onderhoud van MCZ Ego air Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 65 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 63 gasten

alvaho

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
steven
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
pedro
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
krusty
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
Fleur
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
ss
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
jeanhup
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
Philip
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
Annejanne
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 
Maryline
onderhoud van MCZ Ego air I_vote_lcaponderhoud van MCZ Ego air I_voting_baronderhoud van MCZ Ego air I_vote_rcap 

 

 onderhoud van MCZ Ego air

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
wiloo12
Pelletje
Pelletje
wiloo12


Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 83
Registration date : 04-09-11

onderhoud van MCZ Ego air Empty
BerichtOnderwerp: onderhoud van MCZ Ego air   onderhoud van MCZ Ego air Emptyza 19 apr 2014 - 19:06

Zou Roksan ook het onderhoud doen van een pelletkachel merk MCZ Ego air?


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onderhoud van MCZ Ego air Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderhoud van MCZ Ego air   onderhoud van MCZ Ego air Emptyza 19 apr 2014 - 19:10

In de handleiding van MCZ staat zeer duidelijk omschreven wat het jaarlijks onderhoud inhoudt.
Als je zelf de handen uit de mouwen steekt een uurtje werk en het is gepiept.
Pakkinglint bij de bouwmarkt ca. 4,=€ en dat zijn alle kosten tegen een 150,=€ of meer door een firma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onderhoud van MCZ Ego air Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderhoud van MCZ Ego air   onderhoud van MCZ Ego air Emptydi 22 apr 2014 - 12:27

ik ben van plan om het jaarlijks onderhoud te laten uitvoeren door de mensen waar ik mijn kachel heb gekocht.
Als garantie dan verstreken is, denk ik van het zelf te doen. Is volgens mij niet zo moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

onderhoud van MCZ Ego air Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderhoud van MCZ Ego air   onderhoud van MCZ Ego air Emptyvr 25 apr 2014 - 9:37

Als ze het onderhoud komen doen,goed uw ogen de kost geven. Zo gaat het de volgende keer vanzelf gaan  Cool 

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



onderhoud van MCZ Ego air Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderhoud van MCZ Ego air   onderhoud van MCZ Ego air Emptyvr 25 apr 2014 - 15:16

Wij hebben nu onze vierde winter achter de rug en ik heb het onderhoud ook één keer laten uitvoeren en daarna steeds zelf gedaan. is echt niet zo moeilijk.

ik zet de kachtel steeds buiten, dan goed stofzuigen en daana nog eens met perslucht. Wel opletten dat je de ventilatoren blokkeert zodat deze niet kunnen gaan draaien onder invloed van de perslucht. Dit zou namelijk net zoals bij een computer de electronica kunnen beschadigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
wiloo12
Pelletje
Pelletje
wiloo12


Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 83
Registration date : 04-09-11

onderhoud van MCZ Ego air Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderhoud van MCZ Ego air   onderhoud van MCZ Ego air Emptyvr 25 apr 2014 - 16:02

Hartelijk dank voor uw antwoord, ik heb zopas een e-mail verstuurd naar Roksan,
met de vraag of ze het onderhoud van dit type pelletkachel doen, en zo ja, wat de kostprijs hiervan is.

Ik heb het 1x gezien en moest ik jonger zijn dan doe ik hetzelf, maar mijn leeftijd laat het niet meer toe!
Men moet immers op de knieen zitten om de onderste ventilator en bijhorende dichting te vervangen!

mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
wiloo12
Pelletje
Pelletje
wiloo12


Man Aantal berichten : 25
Leeftijd : 83
Registration date : 04-09-11

onderhoud van MCZ Ego air Empty
BerichtOnderwerp: onderhoud MCZ pelletkachel   onderhoud van MCZ Ego air Emptyvr 9 mei 2014 - 9:05

Geen reaktie gehad op mijn vraag aan Roksan!

waarom niet eens bellen dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





onderhoud van MCZ Ego air Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderhoud van MCZ Ego air   onderhoud van MCZ Ego air Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
onderhoud van MCZ Ego air
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» onderhoud MCZ
» ONDERHOUD
» Onderhoud MCZ CAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: MCZ-
Ga naar: