Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 13 gasten

smillie


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    info avond met workschop

    Anonymous
    Gast
    Gast


    info avond met workschop Empty info avond met workschop

    Bericht van Gast ma aug 23, 2010 10:35 am

    Graag had ik hier een verslagje neergezet over de infoavond/workschop, die plaats vond op 20/08/2010 bij het verkoop punt van Energiepoint te Wellen.
    Iedere bezitter van een Rika pallet kachel,daar aangeschaft had een uitnodiging ontvangen van energiepoint voor deze info avond.
    Er waren een 18 tal bezitters op af gekomen, allen mensen die toch wel graag hun RIKA in top conditie willen houden met een basis kennis van zaken.
    De avond bestond uit 2 luiken, eenderzijds de workschop waarbij de zaakvoerder, een rika como als demo gebruikte en ons aan de hand van dit model de volledige werkwijze voor het reinigen van de kachel uit de doeken gedaan heeft.
    De uitleg, de /en montage duidelijk geillustreerd aan de hand van het model was zeer informatief, en goed begrijpend voor iedere deelnemer,door deze info is het ook wel duidelijk dat een goed pereodiek onderhoud niet alleen goed is om het brandstof gebruik zo laag mogelijk te houden maar ook de veiligheid/en levensduur ten goede komen.
    Het 2 de luik was een infosessie betreffende alle mogelijke instellingen die deze kachels bieden zodat ieder voor zich een duidelijk beeld had over de mogelijkheden van hun kachel, samen met ieder zijn stookwensen en/of optimaal gebruik van hun warmtepunt.
    Deze avond dan nog eens mooi ingekleurd met een hapje en een drankje maakte alles compleet, ook ging er veel aandacht naar individuele vragen waarop iedereen van antwoord gedient werd.
    Ik wens ook namens alle andere bezoekers Jordy te bedanken voor deze (in mijn ogen) extra service.
    Het was dan ook voor mij aangenaam schoppen bij jou en je hebt me al een paar keer zeer positief verast door je uitmuntende service.
    Ik ben er verder ook van overtuigd dat ik nog lang ,probleemloos stookplezier zal hebben van mijn Rika Topo pelletkachel en dat als er eens iets most gebeuren dat ik kan rekenen op een vlotte service.
    Bedankt
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    info avond met workschop Empty Re: info avond met workschop

    Bericht van steven ma aug 23, 2010 11:04 pm

    Puk,

    Jordy heeft iets in die zin vorig jaar ook gedaan en iedereen was toen ook heel tevreden.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

      Het is nu zo apr 28, 2024 2:51 pm