kachel voor werkruimte Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 55 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 53 gasten

Lucs

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
steven
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
pedro
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
krusty
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
Fleur
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
ss
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
jeanhup
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
Philip
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
Annejanne
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 
Maryline
kachel voor werkruimte I_vote_lcapkachel voor werkruimte I_voting_barkachel voor werkruimte I_vote_rcap 

 

 kachel voor werkruimte

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyza 1 nov 2014 - 11:31

beste forum gebruikers
wij zijn al vele jaren aan het stoken met pellets en zijn er zeer tevreden over
onze eerste kachel was een edilkamin alba 9.3kw
en vorige winter een edilkamin fata gekocht denk 13 kw
van beide kachels tot nu toe zeer tevreden

echter ben ik nu opzoek naar een beetje advies
ik ben opzoek naar een pelletkachel om een paar keer per week een x aantal uurtje te laten branden om in men werkruimte van 240 cuub om een aangename werktemperatuur te behalen het hoeft daar dus geen 25 graden  en meer te worden
nu ben ik opzoek gegaan naar kachels op kapaza en 2de hands ik merk dat daar spotgoedkope pelletkachels aangeboden worden
nu ik ben niet van gisteren en ik weet wat ik aan de fata betaald heb dan weet ik zelf ook wel dat dit verre van goed gaat zijn om dagelijks te gebruiken

maar zou zo een kachel geen optie zijn om dan te gebruiken in mijn werkruimte of liever ergens een 2de handse zoeken van een gekend merk  
mijn budget ligt rond de 1000 euro
alle meningen en reakties zijn welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyza 1 nov 2014 - 13:50

is de 240m3 grote werkruimte geisoleerd, droog/vochtig.
hoeveel graden is het daar in de winter zonder verwarming.
hoeveel graden wil je bereiken op een paar uur stoken.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyza 1 nov 2014 - 18:14

de ruimte is tameljk geisoleerd
hoe warm het er in de winter zonder verwarming  is weet ik niet dit is de eerste winter in onze werkruimte
ik had het graag rond de 18 graden gehad binnen
nu als het echt fel vriest bv -8 ofzo doe ik toch niets in de ruimte
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyza 1 nov 2014 - 20:12

als het maar enkele uren/week moet verwarmd worden, waarom test je de 1e winter niet een klein gaskanon 10-15kw op gasfles.
die heeft uw werkruimte op temperatuur op de tijd dat een pelletkachel nog aan het opstarten is.
kostprijs ca 100 euro, veel minder onderdelen die stuk kunnen gaan en bijna onderhoudsvrij...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyza 1 nov 2014 - 22:07

omdat deze soort van verwarming de zuurstof opbrand in de ruimte en voor de geurhinder
heb vroeger een een mazout kanon gehad en da stonk als de pest
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyza 1 nov 2014 - 22:14

mazout stinkt idd. maar een kanon op gas ruik je bijna niet, verse luchtaanvoer is natuurlijk noodzakelijk.
ik zou het gewoon jammer vinden van het geld als blijkt dat na een paar nachten stevig vriezen het daarbinnen 5 graden zou zijn,
en de kachel pas zijn 18 graden haalt als uw uurtje werk voor die dag al lang voorbij is.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyza 1 nov 2014 - 22:50

en zo een zibro laserkachel
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyza 1 nov 2014 - 23:07

in [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] staan ervaringen van leden met laserkachels, ik denk dat het vermogen van een laserkachel te licht is om 240m3 snel te verwarmen.
als ik het was, kocht ik me voor een paar uur per week de werkplaats te verwarmen zoiets als dit.
brengt het niet wat je ervan verwachtte dan verkoop je hem na de winter op kapaza voor 50 euro met weinig verlies...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Toon-Viviana
Pelletje
Pelletje
Toon-Viviana


Man Aantal berichten : 42
Registration date : 28-04-13

kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyzo 2 nov 2014 - 20:07

Voor in de werkplaats zou ik een diesel gestookte infrarood-heater nemen.
Bijvoorbeeld: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Uiteraard heb je wel verse lucht nodig, maar wanneer zo'n kachel gewoon netjes brandt heb je nagenoeg geen hinder van geur!
En het is snel lekker warm!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptyzo 2 nov 2014 - 20:26

oa. hier te koop: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Emptywo 5 nov 2014 - 23:58

Ik heb ondertussen een gasbrander gekocht van protemp van 44kw en da werkt perfect

Allen bedankt voor de gegeven info en advies
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kachel voor werkruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: kachel voor werkruimte   kachel voor werkruimte Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kachel voor werkruimte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kachel voor serre
» keuze kachel voor en nadelen
» kleine pelletkachel qua vermogen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: