2013 4:42 pm

Anton,
alsnog welkom op het forum en veel leesplezier. Deel je ervaringen gerust met de leden en neem deel in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyvr feb 22, 2013 12:49 am

Beste forumleden,

ik ben Seb, uit Brasschaat.

ik ken dit forum al wat langer, maar heb me pas aangemeld aangezien ik toch hier en daar wat informatie wil delen met jullie, reageren op berichten...

wij hebben onze pellet inbouwcassette al ruim 5jaar. een Extraflame Comfort Mini Crystal (ook wel van La Nordica, of nog van Dal Zotto)
van oktober tot eind maart gebruiken we hem 6 tal uur per dag, waarmee we de ganse leefruimte mee verwarmen. buiten voor het sanitair warm water, staat onze CV haast zelden op

elk jaar is het steeds een zoektocht naar voordelige pellets. heb al enkele soorten geprobeerd met wisselende resultaten. diegene waarmee wij de beste resultaten hebben zijn de Mandi's

Grtn. !
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyvr feb 22, 2013 1:48 am

Seb,

welkom op het forum en veel deelnameplezier in de topics die je interesseren.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyvr feb 22, 2013 9:45 pm

hoi ik ben Steve. mijn vriendin heeft een app gekocht en de pelletkachel mee overgenomen.de kachel is van het merk thermorossi. we zijn er best wel tevreden over. Wij gebruiken pellets van het merk agricon.heb er ook al van plospan gehad maar die geven erg veel stof vind ik. agricon zijn volgens mij bij de goedkoopste en hebben weing stof.ik heb dit forum gevonden via google omdat ik enkele vragen heb.
moet de schoorsteen elk jaar gereinigt worden.ik zie trouwens nooit rook uit de schoorsteen komen als onze kachel brand.is dat normaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyvr feb 22, 2013 9:49 pm

Steve84,

Welkom hier. Normaal gezien zie je juist bij de opstart een kleine hoeveelheid,anders niet.... Schoorsteen elk jaar laten reinigen kan de flexibel alleen maar ten goede komen...
Verdere vragen horen we graag in een specifiek topic.


Grtzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyvr feb 22, 2013 10:22 pm

Hey ik ben Marnick en ben van ninove in oost-vlaanderen.
Ik heb deze site gevonden door wat te googelen op zoek naar info.
Ik heb net een superior sabriena 2dehands gekocht 1,5 jaar oud en vandaag geplaatst.
Heb er vandaag ook een afstandsbediening voor bijgekocht en gemonteerd Smile .
Zal eerst eens de handleiding moeten lezen voor de juiste bediening maar ze werkt al.
Heb ook nog een edilkamin marea 2dehands gekocht 4 jaar oud voor een zolderkamer te verwarmen maar deze moet nog geplaatst worden.
Ik hoop dat ik er wat kan mee uitsparen...
Pellets ga ik gebruiken van de brico plan-it met het din+ label.
Mvg.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyvr feb 22, 2013 10:50 pm

Marnick,

welkom op het forum en veel plezier met de aangekochte kachels..
de handleiding vanbuiten leren is altijd een goed begin..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 11:36 am

Hallo ik ben jos en heb sinds augustus vorig jaar een pellet kachel gekocht.het is een karmek alice 10kw,heeft een paar dagen goed gebrandt en dan starte ze niet meer, nu als wij ze opstarten geeft ze teveel pellets en ontploft en het huis staat vol rook ,kan iemand ons helpen, de verkoper is al dikwels langs geweest maar kan ze niet instaleren ,het is altijd iets anders
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 12:38 pm

Jos,
welkom op het forum, veel leesplezier en succes met je Karmek met als troost dat je niet de enige bent die problemen met die kachel en de verkoper heeft. Met de zoekknop linksboven kun je behoorlijk wat info over dat onderwerp vinden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: op zoek naar pellets   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 12:40 pm

Hallo,wij zijn van Temse, en hebben reeds een drietal jaar een piazetta pelletkachel, waar we best tevreden van zijn.
Ben eigenlijk regelmatig bezoeker geweest,maar nu de pelletprijzen de hoogte ingaan ( 5,4€ voor german pellets bij Aveve )aankoop 8 zakken,
ben ik op zoek naar een leverancier met kwalitatieve pellets voor een schappelijke prijs en liefst nog ecocheques aanvaard in de buurt van Temse met een straal van ongeveer 20 kilometers
mijn vorige pellets waren badgers, maar toen ik ze ging halen in Puurs na afspraak bleek dat ze er geen meer hadden

wie kan ons raad geven

mvg, Danny en Marleen


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 12:44 pm

Danny&Marleen,
alsnog welkom op het forum en veel leesplezier. Pellets schijnen wat problematisch te zijn maar er zijn vast wel forumleden die je een tip kunnen geven.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 2:06 pm

Hoi, ik ben chris, ik had hier vroeger ook een account maar wegens te weinig gebruikt is deze verwijderd. Wij verwarmen onze verande nu 3 jaar met een pelletkachel, altijd tevreden geweest maar als ik het laatste jaar naar die prijsstijgingen zie is het huilen met de pet op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 2:08 pm

Chris,
wederom welkom dan op het forum en veel leesplezier.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 4:54 pm

Hallo,

Ik ben Klaas uit Blijham, noord nederland.

In augustus heb ik een Edilkamin Seven gekocht en bevalt goed.
Ik kreeg 10 zakken girretz pierre pellets bij de kachel,toen die
op waren heb ik een pallet elite pellets besteld en die geven
veel meer warmte,maar vervuilde de kachel ook meer.
Omdat ik nog maar 6 zakken elite over heb ben ik vanmiddag maar plospan
pellets gaan halen voor de resterende winter.

met vriendelijke groet
Klaas

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 5:03 pm

Klaas,
welkom op het forum en goed te lezen dat je tevreden bent met je kachel.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 6:04 pm

Hey,

Ik ben Dorry, heb samen met m'n man een zaak in hout-en pelletkachels te Vilvoorde (Hestiafire). Lees hier geregeld op, zeer interessant forum voor de leek en pro Wink
Vele groetjes,

Dorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Emptyza feb 23, 2013 6:09 pm

hallo,

Ik ben Nico,sinds gisteren staat
onze Palazzetti Monica hier in de woonkamer te blinken.

De gasketel heb ik verkocht en we gebruiken de pelletkachel nu
als hoofdverwarming wat aardig schijnt te lukken.

Graag deel ik m'n ervaringen met dit type kachel in de toekomst
met de andere forumgebruikers

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 10 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: