Ik heb een pelletkachel aangeschaft daar de regering verklaarde dat er een enorm hoge bijdrage zou moeten betaald worden naargelang mijn elektrisch verbruik. Zat met mijn 22000 a 24000 KWH accummulatieverwarming in de hoogste schijf. Heb ook nog 8000 KWH met 2de teller dag/nacht of nu piek en dal genoemd en dit kwam bij de 800 euro als bijdrage te betalen. Ondertussen is deze bijdrage omlaag gegaan maar weet niet of die nu al echt in voege is. Ik heb niet afgewacht en direct gereageerd en een pelletkachel laten installeren. Dit leek voor mij de beste oplossing zonder breekwerken. Had nochtans een houtkacheltje staan in de living waar nu pelletkachel staat maar toen gebruikte ik dit niet.
Pelletkachel is van het merk MCZ en Thema is het type.
Ik zocht naar mijn verkoper op google en vond zo een verwijzing naar dit forum.
Ik gebruik wonterpellets omdat verkoper dit voor stelde en kreeg 2 namen mee. Het moesten zulke pellets zijn om mijn garantie te verzekeren! Maar heb er geen spijt van geven veel warmte en zeer weinig as maar kan natuurlijk ook niet vergelijken met andere pellets daar ik geen andere gebruik.
Pelletkachel is van het merk MCZ en Thema is het type.
Ik zocht naar mijn verkoper op google en vond zo een verwijzing naar dit forum.
Ik gebruik wonterpellets omdat verkoper dit voor stelde en kreeg 2 namen mee. Het moesten zulke pellets zijn om mijn garantie te verzekeren! Maar heb er geen spijt van geven veel warmte en zeer weinig as maar kan natuurlijk ook niet vergelijken met andere pellets daar ik geen andere gebruik.