van Johnny Derveaux wo jan 20, 2021 4:40 am
Ponneke, hier van hetzelfde gedacht, ik wil die prik ook niet, America heeft 9 vaccins opgekocht per inwoner, en Canada 8 vaccins per inwoner, dat wil waarschijnlijk zeggen dat ze ieder jaar gaan inenten, of ze kopen er veel omdat ze veel geld hebben. jammer voor de mensen die er toch mee te maken krijgen, maar van de Griep hoor je niets meer, daar gaan er ook ieder jaar 10.000 aan dood! nog nooit de griep gehad en ook nog nooit een spuit gekregen, bij de laatste bloedafname heb ik laten controleren op Covid, en ik had antistoffen aangemaakt, ben niet eens ziek geweest, en dat kan natuurlijk, handen ontsmetten doe ik nooit, ik was nog af met de handen ! het virus verspreid zich toch niet via de huid. nu ze gaan van de mensen serre plantjes maken, ik wil dat niet, en al meer dan een jaar zeg ik dan dat ze de jeugd eerst moeten inenten als ze dat toch willen doen, deze lopen van school naar huis, naar de grootouders en naar vriendjes in de straat enz... maar neen deze kunnen niet ziek worden of het virus verspreiden, maar nu toch weer wel, ze hebben het al zo veel veranderd, ze weten het zelf ook niet meer, en maar geld uitgeven die er vroeger niet was, van waar komt dat geld nu ineens?.