Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 18 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Block ma jan 31, 2011 7:04 pm

    De olieprijs stijgt door de onlusten in Egypte. Een vat olie (159 liter) van de noordzeesoort Brent - de referentie bij ons aan de pomp - kost nu 99,55 dollar.

    Een stijging van onze brandstofprijzen kan niet uitblijven.

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van erwin ma jan 31, 2011 7:23 pm

    is toch altijd zo geweest, als ze ergens een scheet laten koopt iedereen de olie op en jaagt de prijs omhoog zot

    maar hoelang duurt het als de onlusten voorbij zijn eer de prijs weer zakt klop


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Gast di feb 01, 2011 10:49 pm

    Ik denk dat het deze keer een DIKKE scheet zal zijn,het begon twee weken geleden Tunesie,verleden week Egypte,in Israel, Jordanie en Yemen zijn ze ook al bezig in de kakkepot aan het roeren.

    Voor de mazoutbranders zal het weer een dure winter worden, misschien geluk dat we al in february zitten, maar ja t'is toch nog altijd 3 maand eer dat de echte zomer begint om de verwarming volledig af te zetten !
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van ss wo feb 02, 2011 11:24 am

    Hey Krusty, straks rijden we nog sneller in je electrische droom dan we denken!!! Smile
    Groeten,
    ss
    avatar
    knoepken
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 206
    Leeftijd : 73
    Registration date : 14-12-08

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van knoepken wo feb 02, 2011 12:13 pm

    Ofwel terug gebombardeed naar de jaren 50/60vorige eeuw.Iedereen terug op de fiets;de midden klasse n' bromfiets en de rijke n' autoken!!!!.De koolmijnen terug open (weer rendabel) en iedereen terug n' kolenstoof!!!
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van ss wo feb 02, 2011 12:20 pm

    Oei...bye, bye pellets dus????
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Gast wo feb 02, 2011 12:33 pm

    Eigenlijk kan het mij geen moer schelen , zelfs een beetje binnenpretjes dat die stinkende naft en die vuile mazoet duur wordt of is ,want broodnodig heb ik ze niet ,mijn verbruik is heel miniem.
    Hoe duurder deze worden , hoe meer ze gemotiveerd zijn om een alternatief te zoeken , anders gaan de plannen terug in de frigo zoals in de jaren '70.
    Het kan dus ook een beetje positief inwerken op het verkeer ttz. .....op mensen die hun auto gebruiken om naar de wc te gaan.

    En wat betreft die dikke scheet, (bericht4) Ik heb gisteren op CNN een kaart gezien met de vermelding van 15 landen in de regio die in hetzelfde bedje ziek zijn en waar het dus ook onrustig is !!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Gast wo feb 02, 2011 12:38 pm

    krusty schreef:Eigenlijk kan het mij geen moer schelen , zelfs een beetje binnenpretjes dat die stinkende naft en die vuile mazoet duur wordt of is ,want broodnodig heb ik ze niet ,mijn verbruik is heel miniem.
    Hoe duurder deze worden , hoe meer ze gemotiveerd zijn om een alternatief te zoeken , anders gaan de plannen terug in de frigo zoals in de jaren '70.
    Het kan dus ook een beetje positief inwerken op het verkeer ttz. .....op mensen die hun auto gebruiken om naar de wc te gaan.

    En wat betreft die dikke scheet, (bericht4) Ik heb gisteren op CNN een kaart gezien met de vermelding van 15 landen in de regio die in hetzelfde bedje ziek zijn en waar het dus ook onrustig is !!



    oa in belgie... affraid
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van ss wo feb 02, 2011 12:41 pm

    Het grootste probleem is dat ze allemaal hun dictators gaan verdrijven en dat de fundamentalisten de zaak ovezenemen... Iran 2; Iran 3, Iran... Iran 15... Zie je't zitten?
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Gast wo feb 02, 2011 12:59 pm

    Aja den ene dief pikt van den anderen!....of den ene dief verjaagt den anderen om ook kunnen te pikken !

    In den tijd van de SJAH van Iran .....erfopvolging!!!
    Moebarak wou eerst ook zijn zoon nog opleren hoe hij de bevolking moet dom houden en uitzuigen.....dus ook erfopvolging!

    Trouwens we moeten niet ver zoeken , we zitten hier ook met een familie die sedert 1830 ons aan het uitzuigen is in stilte en tussenin , kweken gelijk de konijnen.

    Geef mij maar een president DOOR het volk te verkozen voor 4 jaar met een eenmalige herverkiesbaarheid voor 4 jaar, en zijt ge er niet content over , stem dan op een andere.
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Jef wo feb 02, 2011 2:51 pm

    krusty schreef:Eigenlijk kan het mij geen moer schelen , zelfs een beetje binnenpretjes dat die stinkende naft en die vuile mazoet duur wordt of is ,want broodnodig heb ik ze niet ,mijn verbruik is heel miniem.
    Hoe duurder deze worden , hoe meer ze gemotiveerd zijn om een alternatief te zoeken , anders gaan de plannen terug in de frigo zoals in de jaren '70.
    Het kan dus ook een beetje positief inwerken op het verkeer ttz. .....op mensen die hun auto gebruiken om naar de wc te gaan.

    En wat betreft die dikke scheet, (bericht4) Ik heb gisteren op CNN een kaart gezien met de vermelding van 15 landen in de regio die in hetzelfde bedje ziek zijn en waar het dus ook onrustig is !!


    Pff mij maakt het ook niet uit dat het duurder word ik tank toch altijd maar voor 50€ Smile lol! klop wat?
    pelletforum tof


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Jef wo feb 02, 2011 2:53 pm

    ss schreef:Oei...bye, bye pellets dus????

    Ik ga ze wel bij fleur kopen dan als er geen meer te verkrijgen zijn dan maakt die ze wel zelf tof


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van ss wo feb 02, 2011 3:00 pm

    Jef schreef:
    ss schreef:Oei...bye, bye pellets dus????

    Ik ga ze wel bij fleur kopen dan als er geen meer te verkrijgen zijn dan maakt die ze wel zelf tof

    Jaja, Fleur heeft teveel fantasie, hij neemt steeds Badger bij dezelfde leverancier omdat ze de pellets voor geen geld tot in zijn opslagruimte brengen, en, nu wil hij ons wijsmaken dat hij ze zelf gaat produceren!!! Veel over palaveren jah... De Grapjas!!! lacher lacher lacher
    Maar, je kunt ze misschien beter bij Krusty gaan halen, da's nog nen echten ouwen doorbijter!!! Die importeert ze straks zelf wel vanuit Manilla... lachen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Gast wo feb 02, 2011 6:38 pm

    Jef schreef:
    ss schreef:Oei...bye, bye pellets dus????

    Ik ga ze wel bij fleur kopen dan als er geen meer te verkrijgen zijn dan maakt die ze wel zelf tof



    al een gedacht hoeveel ik er ga moeten maken voor een groepsaankoop..... wat?

    Gesponsorde inhoud


    Vat olie op een zucht van 100 dollar Empty Re: Vat olie op een zucht van 100 dollar

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 10:14 pm