Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 20 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 31755
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyvr sep 27, 2013 7:31 pm

bart,

welkom op het forum en veel leesplezier, laat de ervaring met de kachel maar komen na de plaatsing..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyzo sep 29, 2013 9:10 am

Hoi, ik ben Rob
Ik woon met mijn gezin ongeveer 1 jaar in een nieuw huis, met overal vloerverwarming.
Als bijverwarming hebben we een pelletkachel Deville Penlan geplaatst.
Ik heb nu om te proberen, 10 zakken Woodox houtpellets gekocht
ik hoop op dit forum met anderen informatie uit te wisselen over de kachel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyzo sep 29, 2013 9:27 am

Rob.welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je gericht zoeken naar de gewenste info, o.a. 12 topics over Deville.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
droopy2905
Pellet
Pellet
droopy2905


Man Aantal berichten : 79
Leeftijd : 56
Registration date : 30-09-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Voorstelling   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyma sep 30, 2013 12:58 pm

hoi ben Ronny.

Via Google ben ik hier tercht gekomen. We zijn namelijk op zoek naar een degelijk inbouw-pelletkachel, met de mogelijkheid om via een kanaal mijn aanpallende keuken mee te verwarmen.
Via dit forum hoop ik nuttig informatie te verkrijgen over welke merken betrouwbaar en stil zijn. Het gaat toch om redelijk veel geld.


Laatst aangepast door droopy2905 op ma sep 30, 2013 1:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : iets vergeten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyma sep 30, 2013 1:10 pm

Hoihoi

Mijn naam is Jilles en ben woonachtig net onder Amsterdam.
Sinds maart vorig jaar woon ik in een 30-er jaren woning van ± 350 m3.
De begane grond wordt uitsluitend verwarmd door vloerverwarming en de verdieping dmv radiatoren.
Huis heeft een open indeling, oa. een open trap naar de verdieping.
Er is wel redelijk geissoleerd, plat dak en overal dubbele beglazing.

Gezien het toch wel behoorlijke gasverbruik van de woning heb ik besloten een pelletkachel te instaleren in de woonkamer.
Thermostaat van de cv heb ik verplaatst naar de verdieping en de vloerverwarming heb ik dichtgedraaid.

Na flink wat speurwerk ben ik uitgekomen op de FreeHR van Cola, 8,27kW.
Ik heb 2 van deze kachels besteld direct in italie, een voor mij, en een voor een vriend.
Hiermee hebben we per stuk zo'n 500 euro uitgespaard ten opzichte van de goedkoopste nederlandse adressen.
We hebben de kachels afgelopen weekend geinstalleerd en ze branden prima, jammer alleen dat het nog niet zo koud in huis is.
Nu eens speuren om te zien waar we handig pellets kunnen betrekken.

Groet Jilles
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyma sep 30, 2013 1:20 pm

droopy2905 en senseo,

welkom op het forum,
met de zoekknop vind je meer info over onderwerpen die je kunnen interesseren,
veel leesplezier...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptydi okt 01, 2013 1:55 pm

Hallo,
Ik ben Orrin en ik ben een of twee jaar geleden via Google op het Pelletforum gestuit...
Wij verwarmen ons huis nu drie jaar met een Thermorossi H2O/18kw cv kachel.
Ik ben in het algemeen geïnteresseerd in pelletkachels en pellets maar wil vooral graag meer praktisch info over het zelf maken van pellets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptydi okt 01, 2013 2:04 pm

Orrin,
welkom op het forum, door de zoekknop linksboven te gebruiken kun je gericht zoeken naar datgene wat je interesse heeft.
Over pellets maken bvb vond ik dan [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] (klik hiernaast op het onderstreepte woord dit)
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptydi okt 01, 2013 8:18 pm

Hallo ik ben simon,

we hebben sinds 2 jaar een pelletkachel van het merk: Kalor, type Chiara. Eerst veel gedonder gehad om hem goed brandend te krijgen, eerste kachel retour fabriek en bij tweede een pijp aangebracht voor de aanzuiging van lucht, omdat hij geen genoeg zuurstof kreeg. Staat voor een oude schouw.
Bevalt goed, maar begint nu een bij geluid te produceren bij de ventilator van de warme lucht.
Eerste 2 jaar German Pellets gestookt en nu een goedkoper merk nl: Jekro.
Branden heel anders, ben nu aan het instellen van de parameters om hem beter te laten branden, geeft veel hogere vlam, maar ook nog wat slakvorm in de branderkorf.
Wel heel tevreden over het systeem pelletkachel, eerst jaar al E 700.- aan gas terug en E450 verstookt, nu maar hopen dat de kachel het nog jaren mag volhouden.

Grtjs Simon
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptydi okt 01, 2013 8:40 pm

Dag allemaal.

Mijn naam is Jos en woont in Maaseik.
Ik heb dit forum ontdekt via Google.

Ik overweeg een pellet kachel te kopen.
Vragen zoals. Welk merk van Pellet kachel is het beste?
                  Beste merk pellets en waar te koop?
Maar ik wil ook weten wat de prijs verhouding verwarmen Pellets / mazout is.

Is er echt een winst marge van 50% zoals verkopers beweren of
"Uit onze berekeningen blijkt een systeem met pellets gemiddeld genomen niet zo veel minder te verbruiken dan een systeem met stookolie of gas, tenzij u uw kachel goed laat afstellen door een ervaren installateur voor een optimaal rendement én u pellets kunt kopen tegen een heel lage prijs".  
dit beweert een consumentenorganisatie in België.

De pellet kachel zal als bijverwarming dienst doen in de living, keuken en gang, deze oppervlakte is ongeveer 64 m2.
(deze thermostatische kranen op de radiatoren zullen op ± 16° staan)
De 3 slaapkamers en badkamer zullen volledig op de mazout verwarming gaan.

Vriendelijke groeten, Smile 
Jos
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptydi okt 01, 2013 8:54 pm

Simon en Jos,

welkom op het forum, veel lezen op het forum is een goed begin,
met de zoekknop vind je al een antwoord op de meeste vragen, verdere vragen horen we dan wel in een specifiek topic...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptywo okt 02, 2013 9:16 pm

Hoi,
Ik ben wigwam uit Merksplas en sinds 3 weken de trotse eigenaar van een Edilkamin Space (nieuwste model) 11kw van Vgg in Ravels.
Correct bedrijf die zich aan de afspraken houd.
Verder heb ik nu en vooraf veel gelezen en geleerd op dit forum over pellets en kachels.
Alvast bedankt voor jullie info.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptywo okt 02, 2013 9:21 pm

wigwam,

welkom op het forum, veel plezier met de kachel..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptywo okt 02, 2013 10:18 pm

we zijn op zoek naar een, pellet i nbouw na wat info zijn we terecht gekomen bij  dit forum vandaar onze vraag over piazetta?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptywo okt 02, 2013 10:37 pm

myriam,

welkom op het forum en veel leesplezier,
als je hierna op het onderstreepte woord link klikt kom je terug bij je vraag: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
boven je vraag kun je dan wat ervaringen lezen van andere gebruikers...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Hallo iedereen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyvr okt 04, 2013 12:05 pm

Hallo iedereen, ik ben Christophe Tesseur woonachtig in Tienen.

Ik heb de forum gevonden via via.

Ik bezit nu 4 jaar een pelletkachel en ben er zeer tevreden over. Verleden jaar dan ook beslist om onze mazoutbrander te laten omvormen tot pelletbrander.
In het begin een beetje problemen gehad maar vooral met de afstellingen te maken. Nu ook hier zeer tevreden en vooral een paar euros minder kosten van mazout!

De pellet kachel is van extraflame ecologica PT 11Kw en verwarmd ons salon en veranda (toch zo'n 100m2) maar kan dit perfect verwarmen. Verbruik ongeveer 15kg/dag.
Pellets kunnen verschillend zijn Badger de meeste voorkomende.
In de kelder brander PV30 geinstalleerd met aluminium silo van 130kg. Verbruik één silo/week in winter.
Moet wel eerlijk zeggen dat deze silo vullen onderschat werd en je toch rekening moet houden dat je dagelijks zakken moet sleuren en vullen.

Daarom is volgende stap om onze mazout citerne (kelder bovengronds 6000L) te laten reinigen en vullen met blaas pellets. En dan gewoon de veizel verlengen tot de citerne (afstand ongeveer 3 meter).

Tot hoors en super forum echt veel interessante zaken die je  kan vinden en lezen. Laughing 
Christophe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyvr okt 04, 2013 12:11 pm

Christphe,
welkom op het forum en goed om te lezen dat je ervaren en tevreden pelletstoker bent. We zien je ervaringen, met name over de pelletbtander, graag verschijnen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyvr okt 04, 2013 7:58 pm

Hoi, ik ben guido en ga nu voor de 2de winter verwarmen met pellets. Bezoek al een tijdje het Forum en sommige dingen zijn toch interessant om te lezen.
Mvg Guido
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyvr okt 04, 2013 8:06 pm

Guido,

welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop kun je gericht zoeken naar info die je interesseert..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyzo okt 06, 2013 8:43 am

Hallo, mijn naam is Filip en woon in Vichte bij Anzegem.
Ik heb sinds vorig jaar een Ravelli pellet inbouwcassette.
Normaal koop ik mijn pellets bij de leverancier van mijn cassette.
Nu is de prijs per pallet echter met 25 euro gestegen en zou ik graag uitkijken voor een alternatief.
Daarom zou ik het interessant vinden om met anderen ervaring met pellets de delen.
Een collega vertelde me over dit forum en ik heb mij direct geregistreerd.

mvg,

Filip
Terug naar boven Ga naar beneden
stefke
Pellet
Pellet
stefke


Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 60
Registration date : 18-02-11

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyzo okt 06, 2013 11:12 am

Welkom fidel123
goede raad gewoon een paar zakjes van de goedkoopste pellets proberen en kijken of je kachel ze lust,elke kachel is anders en veel stook plezier deze winter

_________________
Rika Domo
Edilkamin Iris Plus
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: michelmay   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyzo okt 06, 2013 2:11 pm

Hallo iedereen,ik ben hier nieuw op het forum,mijn naam is michel en ik woon te schilde.
Wij zijn van plan om een pelletkachel te plaatsen maar er zijn zoveel merken dat we het niet goed meer weten!!!
Heeft er al iemand van een TSP kachel gehoord,en zo ja wat vinden jullie hiervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptyzo okt 06, 2013 2:15 pm

Filip & Michel,
welkom op het forum. Door goed gebruik te maken van de zoekknop linksboven kun je gericht zoeken naar die info die je interesseert,
bijvoorbeeld naar [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] of naar [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.].
Jullie verdere vragen lezen we dan in een specifiek topic.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw lid   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptywo okt 09, 2013 9:45 am

Hallo ik ben Stavros  ben sinds twee jaar in bezit van pelletkachel met cv . Deze doet het goed maar ben op zoek naar goede en goedkope pellets.Heb de laatste tien zakken german pellets (aveve) gebruikt zijn zeer goed maar prijzig .Wie kan mij aan wat informatie helpen en prijzen van pellets woon omgeving Turnhout grts
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptywo okt 09, 2013 9:51 am

Stavros,
welkom op het forum en veel leesplezier. Met de zoekknop linksboven kun je gericht zoeken naar de info die je interesseert.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Hoi iedereen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Emptydo okt 10, 2013 7:44 am

Hallo

Mijn naam is carlo en heb sinds kort een mcz philo
Ik heb nog niet echt veel kunnen stoken, juist een beetje voor de show, maar vind het wel iets interresants zeker nu ze voorspellen dat het kouder wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: