Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 68 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 68 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma apr 29, 2013 12:09 pm

hallo,ben niet heel nieuw ,maar heb me nog niet voorgesteld
we hebben 2 pelletkachels 1 mcz en 1 termorossi en we stoken corpellets waar ik eigenlijk niet tevreden mee ben
Ik hoop dit jaar mee te doen met de groepsaankoop limburg
met vele groeten
Aimee
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma apr 29, 2013 12:15 pm

Hallo Aimee,

welkom op het forum. Niet tevreden van de pellets lees ik,en van de kachels?Uw ervaringen omtrent kachels,pellets ,verkopers hooren we graag in de desbetreffende topics.
vg,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma apr 29, 2013 2:40 pm

Hallo,
wij hebben sinds 5 jaar een pelletkachel Fair tot onze grote tevredenheid ; wij zijn nu op zoek naar een groter model om onze living + keuken te verwarmen. De Fair verhuist naar het atelier van mijn vrouw. Wij denken aan Edelkamin of Flumen ( deze laatste heeft echter geen 11KW als ik het goed heb !
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma apr 29, 2013 2:41 pm

Karel en Rita,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop vind je alle info over merken kachels. Op de Site van flumenfire staan nochtans wat zwaardere modellen..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptywo mei 01, 2013 9:04 am

Hallo,ik ben Walter en woon te Maasmechelen.Ik ben al een tijdje aan het uitkijken geweest om een pelletkachel te kopen.Via google kom je uiteraard altijd bij het pelletforum uit.Zeer interessant omdat er een hoop surfers op aangesloten zijn .Ons voorkeur ging uit naar een inbouw en sinds 1 week hebben we ze al in gebruik.Ik hoop onze stookkosten(nu stookolie)terg te dringen.Mij bedoeling is living en keuken met de pelletkachtel te verwarmen en mijn stoololiebrander alleen te gebruiken voor de doucheruimte en badkamer.Het toestel dat wij gekocht hebe is een Edilkamin pellbox scf bij een verdeler in de gemeente.Voor de rest is het afwachten wat het verder geeft.

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptywo mei 01, 2013 8:31 pm

groeten mijn naam is Jaak
ben hier terecht gekomen via Google
bezit een tweedehands kachel MCZ Mercury
reden van aankoop prijs mazout en programeerbaar
goed forum met veel informatie
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptywo mei 01, 2013 8:37 pm

chinus,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop linksboven kun je gericht zoeken naar onderwerpen die je interesseren..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyvr mei 03, 2013 10:02 am

Ik ben Marcel en woon in Limburg.Na een grondige renovatie van onze living besloten om onze inbouwhaard op hout te vervangen door een pelletkackel,geen gesleur meer met dat hout en vooral niet telkens te moeten opstaan bij een mooie film om nog een blokske hout op te gooien.We hebben ons een MCZ Ego comfort air aangekocht bij de firma Energy Point in Wellen,goede prijs en perfekte installatie.Al 2 maanden in gebruik en we branden op dit moment met German pellets.We zijn zeer tevreden met kachel en pellets en vooral met de extra warmeluchtleiding die in de keuken uitkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyvr mei 03, 2013 12:22 pm

Marcel,

welkom op het forum, weer een tevreden pelletstoker erbij, veel leesplezier.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyvr mei 03, 2013 2:51 pm

Marcel Welkom op het forum!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw Francois uit Oorbeek   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyvr mei 03, 2013 9:20 pm

Hoi, ik ben Francois en woon een dorpke bij Tienen. Ik ben op het forum terecht gekomen door wat te snuffelen over technische gegevens van bepaalde merken

10/15 jaar geleden hadden wij een rijhuisje en hadden daar een sierschouw met inbouwhaard van het merk "Flam" geinstalleerd (geplaatst onder kontrole van een "expert") deze zouden we enkele jaren gebruiken als hoofdverwarming (hout / kolen) na enkele malen gebruikt te hebben stelde wij enkele serieuse problemen vast.de kachel ging met momenten zo hard dat de kolen en as samen smolten en een koek vormde op de rooster.
na meerdere interventies van "Flam" fabrikant was het zo ver dat de bodem van de kachel barste. Met veel discussie is Flam deze dan toch komen vervangen maar de goesting was er af en hebben wij dan CV geinstalleerd.

onze ervaring met hout is dat wanneer je de kachel aansteekt het gedurende een bepaalde tijd "zeer warm" wordt en dan weer pakken minder
ik bedoel zeer moeilijk in te stellen om een vaste temperatuur te verkrijgen.
wel is het een aangename warmte en waren wij allen aangetrokken door het spelende vlammenspel in de kachel.

Enkele jaren terug (13j)hebben wij ons in een dorpje bij Tienen gevestigd.
wij hebben een open bebouwing (nie groot) en hebben bewust gekozen om te wachten met (open)haard,houtkachel etc.
gelet op de alsmaar duurder wordende gas begonnen we te denken aan een pelletkachel.

begin Januari 2013 hebben wij een tweedehands pelletkachel (Eldikamin rose) kunnen kopen met een technische probleem (luchtventilator was defect).
wij hebben deze in de leefruimte geinstalleerd en wisselstukken besteld (2X verkeerde motor gekregen via leverancier).
Daar ikzelf technieker ben heb ik dan zelf voor de ombouw gezorgd en hebben wij sinds januari ons huis verwarmd ENKEL op PELLETS.
OK de bovenverdiep was wel minder warm maar daar woon je ook niet echt (slaapkamers en badkamer.
Het prijsverschil is ongelooflijk.

Wij hebben vandaag onze nieuwe hydropellet haard geleverd gekregen en zal deze eerstdaags aansluiten en testen op CV.
de bedoeling is om deze hydro te gebruiken gekoppeld met onze CV installatie liefst alleen zoniet samen met de bestaande gasketel (cascade))
De kachel in de leefruimte zal gebruikt worden als voor en naseizoen en eventueel als sfeer Question

Voila dit zijn momenteel mijn ervaringen en hoop er er nog enkele op te doen met jullie.




Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyvr mei 03, 2013 9:39 pm

francois,

welkom op het forum, stoken op pellets kun je idd niet vergelijken met een hout/kolenkachel.
Al bij al toch tevreden van de tweedehands rose dan, welk merk en type word er nu geplaatst voor de CV?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyvr mei 03, 2013 10:20 pm

Ik ben in zee gegaan met MBS .
daar ik de mogelijkheid heb kwa plaats technische kennis en beschik over de parameters alsook de prijs wou ik het er op wagen
we zullen natuurlijk zien wat het meebrengt.
wat wisselstukken betreft heb ik al enkele bronnen om eventueel te kunnen aanspreken.

ik heb er al enkele zien werken en dat bleek zeer goed mee te vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyzo mei 05, 2013 11:32 pm

Hallo
Heb de weg terug gevonden naar dit forum, heb vorig jaar meegedaan met de groepsaankoop van Limburg(bioflam).
Heel tevreden over deze pellet en nog meer van de kachel, ganse winter gestookt, Cv enkel voor warm water.
Wens dus heel graag mee te doen aan groepsaankoop aan een goede prijs uiteraard.
We hebben een ecoforest nu 2 jaar oud en al wat verscheidene pellets aangekocht, bioflam blijft voor ons de minste as en roetvorming geven op lage stand van de kachel.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyzo mei 05, 2013 11:36 pm

marc,

welkom op het forum en veel leesplezier,
met de zoekknop linksboven vind je alle info over onderwerpen die je interesseren, ook groepsaankopen...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
GTS

GTS


Man Aantal berichten : 1
Registration date : 04-05-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma mei 06, 2013 2:44 pm

Hallo ik ben GTS
Kom van de regio Dendermonde (Oost Vlaanderen).
Via Google bij het forum terecht gekomen. Ik vind het interessant om via deze weg meer
te weten te komen over pellets en pelletkachels.

Vriendelijke Groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma mei 06, 2013 3:07 pm

GTS,
welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop linksboven kun je al veel info vinden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Me even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma mei 06, 2013 3:12 pm

Hallow allemaal,

Ik ben joeydv, Meet- en regeltechnieker, vrijwillig brandweerman en ik ben hier zoals de meesten terecht gekomen via google.

Mijn vriendin en ik hebben enkele maanden geleden een huisje gekocht dat nog verwarmd wordt met accumulatievuren. We vinden dit een nogal dure verwarmingen en de accumulatoren nemen ook veel plaats in in onze bescheiden woning Smile en aangezien mijn vriendin graag een vlammetje in huis wilde was de keuze vrij snel gemaakt.

Vorige week hebben ze bij ons de schouw en kachel geplaatst. We hebben gekozen voor een Nordica Extraflame Souvenir Lux. Aangekocht bij Meech en Moach in Merelbeke (verslag en foto's hiervan post ik wel eens).

Ik ben nog wat aan het rondneuzen naar welke pellets ik in de buurt allemaal kan vinden maar badger spreekt me momenteel wel aan(mischien kan ik wel meedoen met een groepsaankoop dit jaar).

Ik heb mijn kachel momenteel nog maar 2 keer laten branden, maar met 20 graden buiten is dit niet echt representatief Smile wachten op de winter dus..

Ik hoop op dit forum veel bij te leren en jullie te helpen met mijn ervaringen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma mei 06, 2013 3:18 pm

Joeydv,
ook welkom op het forum en veel leesplezier. We zien je ervaringen met je kachel graag verschijnen al zal dat gezien de temperaturen nog even duren denk ik.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyma mei 06, 2013 4:30 pm

GTS en joeydv, welkom op het pelletforum.

Pellbox
Terug naar boven Ga naar beneden
JOHAN1570
Starter
Starter
JOHAN1570


Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 50
Registration date : 31-01-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptydi mei 07, 2013 7:29 pm

Hallo,
sinds vorig jaar hebben wij een pelletkachel, merk Palazzetti, type Slimmy Metal 9.3KW, aangeschaft. Wij zijn heel tevreden over onze aankoop. Wij hebben lang getwijfeld over een hout - of pelletkachel. Daar we centrale verwarming met aardgas hebben en we op zoek waren naar een bijverwarming, die voordeliger was dan de centrale verwarming om alzo wat gas uit te sparen. Ik moet zeggen dat we onze keuze niet beklagen. De kachel doet dienst als bijverwarming, en dat doet hij prima. Let op, wij moeten een ruimte van ongeveer 75m2 (2.45m hoog) verwarmen en indien je enkel wil warmen met je kachel zou ik de mensen aanraden om toch voor een zwaarder model te kiezen. Wij kunnen het ook zeker aan maar dan met max. vermogen en dan maakt hij toch veel lawaai. Laat me stellen dat we geen reserve over hebben. (ook al was het volgens de verkoper geen probleem, zo zie je maar… ). Bij de aankoop hebben wij een pallet pellets bij de verkoper kunnen aankopen aan een voordelig tarief van het merk plospan, ik kan niet vergelijken met andere merken maar ik was toch wel tevreden over deze pellets. Al bij al toch wel een prachtig toestel, dat zeker mag gezien worden (naar onze mening).
Tijdens mijn zoektocht voor de aankoop ben ik op dit forum terecht gekomen en heb hier al veel opgestoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptydi mei 07, 2013 7:43 pm

Johan,

welkom op het forum, nog een tevreden pelletstoker erbij, veel leesplezier.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw lid   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyvr mei 10, 2013 2:13 pm

Hallo iedereen,

Mijn naam is Joris en hebben over een aantal weken een huis gekocht en natuurlijk gingen we ook onmiddelijk voor de aanschaf van een pelletkachel.
Onze voorkeur ging naar een inbouw pelletkachel. Ik vind de functie kannalisatie een meerwaarde voor je huis niet alleen in gebruiksgemak maar ook op budgetair vlak. Daarom gaat onze voorkeur uit naar de pellbox scf 10kw.
We hebben hem nog niet aangeschaft want ik wil eerst zo veel mogelijk informatie verkrijgen voor we onze kachel aanschaffen.

mvg,
Joris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyvr mei 10, 2013 2:20 pm

Joris,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je de info zoeken die je wilt.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyza mei 18, 2013 11:04 pm

Hallo mijn naam is Andre maar voor vrienden den dre. Sinds kort hebben wij een speksteenkachel Tulikivi type 1 TU 2200 momenteel brandt de kachel de eerste keer met pellets.

Lekker warm hier in de living.

Heeft iemand een idee waar ik in de buurt van Gent, waar ik woon, aan een goede prijs pellets kan kopen.

Bedankt alvast en prettig kennismaking
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Emptyza mei 18, 2013 11:05 pm

andre,

welkom op het forum en veel leesplezier, misschien eens de rubriek verkooppunten pellets ovl doornemen?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: