Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 34 gasten

povi1

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 31748
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyvr sep 20, 2013 9:36 pm

Romke,

alsnog welkom op het forum...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyza sep 21, 2013 7:08 pm

Ik ben Rob uit gouda en we hebben een Kalor chiara waar we tevreden mee zijn. Het is leuk in de wereld van pelletkachel.
Terug naar boven Ga naar beneden
baziel
Starter
Starter
baziel


Man Aantal berichten : 5
Registration date : 24-11-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyza sep 21, 2013 9:58 pm

hallo,nadat ik reeds vele uren gelezen heb op het forum wil ik mij ook even voorstellen. ik ben Pascal uit Sint-Gillis-Waas. Omdat ik tot nu toe redelijk voordelig aan brandhout kan komen heb ik nog steeds een houtkachel. De vele positieve reacties hier doen mij nadenken om ook een pelletkachel te plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31748
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyza sep 21, 2013 10:02 pm

Rob en Pascal,

welkom op het forum en veel leesplezier...
met de zoekknop kun je gericht zoeken naar info die je interesseert...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyzo sep 22, 2013 12:52 pm

Hallo Iedereen,

Wij zijn Familie De Cock.
Wij zijn op dit forum terecht gekomen via een kennis.
Wij hebben net een rika induo (pellets/hout) aangekocht vanwege de duurzame energie.
Omdat we nog geen ervaring hebben met pellets krijgen wij graag advies van jullie die er reeds me vertrouwt zijn.
We weten graag welke pellets we best kopen en eventueel waar, alsook zijn we geïnteresseerd in een groepsaankoop van pellets in de regio Antwerpen.

mvg,

Fam. De Cock
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyzo sep 22, 2013 1:02 pm

Fam. de Cock,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun gericht zoeken naar de gewenste info.
Info en spelregels ivm. de groepsaankoop Antwerpen vind je achter de bewegende aankondiging bovenaan de pagina.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyzo sep 22, 2013 4:37 pm

Ik ben benny en kom hier terecht via google. heb nu een artel 16 kw maar deze maakt bij het uitblazen nogal wat lawaai. Ik zou nu willen een clementi aanschaffen met cv kan iemand mij daarbij helpen of deze stil is. De elite pellets zijn voor ons de beste geven veel warmte en geen stof in de zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: even voor stellen    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyzo sep 22, 2013 4:51 pm

hallo .

ik ben wersi 62 jaar jong..
ik ben me aan het orienteren voor een kachel..een pellet kachel...
ik kom uit de omgeving van Doetinchem gld....
en hoop op dit forum mijn antwoorden te vinden...Question 

grt wersi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyzo sep 22, 2013 5:01 pm

Wersi,
welkom op het forum en succes bij je oriëntatie. Met de zoekknop linksboven wordt het zoeken een stuk eenvoudiger. Vraag uit interesse, zelf een elektronisch orgel gebouwd?
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyzo sep 22, 2013 5:03 pm

Benny,
welkom op het forum en veel leesplezier. Goed om te lezen dat je tevreden bent met je pellets.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyzo sep 22, 2013 5:18 pm

hallo ..

nee niet zelf gebouwd... maar ik heb wel een wersi abacus duo hoogglans wit...
dan weet je het denk ik wel..bounce 
wersi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyma sep 23, 2013 11:21 am

Hallo,

ik ben Tim uit Hasselt.
Op dit moment verwarm ik met een cv-ketel op mazout met een verbruik van ongeveer 2000l per jaar en ben op zoek naar een goedkoper alternatief.
Gezien de beperkte mogelijkheden (indeling van de living) in het huis dat ik huur ben ik op zoek naar de juiste oplossing.
Ben dus op dit forum terecht gekomen in mijn zoektocht naar info via google en hoop hier te vinden wat ik zoek.

Greetz,

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31748
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyma sep 23, 2013 12:00 pm

Tim,

welkom op het forum en veel leesplezier.
best maak je een nieuw topic onder "pelletkachels algemeen" met wat meer info over uw situatie (bvb indeling en grootte van de ruimtes, isolatie ed).

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptydi sep 24, 2013 9:15 pm

Hi, ik kom nog eens langs nadat mijn account weer verlopen was Cool 
We hebben hier een MCZ Club staan die Olimp's verbruikt en die doet dat goed.
Van de zomer een aanbouw gezet en ben nu aan het zien voor een 2e kachel om dat stuk te verwarmen via kanalisatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31748
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptydi sep 24, 2013 9:59 pm

Mark,

welkom terug hier, als je een paar keer per jaar inlogt en een paar berichtjes plaatst zal je account nooit verlopen...


_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptywo sep 25, 2013 11:30 am

Hallo,
We hebben vandaag gehoord dat een houtkachel in ons nieuwbouwhuis lastig te installeren is, maar een pelletkachel wel tot de mogelijkheden behoort. Nu gaan we ons orienteren op een pelletkachel. Bij het zoeken op internet kwamen we op dit informatieve forum terecht. Zo te zien zullen we voorlopig genoeg te lezen hebben en hopelijk een goede keuze kunnen maken!
M.v.g.,
Martine
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31748
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptywo sep 25, 2013 11:35 am

martinem,

welkom op het forum, succes met de zoektocht naar een kachel.
een goed begin is altijd om alle topics eens door te lezen onder FAQ: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
portes
Pellet
Pellet
portes


Man Aantal berichten : 125
Registration date : 30-10-12

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptywo sep 25, 2013 7:50 pm

Ik ben Patrick en sinds 2 jaar bezitter van een Cosdep pelletkachel.
Tevreden van de kachel , geen problemen gehad , buiten dat ik er moest leren pellets op tijd op te kappen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptydo sep 26, 2013 7:42 am

hallo,
ik ben priscilla en ben van hechtel en ik heb dit forum gevonden via google.
wij hebben sinds 2 maanden een pelletkachel van cadel,een cadel nice.
ik moet nog een beetje uitzoeken welke pellets het beste voor mij zijn.
groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptydo sep 26, 2013 8:08 am

Patrick en Priscilla,
welkom op het forum en veel stook- en leesplezier. Voor pellets is de boodschap een paar zakjes kopen en proberen en die pellets nemen die voor de laagste prijs een goed resultaat geven.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw op dit forum   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptydo sep 26, 2013 11:13 pm

Hallo, ben Michel en ben hier terechtgekomen tijdens zoektocht naar aankoop pellets.Ik bezit sedert vorig jaar een Superior Pelletkachel.Ben daar tevreden van.Iets lawaaierig op hoogste stand, maar staat gewoonlijk op stand 1of 2.Zou nu graag deelnemen aan de samenaaankoop voor Brabant.
Beste groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyvr sep 27, 2013 9:49 am

Hoi Michel,
welkom op het forum!
Nog net op tijd om deel te nemen aan de groepsaankoop Cool 

Mvg,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: re: welkom   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyvr sep 27, 2013 3:14 pm

dag allen.
Nog nieuw hier en net in het bezit van pelletkachel.
Noodzakelijk omdat het een vrijstaand atelier betreft zonder gas o.i.d.
Staat er pas een paar dagen, maar stookt flink warm.
Beste pellets weet ik nog niet. Stook nog met wat ik erbij kreeg. Staat geen merk op.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyvr sep 27, 2013 3:37 pm

Mwpellet,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je gericht op zoek naar info die te interesseert.
Pellets kiezen is vooral wat zakjes uitproberen en dan kiezen voor de goedkoopste die bij jou goed voldoen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
bartdn
Starter
Starter
bartdn


Man Aantal berichten : 11
Registration date : 27-09-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyvr sep 27, 2013 7:27 pm

ik ben bart

volgende week woensdag komen ze onze pelletkachel plaatsen skia design tower classic
ik hoop hier een met te besparen op de gas factuur en is natuurlijk ook voor de gezellige warmte die de pelletkachel geeft zoals ik al heb kunnen ervaren bij mijn ouders thuis

hopelijk kan ikhier nog veel nuttige tips vinden op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31748
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Emptyvr sep 27, 2013 7:31 pm

bart,

welkom op het forum en veel leesplezier, laat de ervaring met de kachel maar komen na de plaatsing..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 35 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: