van Gast di dec 04, 2018 11:03 am
Beste,
Ik doe sinds de aankoop van mijn huis zelf het onderhoud van de reeds geïnstalleerde TMC-pellet kachel van 2011 volgens de handleiding. Omdat de originele installateur hier overdreven veel geld voor vraagt en het op zich echt niet zoveel voorstelt om de hele kachel te reinigen als je een beetje handig zijt. Daarnaast komt er om de 15000 branduren een erkend installateur waar ik zeer tevreden over ben. Om het groot onderhoud te doen voor mijn kachel en of gloeikaars etc te vervangen, hij is een erkend installateur van verschillende merken maar niet van TMC. Om mijn pelletkachel te resetten na het onderhoud moet ik een code ingeven maar deze code kent hij niet
. Hij heeft me dit forum aangeraden om hiervoor hulp te zoeken. De vorige installateur mag/wil me deze niet geven omwille van de veiligheid van de klant... Om zijn eigen inkomen te beschermen ja
. Ik ben niet van plan om zelf aan de instellingen te gaan prutsen maar ik zou wel willen dat de huidige installateur mijn kachel kan bedienen en indien nodig kan bijstellen/resetten. Is er hier iemand die me de code bestaande uit 4 cijfers zou kunnen geven aub? Ik zou u zeer dankbaar zijn.
Alvast vriendelijk bedankt voor je reactie.