edilkamin kikka Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
steven
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
pedro
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
krusty
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
Fleur
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
ss
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
jeanhup
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
Philip
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
Annejanne
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 
Maryline
edilkamin kikka I_vote_lcapedilkamin kikka I_voting_baredilkamin kikka I_vote_rcap 

 

 edilkamin kikka

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



edilkamin kikka Empty
BerichtOnderwerp: edilkamin kikka   edilkamin kikka Emptyvr okt 30, 2015 5:28 pm

Moet er telkens als je van pellets veranderd van alles aangepast worden aan de parameters van de kachel ?
En kan ik de blaas snelheid van de kachel veranderen ? ik vind dat er tussen P1 en P2 geen snelheidsverschil zit ze blazen alle twee even fel of hoort dit zo?
Als ik de kachel op temperatuur zet bvb 10 graden dan blijft ze pompen, op het einde is het hier binnen wel voor af te vallen !
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

edilkamin kikka Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin kikka   edilkamin kikka Emptyvr okt 30, 2015 6:43 pm

Dat komt omdat de kachel een minimale temp moet kwijt geraken, zelfs al staat de temp veel lager ingesteld.

De parameters hoef je niet elke keer aan te passen, wel als je van type pellets veranderd (hard - zacht)
Dan kan het nodig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



edilkamin kikka Empty
BerichtOnderwerp: edilkamin kikka   edilkamin kikka Emptyza okt 31, 2015 10:11 am

Begrijp ik, maar ik had gelezen in de handleiding over de eco functie. Zodat de kachel aan en uit gaat bij het halen van bepaalde tempratuur.
En had graag dit eens uitgeprobeerd of dit werkt hier . Maar ik weet niet hoe dit te activeren ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maggy
Pellet
Pellet
Maggy


Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 19-05-10

edilkamin kikka Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin kikka   edilkamin kikka Emptyza okt 31, 2015 10:20 am

De kachel brandt bij ons al sinds 2010 lekker. We hebben ook wel geëxperimenteerd met functies als automatisch aan voor 's ochtends de wekker gaat en automatisch uit voordat de temperatuur te hoog oploopt. Maar uiteindelijk vertrouwen we toch vooral op de automatismen van de rechter wijsvinger.

_________________
Artel Evo M-K
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

edilkamin kikka Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin kikka   edilkamin kikka Emptyza okt 31, 2015 4:11 pm

@bcolemont: heb je de handleiding al eens grondig gelezen op die maand dat de kachel er staat.
wat je vraagt staat er uitvoerig in beschreven!

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





edilkamin kikka Empty
BerichtOnderwerp: Re: edilkamin kikka   edilkamin kikka Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
edilkamin kikka
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» edilkamin kikka plus externe thermostaat
» alarm 11 bij Edilkamin kikka
» edelkamin funny

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: