Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 2 verborgen en 38 gasten

Lou

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Hoi iedereen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptydo 10 okt 2013 - 7:44

Hallo

Mijn naam is carlo en heb sinds kort een mcz philo
Ik heb nog niet echt veel kunnen stoken, juist een beetje voor de show, maar vind het wel iets interresants zeker nu ze voorspellen dat het kouder wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptydo 10 okt 2013 - 7:56

Welkom op het pelletforum


Mvg,


Pellbox
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyvr 11 okt 2013 - 15:11

Ik ben Sieg, middenin renovaties in een oude hoeve en ben na wat opzoekwerk enthousiast geraakt over pelletkachels om bij te verwarmen. We hebben nu een MCZ Musa voor in de veranda en een Deville Armen die we momenteel gebruiken om de werf te verwarmen (benedenverdieping heeft voorlopig geen verwarming meer). Deze komt achteraf boven te staan om een ruimte te verwarmen waar de gewone chauffages het maar heel nipt trekken.

Op langere termijn wil ik graag de open haard vervangen door een pelletmodel, maar momenteel heb ik in de tuin nog enkele stapels houtblokken die ik eerst wil opstoken Smile

Aangezien ik dagelijks 10u+ thuis in mijn bureau zal doorbrengen wil ik deze ook liefst op een groene manier verwarmen en komt daar ofwel een klein hout- ofwel pelletkacheltje.

Ik verwacht dus in de toekomst (na de renovaties) relatief veel pellets te moeten aankopen, wat ook de reden was waarom ik op dit forum terechtgekomen ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyvr 11 okt 2013 - 15:31

Sieg,
welkom op het forum en veel leesplezier. Ik denk dat je de meest info wel op het forum kunt vinden, maak vooral gebruik van de zoekknop linksboven.
M.v.g.
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyvr 11 okt 2013 - 19:02

Hallo allemaal, ik ben Martin en woon in Dilsen-Stokkem.
Ik heb de link van dit forum van een vriend gekregen
Heb nu ongeveer een jaar een pelletkachel, een Extraflam Teodora.
Deze bevalt goed.
Ik ben bij een pelletkachel terechtgekomen via mijn buurman, deze heeft er ook een.
Ben er nog niet helemaal uit welk merk pellets het beste zijn, momenteel gebruik ik de plospan pellets van bij de Hubo.
Ik hoop door dit forum wat ervaringen van andere mensen te kunnen lezen.

Groeten,

Martin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyvr 11 okt 2013 - 19:06

Martin,
welkom op het forum, met de zoekknop linksboven kun je alles vinden wat er over pellets en merken op het forum staat. Veel leesplezier.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
mirella
Pelletje
Pelletje
mirella


Vrouw Aantal berichten : 23
Registration date : 12-10-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyza 12 okt 2013 - 17:21

Hoi,

ik ben Mirella en wij hebben een Edilkamin pelletkachel.
Na wat google-en ben ik hier terechtgekomen.

Momenteel gebruiken wij de girretz pellets, maar ga binnenkort een pallet pellets bestellen bij Kromhof.
De Girretz pellets komen ook daar vandaan heb ik me laten vertellen, bij Kromhof zijn ze alleen wat goedkoper.

Ik kom uit Zwijndrecht Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyza 12 okt 2013 - 17:34

Mirella,
welkom op het forum en veel leesplezier. Jekro vind ik zelf een goede pellet en soms heeft Klein Kromhof B-keus voor een voordelige prijs, heb er zelf 4 pallets gehaald.

Mvg,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
mirella
Pelletje
Pelletje
mirella


Vrouw Aantal berichten : 23
Registration date : 12-10-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyza 12 okt 2013 - 19:53

De Girretz pellets komen ook daar vandaan heb ik me laten vertellen.
Bij Kromhof zijn ze alleen wat goedkoper.

Ik kom uit Zwijndrecht Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyza 12 okt 2013 - 20:32

Mirella,

welkom op het forum, ik heb uw profiel aangepast.
Girretz pellets komen idd van Jekro..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: mij effe voorstellen   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyzo 13 okt 2013 - 10:34

Dag iedereen ik gebruik al 3 jaar pellets ben er tevreden over. ik heb deze pelletkachels gekocht bij tegelgkraker in sint niklaas bestaat deze nog . ?

Gisteren Pellets gekocht in colruyt zoersel tegen 3,9 euro groetjes wim
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyzo 13 okt 2013 - 10:48

Willem,
welkom op het forum en veel leesplezier. De Tegelkraker bestaat niet meer, het vervolg kun je [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] lezen.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyzo 13 okt 2013 - 14:36

hey glenn dockx hier.
woonstig te mechelen.
vroeger al gebruik gemaakt van dit forum, echter mijn accountlogins vergeten. :D
heb een krone/artel roma 8 en ben zeer tevreden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyzo 13 okt 2013 - 14:41

Glenn.dockx,
welkom terug zullen we dan maar zeggen. Regelmatig inloggen, en nog beter regelmatig posten, is de boodschap voor actieve leden.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyzo 13 okt 2013 - 21:24

hallo allemaal,
ben nieuw op het forum omdat ik een nieuwe pelletkachel gekocht heb, een ravelli HRV120(hydro); waar ik (vooral) op zoek ben is de handleiding(nederlands) van dit toestel en de gebruiksondervindingen van andere pelletkachel gebruikers.
mijn naam is :dirk alias drieksje, naar ik zie zal ik nog veel kunnen bijleren grtz dirk:kv: kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyzo 13 okt 2013 - 21:32

dirk,

welkom op het forum, met de zoekknop vind je waarschijnlijk wel topics over de kachel.
handleiding moet uw verkoper u kunnen bezorgen...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 10:11

Goedendag beste forumlezers,

Wij zijn de familie Muller uit aalten in de achterhoek. Na de aankoop van ons huis 2 jaar geleden en de noodzakelijke aanpassingen tbv isolatie zijn we een tijd geleden begonnen met zoeken naar energiebesparende maatregelen.
In eerste instantie wilde wij gaan voor een dak vol zonnepanelen, maar na het nodige rekenwerk en een zoektocht op internet hebben we besloten om te gaan voor een pelletkachel!

De zoektocht kon beginnen, waar begin je ? Internet met google als grootste vriend.
Na heel wat sites bezocht te hebben, kwam ik via marktplaats bij onlinepalletkachels uit enschede terecht. Zij voeren het merk Phebo stufe uit italie en kwamen als goedkoopste uit de bus.
Aangezien we geen verstand hebben van kachels, laat staan pelletkachels hebben we alwin de eigenaar van deze firma gebeld om te zien of we een afspraak voor wat meer informatie konden maken, geen probleem, zelfs niet op zondag!

Dus zo gezegd zo gedaan, in de auto en een tochtje naar twente. Aangekomen op het adres zien we dat alwin een kleine maar gezellige showroom heeft ingericht bij zijn woonhuis. Na de koffie begoonnen we met vragen stellen en langzaam komen we richting het juiste model. Alwin neemt de tijd om je juist te informeren en kan ook wat modellen laten zien.
Uiteindelijk komen we uit op het model Hera van phebostufe, een smal model met de juiste eigenschappen voor het verwarmen van ons huis. De installatiedatum werd afgesproken en na 2 weken kon de kachel geplaatst worden.

Via een kennis eenvoudig een gat in de muur laten zagen, was verrast door de kleine doorsnede en afgelopen vrijdag (11 oktober 2013) kwam Alwin de kachel plaatsen.
Binnen 1 uur was alles klaar en kon het instellen beginnen, ook dat blijkt verrassend eenvoudig. 4 verschillende programma's per dag in te stellen.
Inmiddels brand de kachel naar volle tevredenheid en gaan we straks beginnen aan de eerste reiniging. Het verbruik valt ons reuze mee.

Bij het pakket wat we bij alwin hebben besteld zit:
300 kg pellets
Installatie
Uitleg
Phebo stufe hera
Installtiemateriaal
Prijs € 2400 incl BTW

Nu gaan we op zoek naar de juiste pellets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 12:12

Gjm,
welkom op het forum en bedankt voor de uitgebreide voorstelling. Met de zoekknop linksboven kun je alles over pellets vinden ook welke in NL verkocht worden en waar.
M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 14:17

Hallo ik ben Staf uit Vosselaar en sinds kort eigenaar van een pelletkachel van het merk CS thermos tesi. Waarom ik gekozen heb voor deze pelletkachel is omdat ze weinig ruimte in beslag neemt. Ik gebruik nu pellets van het merk green energy zakken van 25kg . Ben toe heden best tevreden over de kachel alleen bij het opstarten krijg ik een fluit toon te horen ik hoop dat dit nog weg gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 14:19

Hoi Staf,

welkom hier.

Wat betreft de fluittoon en andere eventuele problemen kunt u in de geschikte topics terecht of anders bij uw installateur!

mvg,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 19:30

Dag iedereen,

Ik ben Geert en kom uit Diest. Ik heb een 3 jaar geleden een Edilkamin Funny gekocht om mijn veranda te verwarmen en de aanhorende ruimtes bij te warmen. Ik ben deels tevreden over de kachel, ook namens de leverancier maar daar ga ik jullie van besparen. Klagen kan natuurlijk iedereen. Ik had verwacht dat de kachel beter zou warmen.
Ik heb altijd pellets gehad van de leverancier van de kachel en nu heb ik eind vorig jaar pellets gekocht van Corpellets.
Het is precies dat het ruitje sneller vuil wordt.
In ieder geval hoop ik hier wat antwoorden te vinden op enkele van mijn vragen.


Groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 19:35

Geert,

welkom op het forum en veel leesplezier, verdere vragen lezen we wel in een specifiek topic..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 20:10

Hallo,

Ik ben Lu, en heb het forum via google gevonden.
Ik ben van plan een pelletkachel te plaatsen, en op dit forum is wel veel informatie te vinden.
Vermoedelijk zal het de Edilkamin LOU worden.
Zal zeker iets laten weten als de plaatsing doorgaat .

Grtz
Lu
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 20:12

Lu,

welkom op het pelletforum en veel leesplezier..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: gibson   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptyma 14 okt 2013 - 23:44

Dag iedereen,

Ik ben Gibson (Raf) uit Aarschot en verwarm mijn woning met de rika revo en tot nu na 2 jaar zeer tevreden over mijn toestel en het verwarmen met pellets.

Veel plezier iedereen op dit leerrijke en hart(d) verwarmd forum Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31763
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Emptydi 15 okt 2013 - 1:00

Raf,

alsnog bedankt voor de voorstelling op het forum..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» Nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: