Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
steven
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
pedro
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
krusty
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
Fleur
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
ss
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
jeanhup
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
Philip
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
Annejanne
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 
Maryline
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_lcapBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_voting_barBen je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 I_vote_rcap 

 

 Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Ga naar beneden 
+67
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
grot003
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
71 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptydo aug 22, 2013 9:18 pm

hallo,

ik ben hier terecht gekomen omdat ik voor mijn woonschip in Rotterdam op zoek ben naar een pellet kachel.
momenteel stook ik nog diesel en wil dan ook zeer binnenkort overgaan op pellets.
voor wat ik heb kunnen bekijken is dit een geweldig forum en zal ik hier een hoop antwoorden kunnen vinden met betrekking tot mijn zoektocht naar een geschikte kachel.


groet,

Ramon
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptydo aug 22, 2013 11:35 pm

Ramon,

Welkom op het forum, veel leesplezier en succes met de zoektocht naar een geschikte kachel.
We hebben hier nog iemand met een woonboot, zie volgend topic: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyza aug 24, 2013 10:57 am

hallo
ik ben hier terecht gekomen om dat ik
een pelletkachel sideros stella 6 heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyza aug 24, 2013 2:14 pm

Hallo,
Ik kom uit regio zuid-west-vlaanderen. Sinds enkele jaren surf ik geregeld naar dit forum. Het heeft mij al enkele keren erg nuttige info opgeleverd. Wij hebben sinds 5 jaar een saey neema pelletkachel. Hebben hier helaas al geregeld problemen mee gehad! Gelukkig konden we rekenen op de goede service van de installateur. Ondanks de problemen zouden we zeker opnieuw een pelletkachel kopen! Badger en Mandi pellets zijn onze favorieten. Hebben al vanalles gehad van pellets, en stellen steeds vast dat de kwaliteit toch sterk kan verschillen van merk tot merk. Ook al gaat het steeds om din+.
Liesi
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyza aug 24, 2013 2:18 pm

Hoi Liesi,

al langer geregistreerd zie ik maar toch nog welkom hier!!

Ervaringen met je installateur/pellets/kachel...mag je altijd in de desbetreffende topics plaatsen.

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyza aug 24, 2013 3:59 pm

Hi,
Vandaag was het dan zover,na veel gelezen op dit forum, overgegaan tot aankoop pelletkachel.
Eerst met het idee van een Rika Como (had overhaast al niknaam gekozen) maar dan maar een
Piazetta 958C bordeaux gekozen. Waarom, de luchtventilatie en de vele lof op dit forum over
het merk Piazetta. Levering eind September door MnM-kachels. Zal mijn bevindingen over levering
en plaatsing eind sep. neertikken, bij aankoop was verkoper zeer vriendelijk en gaf de nodige info.
Dus tot eind sep. en hopende dan op een positieve indruk te hebben over Piazetta en verkoper.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyza aug 24, 2013 4:36 pm

Pierre,

welkom op het forum en veel leesplezier,
we horen graag je verdere ervaringen ivm plaatsing en met de kachel...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
demarc2
Starter
Starter
demarc2


Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 61
Registration date : 24-08-13

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyzo aug 25, 2013 12:05 pm

Hier terecht gekomen via zoektocht op google.  Verwarm al  30 jaar met steenkool maar is een probleem in de tussenseizoenen .   april mei sept okt. veiliger ook.
ben zinnens om  een Edilkamin 7  aan te kopen....
Heb firma MARATRA gevonden Lebbeke. Men gaf interessante uitleg .

grtsss
Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyzo aug 25, 2013 5:08 pm

marc,

welkom op het forum en veel leesplezier, de seven is een prima kachel.
probeer zeker ook te informeren naar de ervaringen van bestaande klanten met een verkoper...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyzo aug 25, 2013 7:50 pm

Beste,
Je kunt me nu niet echt een nieuw lid noemen, aangezien ik reeds geregistreerd ben van april 2009 en reeds meegedaan heb aan groepsaankopen voor pellet.
Nu, geen probleem om me toch even voor te stellen.
Ik verwarm nu reeds 4 jaar met een Rika Evo Aqua cv-kachel die een buffervat opwarmt van 1000 liter. Het buffervat wordt ook nog verwarmd door zonnekollectoren. De warmte van het BV wordt vervolgens doorgestuurd naar de vloerverwarming,muurverwarming en de warmwaterboiler.
Na enkele merken van pellets geprobeerd te hebben brandt ik de laatste 2 jaar met badger en daar zal ik bij blijven.
Ik ben zeer tevreden van mijn pelletkachel. Hij is zuinig in verbruik,ook omdat mijn huis degelijk en goed geisoleerd is. De temperatuur kan ook iets lager gezet worden met vloer-en muurverwarming door het aangenaam comfortgevoel.
Met vriendelijke groeten.
Gino.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyzo aug 25, 2013 8:01 pm

Gino,

Alsnog bedankt voor de voorstelling, blij te horen dat je een tevreden pelletgebruiker bent...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw hier   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyma aug 26, 2013 5:04 pm

Hallo ik ben nieuw hier .
ik ben op dit forum terrechtgekomen omdat ik ben geschikt om een pelletkachel aan te schaffen ...
ik woon in het oostvlaamse maldegem
ik verwarm momenteel met aardgas en condensatieketel
maar denk eraan om een pelletkachel te zetten voor de gezelligheid in huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Pieter   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyma aug 26, 2013 9:21 pm

Bij deze even voorstellen,

Wij wonen in het Noorden van het land en willen in onze woonkeuken (~60m2) met vloerverwarming een aanvullende verwarming in de vorm van een Pelletkachel plaatsen. Bij voorkeur een stille zoals een Haas&Sohn of een Rika. De kachel willen we met name gebruiken om vlotter dan de vloerverwarming kan de temperatuur te regelen. De vloerverwarming is voor mijn gevoel een tanker. Koers wijzigen kan, maar wel graag een week van tevoren opgeven.

Het forum heb ik gevonden tijdens mijn speurtochten op het internet naar informatie over Pelletkachels, Pellets, etc. Enorm veel informatie te vinden over alle soorten en maten Pelletkachels.

groeten,

Pieter

Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyma aug 26, 2013 9:30 pm

Pieterjm en fishboy327,

welkom hier!

Ikzelf voorzie binnen een jaar(of 2) ook vloerverwarming in onze nieuwe woning ook in combinatie met een pelletkachel. Mede door het traag opwarmen van de vloerverwarming oa.

Rika en Haas&Sohn zijn 2 héél degelijke merken,wel niet van de goedkoopste...

Hopelijk vind je hier wat je zoekt!

Grtz,
pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptydi aug 27, 2013 8:41 pm

Dag allemaal,

Ik heb sinds enkele maanden een pelletketel (Edilkamin Atlanta 33 KW) en ben al menigmaal op dit forum terechtgekomen bij mijn zoektocht naar al wat er mee te maken heeft... Tot nu toe ben ik er heel tevreden over (had een mazoutketel van 40 jaar oud), maar de eerste winter moet nog komen natuurlijk. Ik stook nog steeds met de Power Pellets (ENPlus A1) die mee geleverd zijn, maar ik ga er stilaan nieuwe moeten aankopen - naar verluidt stijgt de prijs in de winter?
Enfin, als ik er wat meer ervaring mee heb kan ik misschien ook nog iets terugdoen voor dit bijzonder nuttige forum. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptydi aug 27, 2013 9:14 pm

zaander,

welkom op het forum, we lezen graag je komende stookervaringen met de ketel..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw lid: Brieje   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptydo aug 29, 2013 12:30 am

Hallo, ik ben Bart Claes uit Ham.

We hebben een MCZ Tray besteld in staal-brons van 8 KW, bij Maes in Meerhout. Wordt binnnenkortr geplaatst, maar er is nog geen datum geprikt want de kachel zelf kwam pas uit eind augustus dus hopelijk horen we snel iets wanneer de plaatsing zal gebeuren.
Ben van plan om de pellets van Bioflam te gebruiken, aangezien mijn vader er de beste resultaten mee haalt in zijn kachel.

Groetjes, Bart
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptydo aug 29, 2013 1:24 am

Bart,

welkom op het forum, het eerste lid met een MCZ kachel zonder konvektieventilator, hou ons zeker op de hoogte van de ervaringen...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptydo aug 29, 2013 1:26 am

Nope, het is wel eentje met ventilator (was een optie). Maar kan die dus wel uitschakelen veronderstel ik.
Zal nog wel eens iets posten, als ze is geplaatst Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyvr aug 30, 2013 12:05 pm

Hallo iedereen,

Ik ben Bart uit Puurs,
Wij hebben sinds vorig jaar een Piazzetta 11kw inbouw pelletkachel. Wij zijn van ons aankoop zeer tevreden en zeker met de keuze ivm de warme luchtuitstroom langs onder!!

Nu ben ik enkel een research gestart naar de juiste pellets brandcapaciteit/prijs.
Daarom had ik de vraag of er nog een groepaankoop voor de provincie Antwerpen zou gestart worden of zijn er eventueel mensen met ervaringen pelletverkopers in onze provincie?


Alvast bedankt
Bart
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyvr aug 30, 2013 12:09 pm

Barts,

welkom op het forum. Nog een tevreden pelletstoker!Smile 

De groepsaankopen die er zijn vind je terug op de banner hier bovenaan, hoogstwaarschijnlijk komt daar niets meer bij....  

Als je wat zoekt op het forum met de zoekknop dan vind je wel wat pelletverkooppunten met eventuele ervaringen erbij van andere leden,
maar de goedkoopste pellets die het best branden in uw kachel vind je enkel door zelf te testen...

Mvg,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: RE :Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyvr aug 30, 2013 10:42 pm

Hoi,

ik ben Dirk, uit Gentbrugge. Eigenlijk ben ik helemaal niet nieuw op dit forum, eerder een gebruiker in de schaduw...
Ik heb ondertussen 5 jaar een Rika visio als bijverwarming, dus voor de gezelligheid. Dit betekent hooguit 8à 900 kg pellets per winter.
Het forum gebruik ik wel eens om adressen én commentaren te vinden of om de kar van een groepsaankoop te springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyvr aug 30, 2013 10:49 pm

Dirk,

alsnog bedankt voor de voorstelling, goed te horen dat je tevreden bent van de kachel en dat je hier de nodige info vind die je zoekt..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyzo sep 01, 2013 3:03 pm

Wij zijn Martine en Danny. Eigelijk kennen we deze forum al jaren maar hadden ons nooit geregistreerd. We hebben het forum al veel doorgegeven aan beginnende gebruikers van een pelletkachel . Jammer genoeg moeten we onze fair m3 verkopen wegens verhuis naar een appartement. Maar dat neemt niet weg dat we regelmatig de forum blijven bezoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyzo sep 01, 2013 3:11 pm

Martine en Danny,

alsnog welkom hier, toch blij te horen dat we jullie de nodige info konden bieden,
indien gewenst mag je de kachel in onze rubriek aanbiedingen plaatsen..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Emptyzo sep 01, 2013 3:19 pm

Bedankt Erwin, we zullen dat zeker doen. Groetjes, Martine en Danny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)   Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2) - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
Terug naar boven 
Pagina 32 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor
» Nieuw hier en zoek wat info over pelletskachels voor de CV.
» nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: