Tja, de politie voor fascist, nazi etc mag ook allemaal eh...
Het wordt tijd dat er kordaat wordt opgetreden en dat er duidelijke regels voor iedereen zijn, nu wordt het vooral een kakofonie aan maatregelen.
Je moet lokaal kunnen ingrijpen maar door de bomen zie je het bos niet meer als je van stad naar gemeente of vice versa gaat.
Jammer genoeg zie ik in de praktijk dagelijks gevallen van jongeren die zich onoverwinnelijk voelen omdat zij niet tot de risicogroep behoren,
maar zich wel in de risicogroepen mengen met alle gevolgen van dien. Afspreken met grote groepen op boswegen, pleinen, thuis etc
Alle verpleegkundigen die ik ken, en dat zijn er heel wat met een partner in de gezondheidszorg, zijn doodsbang voor de 2e golf.
Survival of the fittest, maar iedereen die iemand verliest zal er content van zijn van het gedrag van anderen.
Partner heeft Sarcoïdose en we weten niet wat dit kan betekenen, ofwel een zegen ofwel ...
Ik hoor het zo graag zeggen
'"We rekenen op het gezond verstand van de mens"weken geleden stonden ze nog op elkaar te kloppen voor een wc rol...
Gisteren nog werd een vrouw van 63 neergeslagen omdat ze haar medemens op de verplichting van mondmasker wees...
Klanten die vragen hoe ze een zak potgrond moeten opendoen???
Ook de politiek gaat verre van vrijuit!
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] werd reeds op 30 januari geregistreerd door de overheid,
en nog waren er onvoldoende plannen. Ziekenhuizen waren weken voor de initiële lockdown al bezig met draaiboeken op te stellen.
Maar toen was er nog geen draagvlak, geen zieken, dus maatregelen werden door de burgers niet aangenomen tot op het moment van losbarsten,
dan was het zie je wel!
Het gebrek aan eenheid over de taalgrenzen heen is weeral eens duidelijk en voorts ruziën we maar meer als 400dagen verder over een mogelijke regering.
Ik weet wat ik volgende verkiezingen ga doen... Niets, want dat is wat het uiteindelijk ook oplevert.