Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 59 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 59 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 13, 2013 7:05 pm

Hoi, allemaal
Ik ben Frank Uit Genk ben al 3jaar in het bezit van een edilkamin moon pelletkachel en ben hier ook tevreden van. Mijn favoriete pellets zijn bioflam maar wegens de schaarste tegenwoordig bij de dealers ben ik wel op zoek naar pellets van dezelfde kwaliteit (eikenhout of hardhout) weet iemand raad?
Kan mij iemand op dit forum vertellen hoe ik de parameters van deze kachel kan veranderen en wat eventueel  de beste instelling is?

Groetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 13, 2013 7:13 pm

Frank,

welkom op het forum, met de zoekknop kun je gericht zoeken naar een pelletmerk, en daar dan de bestaande ervaringen doorlezen.
welke goed branden in je kachel daar kom je alleen achter door wat merken te testen,
uit jou ervaringen kunnen andere leden dan weer wat opsteken.

als de parameters van je kachel er zijn, kun je deze aanvragen na 5 zinvolle berichten op het forum en regelmatig forumgebruik (zie [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.])
een beste instelling voor een bepaald model kachel bestaat echter niet, iedere kachel en schouw is anders..
lees eerst eens wat topics over je kachel (die vind je ook met de zoekknop..)

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 13, 2013 8:34 pm

Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik op de hoogte van het bestaan van de pelletkachel. Ik ben mij nu aan het oriënteren op een merk en model. Ik vind het geweldig om op dit forum zoveel te kunnen lezen over dit onderwerp.
Ik overweeg een Artel of een Nordic Fire/Ravelli te kopen, mijn budget is ongeveer EUR1700.-
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 13, 2013 8:38 pm

Gerhardt, welkom op het forum en veel leesplezier.
Er zijn nog wel merken die in aanmerking komen, best maak je een nieuw topic onder "pelletkachels algemeen" met wat meer info over uw situatie (bvb indeling en grootte van je ruimte)...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op vr sep 13, 2013 8:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 13, 2013 8:44 pm

Erwin, dank. Ook Dank voor je tip. Ik ga een nieuw topic maken in de door jou genoemde categorie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Een leek op zoek naar goeie informatie   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 13, 2013 10:40 pm

Hoi,
Eventjes braaf de vraagjes invullen.

Hoe kom je hier terecht? "informatie gezocht over pelletkachels op Google"
Waarom een pelletkachel? als alternatief van een kolenkachel
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen? Momenteel nog geen enkel idee, daarvoor ben ik hier


Welke pellets gebruik je? Zonder kachel??
Ben je tevreden van je pelletkachel? ??


Laatst aangepast door jjvk op vr sep 13, 2013 10:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : SPELLINGSFOUT)
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 13, 2013 10:43 pm

jjvk,
welkom op het forum, veel leesplezier
een goed begin is altijd de topics onder pelletforum/algemeen/faq rustig doorlezen, verdere vragen horen we graag in een specifiek topic...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjaak wenneker
Pellet
Pellet
Sjaak wenneker


Man Aantal berichten : 56
Leeftijd : 74
Registration date : 10-09-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyza sep 14, 2013 10:44 am

Ik ben Sjaak en kom uit reeuwijk.Ik ben op dit forum gekomen via Google ,wij hebben een pelletkachel gekocht voor de heerlijke warmte en de mooie vlammen die je bij de cv mist.We hebben een huisje op een park waar we veel zijn en daar staat onze pelletkachel sinds december 2012 en bevalt ons prima het merk is superior cleo 6kw  de pellets die ik gebuik zijn Gerritz pellets die bevallen goed
ik wens jullie een veilig en warm stookseisoen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyza sep 14, 2013 10:48 am

Sjaak,
welkom op het forum en veel leesplezier. We zien je vragen en ervaringen graag in de betreffende topics verschijnen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyza sep 14, 2013 11:50 am

Hallo,
Ik ben Grosemans Dirk woon in Tongeren.
Ik ben op zoek naar info over een goeie inbouwcassette.
Momenteel stook ik met een flam houtinbouwcassette en ben er qua temperatuur heel tevreden over.
Daar ik een nieuwe knie heb is het werk mij wat zwaar geworden.
Zou iemand mij leuke en goeie info kunnen bezorgen.
Hier in Tongeren hebben we een winkel die MCZ verkoopt.
Ze zou ook een inhoud van een 280 m³ moeten kunnen verwarmen.
Dank dirk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyza sep 14, 2013 12:20 pm

Dirk,
welkom op het forum en veel leesplezier. MCZ heeft meerdere modellen inserts in het gamma dus daar moet wel een keuze tussen zitten, de Vivo 80 bijvoorbeeld met kanalisatie.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyza sep 14, 2013 1:06 pm

Hallo allemaal

Ik ben Romke en kom uit Sneek. Heb nu een half jaar mijn nieuwe palletkachel edilkamin flexa zwart
Ben via Google op deze site gekomen en ben al heel wat wijzer geworden
Ikzelf heb de kachel als bijverwarming
Vr Gr. Romke

Vreemd hoor


Laatst aangepast door Flexa op zo sep 15, 2013 1:29 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyza sep 14, 2013 1:34 pm

Romke,
welkom op het forum en veel leesplezier, ik raad je aan eens te beginnen met de vier topics over schouwen/schoorstenenin de FAQ: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Thermorossi Slim Quadro 11 gekocht   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyza sep 14, 2013 1:45 pm

Hallo iedereen, Ik ben Bart uit Bilzen.
Over twee weken komen ze onze Thermorossi Slim Quadro 11 installeren.
Ik ben op dit forum gekomen via GOOGLE. Ik was al een aantal jaren op zoek naar een mooie, trendy pelletkachel en toen we deze zagen waren we meteen verkocht. Ik hoop in de toekomst het hele huis wat warmer te hebben dan de vorige jaren (stookolie).
Verder hoop ik mee te kunnen doen met evt. groepsaankopen en te lezen wat anderen schrijven over hun pelletkachels.
Alvast een fijn weekend voor iedereen.
Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyza sep 14, 2013 1:49 pm

Bart,
welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop. De groepsaankoop zal voor volgend jaar zijn want die worden in de zomermaanden georganiseerd. Met de zoekknop linksboven kun je die info zoeken die je interesseert.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Hallo!   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptydi sep 17, 2013 1:11 pm

Hallo iedereen,

Ik ben Joke van Hoeselt. Wij hebben een Edelkamin Brio pelletkachel sinds vorig jaar en zijn er heel erg tevreden over. De pelletkachel kan dienen als hoofdverwarming voor de benedenverdieping, omdat hier alles open is (keuken, living, zitplaats). Alleen hebben we verschillende soorten pellets geprobeerd, waarvan er toch een aantal zijn tegengevallen. Andere merken waren dan wel weer heel goed. Ik ben op het forum terechtgekomen via google.

Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptydi sep 17, 2013 1:13 pm

Joke,

welkom op het forum en veel leesplezier, om te weten hoe pellets in je kachel branden moet er idd best eerst getest worden..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Voorstelling   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptywo sep 18, 2013 7:53 pm

Dag allemaal,

Was op zoek naar informatie over het gebruik van pellets en kwam op dit forum terecht.
Het forum is zeer overzichtelijk, wat niet evident is, proficiat aan de moderators!

We waren het gebruik van een conventionele houtkachel stilaan (na bijna 20 jaar) beu:
  woonkamer snel verontreinigd
  steeds rechtstaan om een nieuwe blok hout op te leggen
  moeilijk om een constante temperatuur aan te houden
  steeds aanzeulen van vuil hout
   ...
Wij hebben geen centrale verwarming; enkel elektrische accumulators, dus een pelletkachel leek ons dan ook de ideale oplossing; maar het moest een stille zijn!

In maart van dit jaar hebben we er een aangeschaft; een Rika Topo
Het is nog te vroeg om een volledig oordeel te vellen, maar voorlopig voldoet hij aan onze verwachtingen.

Heb intussen al verschillende pellets uitgeprobeerd:
   German pellets gebruiken we nu, goed rendement, maar geeft zwarte aanslag
   Plospan lijken me de beter,zeer zuivere verbranding (kachel was toen wel net geïnstalleerd en dus nog zeer zuiver)
Ga Plospan nog eens opnieuw proberen vooraleer een grote hoeveelheid te bestellen...

Op naar de winter; benieuwd of de kachel een waardige vervanger blijkt voor de accumulatoren...

Groetjes,
-Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptywo sep 18, 2013 8:01 pm

Peter,

bedankt voor de uitgebreide voorstelling op het forum, een tevreden pelletstoker zo te horen,
met de zoekknop linksboven kun je gericht zoeken naar info over bestaande onderwerpen, veel leesplezier...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptywo sep 18, 2013 9:34 pm

Hallo,

Ik ben op het forum beland tijdens mijn zoektocht naar een pelletketel.
Geweldig dat ik hier zoveel info kan opzoeken, en ervaringen kan lezen.
Dat gaat de keuze waarschijnlijk wel wat vergemakkelijken.
Ik ben een leek op het gebied van pellets en de kachels/ketels waar ze in gaan,
en ken ook niemand met een pelletketel, dus alle tips zijn meer dan welkom!
Ik verwarm mijn huis nu ongeveer 15 jaar met een flinke houtkachel. Een aantal
jaren geleden heb ik wel een nieuwe cv ketel laten installeren, en overal radiatoren,
maar voor verwarming gebruik ik die nauwelijks want dat is met propaan practisch niet te betalen.
De houtkachel bevalt wel, maar heeft ook een aantal nadelen, waarvan de grootste
is dat het erg koud in huis is in de winter na een dag werken (en de slaapkamers
vriescellen zijn).
Een pelletketel leek me DE ideale oplossing, dus ik ga me snel inlezen voordat het
winter is en ik vastvries aan mijn stoel.

Groet,

Moontje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Intro en groeten   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptywo sep 18, 2013 9:52 pm

Hallo forum, ik ben Guy.

Hoe kom je hier terecht?
- Google
Waarom een pelletkachel?
- we gaan een pelletkachel plaatsen om onze cv op gas aan te vullen. Diverse redenen: minder afhankelijk van 1 energietype, gezelligheid, comfort.
Welke pelletkachel heb je of zou je willen aanschaffen?
- nog geen
Welke pellets gebruik je?
- nog geen
Ben je tevreden van je pelletkachel?
- ik zal het laten weten

Vriendelijke groeten.

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptywo sep 18, 2013 9:55 pm

Moontje en Guy,

welkom op het forum en veel leesplezier.
veel succes met de zoektocht, we zien jullie verdere vragen wel verschijnen in specifieke topics dan...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
cabrioken
Pelletje
Pelletje
cabrioken


Man Aantal berichten : 24
Registration date : 18-03-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 20, 2013 5:32 pm

hey,

ik ben thierry en afkomstig uit vlierele,
heb sinds kort een superior monia en ben zeer blij met deze.
Geeft een lekkere gezellige warmte in vergelijking met onze radiatoren,
Terug naar boven Ga naar beneden
alainvanackere
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
alainvanackere


Man Aantal berichten : 217
Leeftijd : 55
Registration date : 08-05-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 20, 2013 5:33 pm

WELKOM THIERRY

veel lees plezier hier blij te horen dat jij ook een superior monia bezit
ik heb ook een sedert 6dec 2012

_________________
Mcz Mercury 8kw sedert 17 april 2017

Domo power + pellets
Olimps
Huismerk pellets
Eco line pellets 3.65 €
ERDA Pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.stafke.be
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 20, 2013 9:20 pm

hallo

Ik ben Romke uit Sneek en heb een edilkamin flexa.
en ben er zeer tevreden mee.
Ik ben al eerder op dit forum geweest onder de naam flexa.

met vriendelijke groeten Romke
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Emptyvr sep 20, 2013 9:36 pm

Romke,

alsnog welkom op het forum...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 34 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: