Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Flamingo


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Goede en slechte ervaring met 2 dealers


    Gast
    Gast


    Goede en slechte ervaring met 2 dealers - Pagina 2 Empty Re: Goede en slechte ervaring met 2 dealers

    Bericht van Gast do dec 01, 2011 9:17 pm

    Verkske schreef:Beste Wilfried, ik snap iets niet??? geopende deur stoken??? krijg je dan geen vacuum fout melding? ook direkt in je 1e bericht iemand "afkraken"? Admins please?
    n

    Beste,

    Er wordt bedoeld dat de Pellinsert 54 is aangepast naar een nieuw model deur met een opening in voor te warmte beter te verspreiden en overhitting tegen te gaan. De Pellinsert 54 heeft een dubbele deur. De voorste dient voor het verbergen van de vullade van de pellets, de andere zorgt voor de dichting.
    Hier zie je een foto van beide:
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Zowel de oude als de nieuwe uitvoering staan er. De nieuwe is dus met die opening.

    Groeten,

    Nicky
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Goede en slechte ervaring met 2 dealers - Pagina 2 Empty Re: Goede en slechte ervaring met 2 dealers

    Bericht van Jef vr dec 02, 2011 1:15 am

    wilfried schreef: op 29 maart 2010 had ik een pellet kachel aangekocht in het filliaal xxxxxx (zou xxxxxx zijn) na plaatsing viel deze meerdere malen in storing .Na interventie (2maal) en de uitleg dat het probleem de glazen deur is welke de hitte bijhoud zou deze op later tijdstip vervangen worden door een nieuwe glazen deur welke nog in proef is(voorzien van openingen om de hitte beter te verwijderen).Tot op heden 1/12/2011stook ik nog steeds met een geopende deur en heb nog steeds geen nieuws over de vervanging hiervan. Ik heb nochtans deze week eenzelfde kachel gezien met andere deur. Ik heb 2 jaar garantie deze is voorbij 29 maart 2012 Ik heb een mailtje gestuurd naar groene kachel maar krijg geen reactie
    Pellinsert 54 Edil Kamin
    Ik heb de factuur welke als garantiebewijs dient ( staat zo beschreven op de factuur) Crying or Very sad dit zou echter geen garantie kaart zijn ???

    Volgens mij(tenzei ik het mis heb) heeft Groene kachel niks meer met Weelde te maken Shocked Dus misschien beter met de verkoper waar je ze kocht kontakt opnemen deze staat tenslotte in voor de garantie


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede en slechte ervaring met 2 dealers - Pagina 2 Empty antwoorden

    Bericht van Gast vr dec 02, 2011 10:45 am

    Nicky wat jij schrijft is volledig juist Smile bedankt
    Verkske sorry ik kraak niemand af .Ik schrijf gewoon wat mijn bevindingen zijn en wil zo mensen
    verwittigen wat er kan gebeuren.Ik denk trouwens dat ik nu wel na zo'n lange periode van wachten dat hier op het forum mag vertellen.
    Jef op mijn factuur staat JPL vlinderstraat 17,3550 Heusden Zolder welke firma is dat ???
    Ik heb voor ik mijn bericht plaatste even opzoekingswerk gedaan .Op dit adres zit jawel
    Groene kachel
    Ik hoop hiermee ieder van antwoord te hebben voorzien
    Groetjes Wilfried
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede en slechte ervaring met 2 dealers - Pagina 2 Empty Re: Goede en slechte ervaring met 2 dealers

    Bericht van Gast wo dec 07, 2011 1:16 pm

    Wij hebben sinds een 3-tal weken een Haas & Sohn. De eerste week functioneerde hij prima maar daarna startte hij niet meer op. Wachten u al bijna 2 weken op nazicht en dit ondanks verschillende telefoontjes! Ik had toch een betere service na verkoop verwacht. Aangekocht bij Desender-Desmedt. Ik had bij de aankoop een heel goed gevoel bij deze mensen en ook bij de installatie zelf. Maar dat valt me nu wat tegen, heeft er nog iemand ervaring met de dienst na verkoop van deze mensen ?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede en slechte ervaring met 2 dealers - Pagina 2 Empty Re: Goede en slechte ervaring met 2 dealers

    Bericht van Gast wo dec 07, 2011 5:44 pm

    alainmen ,ik hoop dat je een betere service mag verwachten dan ik heb gehad van jpl(groene kachel)
    deze beantwoorden mijn mail niet en nemen ook de telefoon niet op.
    Je kan best een mailtje sturen naar de invoerder en hopen op een gunstig antwoord van hem.
    Groetjes Wilfried
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede en slechte ervaring met 2 dealers - Pagina 2 Empty Re: Goede en slechte ervaring met 2 dealers

    Bericht van Gast za feb 18, 2012 6:18 pm

    Vandaag heb ik door hulp van Vgg houtpellets uit Ravels een andere deur verkregen Smile.Deze verdeler van edel kamin heeft me verder geholpen waarvoor mijn dank.Van Groene kachel(JPL) heb ik nooit een antwoord op mijn mail gehad. Bijna twee jaar heb ik gewacht op een andere deur .In mijn ogen en volgens mijn ervaring zijn zij enkel goed in verkopen ( verkopen kan iedereen)maar als je nadien problemen hebt hoor of zie je ze niet.Ik begrijp nu waarom ze van naam zijn veranderd.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Goede en slechte ervaring met 2 dealers - Pagina 2 Empty ervaring

    Bericht van Gast za feb 18, 2012 6:34 pm

    mijn ervaring met een pelletverkoper was ook niet zo prima op de hoogte over de werking van de kachel totaal niet. Plaatsing prima gebeurd mag ook gezegd worden door zijn werkmannen.

    Gesponsorde inhoud


    Goede en slechte ervaring met 2 dealers - Pagina 2 Empty Re: Goede en slechte ervaring met 2 dealers

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 6:46 pm