Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 26 gasten

Adeo


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    Belastingsresultaat vorig jaar?

    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van player wo apr 21, 2010 8:44 pm

    Zijn er nog mensen die hun belastingsresultaat van vorig jaar zelfs niet ontvangen hebben?
    Volgens hetgeen uitgerekend werd vorig jaar zou ik een mooi bedrag terug ontvangen, maar tot op de dag van vandaag heb ik zelfs nog geen resultaat van de berekening ontvangen?

    Zijn er nog forumgebruikers die wachten op het belastingsresultaat van vorig jaar?


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gast do apr 22, 2010 7:44 am

    verleden week gehad dat ik ze eind juni ga terug krijgen, verleden jaar waren ze wel rapper
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van steven do apr 22, 2010 8:52 am

    ik ben al langs de kassa gepasseerd (van mijn eigen geld).

    Vorige maand terugbetaling gehad


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gast do apr 22, 2010 10:48 am

    En ik moet nog langs de kassa passeren volgende maand !!
    4300€ terug in de pocket en ongeveer 200 € terug van ecopower teveel betaald verleden jaar !!
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4751
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van pedro do apr 22, 2010 5:47 pm

    Reeds in januari terugbetaling gehad Smile


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van steven za apr 24, 2010 7:36 am

    en ondertussen ook al uitgegeven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Philip za apr 24, 2010 9:09 am

    na is hier al op zelle ^^

    kunne ze het me niet meer afpakken ^^


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gast za apr 24, 2010 9:21 am

    Leg ze maar opzij voor volgend jaar ,want er zijn diepe putten in het budget!!!!
    Wie gaat die anders opvullen lacher
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4751
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van pedro za apr 24, 2010 9:45 pm

    krusty schreef:Leg ze maar opzij voor volgend jaar ,want er zijn diepe putten in het budget!!!!
    Wie gaat die anders opvullen lacher

    Ze kunnen mss belastingen heffen op onze zonnepanelen Krusty om de putten op te vullen Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gast za apr 24, 2010 10:00 pm

    Ba nee, laat u dat niet wijsmaken, dat zal nooit gebeuren, maar ik heb gehoord uit goede bron dat ze voor volgend jaar een speciaal cadoken aan het voorbereiden zijn voor zwaardere auto's dan 1600cc , 4x4 , die zware luchtverpesters zullen zwaar aangepakt worden omdat ze de premies en subsidies die onverwacht zwaar doorwegen op het budget, perse' willen behouden

    Ik ben wel op pensioen maar ik kan nog altijd inloggen
    voor de interne nota's te bekijken
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gast do mei 13, 2010 3:26 pm

    Hier ook nog altijd niks gezien :-(
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gast zo jul 25, 2010 7:33 pm

    Helaba Krusty,
    Denk dat ge uw ongezouten uitspraak over de zogenaamde zware luchtverpesters eens zal moeten herzien.
    Ikzelf rijd met een zware 4X4 maar die beantwoordt wel aan de euronorm 4.
    En welke is de Uwe???of van Uw vrouw??of ouders,broer,zus en de rest van iedereen die je nog kent??
    In belgie(jawel,met kleine b,zo fier ben ik om belg te zijn)is het hem niet te doen om het milieu te redden,gewoon zakken vullen.
    Laat iedere dag over gans de wereld 10% minder vliegtuigen opstijgen,en we zijn al een gans eind op de goeie weg.
    Vond dat ik het recht had om hierop te reageren(niet persoonlijk bedoeld)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gast ma jul 26, 2010 11:36 am

    Hallo Heatseeker,
    ik hou helemaal niet van 4x4, tenzij je dat echt nodig hebt voor transport bijvoorbeeld, een aannemer, een boer, of dergelijke kan dat best gebruiken.
    Anders vind ik die ondingen ronduit gevaarlijk, sommigen rijden veel te snel en onaangepast met die halve vrachtwagens! Maar ik vind dat ieder recht heeft op zijn vrijheid! Ik hou bijvoorbeeld van motorfietsen, daar zijn ook tegenstanders genoeg van en ik vind dat iedereen vrij moet zijn in zijn keuze, aan de pomp betaal je je bijdrage, meer verbruik, wel dan betaal je meer taksen! Maar inderdaad, hier vinden ze altijd wel een slachtoffer om hun lege kas te vullen, vandaag de quad, morgen de 4x4, overmorgen de dieselrijders, dan de brommers, ..., ..., tot slot de voetganger wegens het gebruik en slijtage van het voetpad Twisted Evil Mad Uiteindelijk ga je je letterlijk blauw betalen om te mogen ademen cheers ....
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gast ma jul 26, 2010 3:55 pm

    Jammer dat alle voertuigen die hoog op hun poten staan worden aanzien als 4X4 voertuigen die blijkbaar de engelen des doods zijn op de weg.
    De meesten echter zijn suv's,waarmee idd meestal zeer snel gereden wordt en dit het imago verpest van de echte 4x4 liefhebber.
    Neem nu mijn landroverke met moderne Euro 4 norm motor,awel deze is zelfs afgeremd op 133 kms per uur.
    Heb ik al eenmaal getest ,enkel om te weten of dit idd was zoals fabrieks opgegeven.
    Kan U wel volledig bijtreden dat madam van den doktoor echt diene porsche cayenne of dien bmw x5 en dergelijke niet nodig hebben om de kindjes van school te halen.
    Ikzelf ben actief 4X4 rijder sinds jaren met alle respect voor de natuur en andere weggebruikers,en ben van plan dit zo te houden zolang ik dit nog kan betalen.
    Ben ook tevens motorrijder en word ook dikwijls over de zelfde kam geschoren van gek op twee wielen,omdat anderen die zich racepiloten wanen dit voor mij verpesten door zich niet aan de verkeersregels te houden.
    Denk dat we hierover verder best niet méér over uitwijden anders zijn we volgend jaar nog bezig met het redden va het milieu zonder resultaat.
    De Heren in Brussel zullen dit voor ons wel doen met ons duur verdiende belastingsgeld.
    Nu terug on topic a.u.b
    ss schreef:Hallo Heatseeker,
    ik hou helemaal niet van 4x4, tenzij je dat echt nodig hebt voor transport bijvoorbeeld, een aannemer, een boer, of dergelijke kan dat best gebruiken.
    Anders vind ik die ondingen ronduit gevaarlijk, sommigen rijden veel te snel en onaangepast met die halve vrachtwagens! Maar ik vind dat ieder recht heeft op zijn vrijheid! Ik hou bijvoorbeeld van motorfietsen, daar zijn ook tegenstanders genoeg van en ik vind dat iedereen vrij moet zijn in zijn keuze, aan de pomp betaal je je bijdrage, meer verbruik, wel dan betaal je meer taksen! Maar inderdaad, hier vinden ze altijd wel een slachtoffer om hun lege kas te vullen, vandaag de quad, morgen de 4x4, overmorgen de dieselrijders, dan de brommers, ..., ..., tot slot de voetganger wegens het gebruik en slijtage van het voetpad Twisted Evil Mad Uiteindelijk ga je je letterlijk blauw betalen om te mogen ademen cheers ....

    Gesponsorde inhoud


    Belastingsresultaat vorig jaar? Empty Re: Belastingsresultaat vorig jaar?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 10:32 am