Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    Probleem met mcz musa hydro 15kw


    Gast
    Gast


    Probleem met mcz musa hydro 15kw - Pagina 2 Empty Re: Probleem met mcz musa hydro 15kw

    Bericht van Gast vr feb 25, 2011 7:03 pm


    Ik Heb nog geen print gehad,

    Ze hadden de informatie nodig om een juiste print met software te sturen.

    Ik vind het een goede zaak dat ze eerst duidelijkheid willen hebben zodat in eenkeer de juiste materialen verstuurd worden.

    Wel hoop ik dat komende week de onderdelen onderweg zijn.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Probleem met mcz musa hydro 15kw - Pagina 2 Empty Re: Probleem met mcz musa hydro 15kw

    Bericht van Gast zo maa 27, 2011 9:32 am

    Vervolg,

    Na nog wat gecomuniceer met MCZ Italy en UniDomo. Heb ik afgelopen week de Printplaat gekregen. Ook zat hier een beschrijving bij van een modificatie voor de pomp schakeling. met de aanpassingen die in de bekabeling gedaan moesten worden.

    Na alles gemonteerd te hebben, gaat de kachel als een speer. Ik verwacht dat het probleem opgelost is. De tijd zal het leren.

    Jammer is wel dat het stook seizoen af begint te lopen en hierdoor het rendement van deze winter nagenoeg verloren is.

    Ik moet zeggen dat de communicatie met Unidomo op een zeer nette en correcte manier heeft gelopen, ook de service van uit MCZ Italy is prima. Het is alleen jammer dat er in Nederland geen Dealers zitten. dan had het waarschijnlijk iets sneller gekunnen.

    Nu nog even overleggen over de garantie periode of deze te verlengen is met de verloren maanden.

    Mocten er veranderingen zijn dan horen jullie het.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Probleem met mcz musa hydro 15kw - Pagina 2 Empty Re: Probleem met mcz musa hydro 15kw

    Bericht van erwin zo maa 27, 2011 2:57 pm

    goed opgelost dan jurgen,
    op de nieuwe onderdelen herbegint telkens de garantieperiode van 2j


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Probleem met mcz musa hydro 15kw - Pagina 2 Empty Re: Probleem met mcz musa hydro 15kw

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 17, 2024 1:55 pm