al iemand rz pellets gekocht?
Ik heb 3 ton gekocht bij brico.
pellets en vervoerskosten 3.79/zak
Er zijn in totaal 31 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 31 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
winny schreef:@ Noizz
Bedankt voor je vlugge antwoord .
Met die premium pellets bedoelde ik dan die poolse pellets zoals hij vermelde in zijn e-mail maar wist niet dat hij nog RZ pellets staan had ( dat was niet duidelijk in zijn e-mail )
Ik was ook aan het testen van enkele soorten omdat ik problemen had maar de fout lag aan de instelling van mijn pelletkachel waarbij ik en orange vlam had ( pellets vielen te vlug zodat er geen optimale verbranding was met veel roet tot gevolg )
Die RZ pellets had ik er ook 2 zakken gekocht in de brico in de buurt en vondt ze ook zeer goed van kwaliteit maar daar was het 4,15 euro voor 1 zak vandaar mijn speurtocht voor en goedkopere plaats .
BTW:ik ben ze ergens rond de kerstdagen gaan halen,dus ik weet niet wat er nu nog staat van RZ-pellets.Het zou dus goed kunnen zijn dat zijn voorraad uitgeput is....
winny
leeuwke7737 schreef:ik vind de rz pellets wel goed.
ze geven wat minder warmte dan badger pellets maar verbruiken ook minder.
leeuwke7737 schreef:ik verhoog de kachelstand niet, het wordt een graadje minder warm en heb een licht oranje vlam.
Ik heb tijdens de zomer ook pellets gekocht bij Makro maar daar veranderen ze precies nogal eens.leeuwke7737 schreef:
ik vind de bio pellets van makro wel nog altijd de beste,
jammer dat ze geen eigen transport hebben bij makro anders had ik al een pallet laten komen.