Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Luc


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Bleu fire Sogno H20 15kw

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Bleu fire Sogno H20 15kw Empty Bleu fire Sogno H20 15kw

    Bericht van Gast zo jun 26, 2016 8:17 am

    Hallo,ik ben John en ben al enkele jaren lid van het forum.
    In het verleden ben ik al geholpen door leden.
    Dit maal is het voor vrienden van me die ondanks het afraden toch naar de zelfde winkel zijn geweest waar ik mijn kacheltje heb gekocht.
    Het is niet de bedoeling om de verkoper hier zwart te maken,echter om mijn vrienden uit de knoei te helpen.
    Ze kochten enkele jaren geleden een hydrokachel Bleu fire Sogno H20.Net zoals bij mij verliep de service na verkoop behoorlijk vierkant en de kachel werkte alles behalve goed.
    Tot er op een moment beslist werd dat de printplaat moest vervangen worden. Dit werd na een tijdje ook gedaan. De parameters werden volgens de verkoper reeds in de fabriek ingesteld.
    Resultaat na de werken is dat de kachel nog slechter werkte en de gevraagde watertemp.(50grdn),nooit word bereikt.
    De bedoeling van deze melding is dat ik graag in een begrijpbare taal,engels,duits,frans of nederlands,een handleiding en paswoorden aan deze mensen kan geven,zodat kan gekeken worden of de nodige parameters wel juist zijn ingesteld.

    Met vriendelijk groet,John.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Bleu fire Sogno H20 15kw Empty Re: Bleu fire Sogno H20 15kw

    Bericht van erwin zo jun 26, 2016 2:28 pm

    toch wel straf, een hydrokachel kopen bij iemand die afgeraden wordt door vrienden.
    handleiding of parameters van deze kachel ga je nergens vinden.
    laat ze daarvoor kontakt nemen met de invoerder groenekachel.be

    en het kan best zijn dat de parameters het probleem niet oplossen.
    was de vorige printplaat wel defect, en steekt er nu de juiste printplaat in.
    is de installatie korrekt gebeurt.
    ik denk dan aan de klep die zorgt dat het retour water niet onder de 55 gr komt.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Bleu fire Sogno H20 15kw Empty Re: Bleu fire Sogno H20 15kw

    Bericht van Gast zo jun 26, 2016 3:59 pm

    Of de juiste printplaat er nu in zit of de werken goed zijn uitgevoerd weet ik natuurlijk niet,maar ze moeten ergens beginnen en leek me dit de gemakkelijkste start.
    Mijn vrienden zijn zelfs niet zeker of het een nieuwe plaat was vermids ze nu nog minder goed werkt dan er voor.
    Jammer dat ze niet geluisterd hebben naar mijn raad,maar uit ervaring weet ik dat de verkoper een gladde vis is.Veel praatjes,maar eigenlijk geen goede man voor dit product.
    Bedankt in ieder geval voor uw reactie.
    Mvg,John
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Bleu fire Sogno H20 15kw Empty Re: Bleu fire Sogno H20 15kw

    Bericht van erwin zo jun 26, 2016 4:11 pm

    is het weer maratra voor zijn zoveelste keer, of zit daar nog een andere prutser in de buurt.

    ze kunnen het volgende eens proberen.
    kachel koud opstarten en aan de retour ingang op de kachel voelen.
    als die klep gemonteerd werd, warmt de retour ingang mee op als de pomp begint te draaien.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Bleu fire Sogno H20 15kw Empty Re: Bleu fire Sogno H20 15kw

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 3:45 pm