Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
ss
Annejanne
6 plaatsers

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Anonymous
    Gast
    Gast


    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Gast zo apr 03, 2011 12:30 pm

    via deze site vonden we een bekwame technieker tevens op aanraden van andere gebruikers van dit forum we kochten een edelkamin iris tweedehands en wilde deze laten afstellen en kregen respons van een paar mensen waaronder een zekere frank afspraak gemaakt in zijne toonzaal [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] op een zondag jongens toch wat een aanbod aan kachels en verschilende merken voor elk wat wils 3dagen later moest Frank in de buurt zijn en kon hij ons verder helpen frank bedankt je mag je zeer zekers een bekwaam vakman noemen onze kachel spint als een poesje en zoals je voorspelde moesten er deuren opengezet worden zoveel warmte en dat op het kleinste standje wat zijn we blij dat we op u zijn gevallen dikke merci gij word onze vaste technieker en verkoper van onze volgende kachel
    Hopelijk hebben mensen wat aan de link indien ze zoekende zijn naar een betere stielman met een hart voor zijn klanten en toekomstige klanten Mvg Johnny kersbeek miskom
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Annejanne zo apr 03, 2011 1:05 pm

    Mijn kachel komt ook van bij Frank en nog steeds tevreden. Perfecte service na verkoop. De service vind ik nog altijd voornamer dan de verkoop, verkopen kan in principe iedereen!


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van ss zo apr 03, 2011 1:13 pm

    Annejanne schreef:Mijn kachel komt ook van bij Frank en nog steeds tevreden. Perfecte service na verkoop. De service vind ik nog altijd voornamer dan de verkoop, verkopen kan in principe iedereen!

    Dat is een "quote" om in te lijsten!!!
    Helemaal mee eens Annejanne en moesten de consumenten daar nu eens op focussen i.p.v. altijd de "goedkoopste" te zoeken, er zouden hier veel minder triestige verhalen en boze beschuldigingen op het forum staan. Kopers, hou het in gedachten "SERVICE" is belangrijk!!!!!
    Groeten,
    ss duivel

    Info voor Johnny: vraag hier eens info: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van steven zo apr 03, 2011 2:09 pm

    SS,

    ik denk dat hij al iemand gevonden heeft ...


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Gast zo apr 03, 2011 2:45 pm

    Ik zie dat ze daar zelfs warmtepompboilers hebben, iemand daar al ervaring mee?

    Groetjes
    Kristel
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31525
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van erwin zo apr 03, 2011 3:23 pm

    hier ook heel tevreden van frank


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Gast zo apr 03, 2011 3:38 pm

    kristel schreef:Ik zie dat ze daar zelfs warmtepompboilers hebben, iemand daar al ervaring mee?

    Groetjes
    Kristel
    ik niet kristel maar maak eens een uitstapje de zondag is dat daar ook open er staat een gsm nr bij voor de zekerheid ik hoop dat ze je kunnen verder helpen Mvg johnny
    Anonymous
    Gast
    Gast


    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Gast zo apr 03, 2011 3:46 pm

    Als ik eens tijd heb zal ik dat zeker en vast eens doen, ervaringen zijn natuurlijk ook steeds welkom.

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Gast zo apr 03, 2011 4:18 pm

    Annejanne schreef:Mijn kachel komt ook van bij Frank en nog steeds tevreden. Perfecte service na verkoop. De service vind ik nog altijd voornamer dan de verkoop, verkopen kan in principe iedereen!
    hoi annemie mijn kachel kwam nieteens van bij frank en toch bood hij me zijn hulp en kennis aan dat zegt voldoende over hem
    avatar
    bart b
    verkoper


    Man Aantal berichten : 223
    Leeftijd : 45
    Registration date : 06-02-09

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van bart b zo apr 03, 2011 4:55 pm

    hey

    het zijn kenners in hun vak .

    Zo zijn er niet veel .

    Anonymous
    Gast
    Gast


    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Gast zo apr 03, 2011 5:33 pm

    Ik zie dat ze daar zelfs warmtepompboilers hebben, iemand daar al ervaring mee?

    Hier draait tot volle tevredenheid een lucht/lucht warmtepomp van Buderus. Nominaal gebruik 650 Watt per uur en voldoende capaciteit voor het gezin en de vaatwasser.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31525
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van erwin zo apr 03, 2011 7:15 pm

    dicktwist schreef:
    Ik zie dat ze daar zelfs warmtepompboilers hebben, iemand daar al ervaring mee?

    Hier draait tot volle tevredenheid een lucht/lucht warmtepomp van Buderus. Nominaal gebruik 650 Watt per uur en voldoende capaciteit voor het gezin en de vaatwasser.

    hoe werkt dat juist zo een warmtepompboiler, en wat is de gemiddelde prijs


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Gast zo apr 03, 2011 7:30 pm

    hoe werkt dat juist zo een warmtepompboiler, en wat is de gemiddelde prijs

    Het principe van een fietspomp waarbij je je duim op de uitlaat houdt, dat wordt dan zeer warm door de compressie. De lucht wordt gecomprimeerd en droogt tevens de ruimte waar de warmtepomp staat. Kosten? Ik heb in Duitsland voor de pomp compleet met installatie 2300,= € betaald.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31525
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van erwin zo apr 03, 2011 7:43 pm

    dicktwist schreef:
    hoe werkt dat juist zo een warmtepompboiler, en wat is de gemiddelde prijs

    Het principe van een fietspomp waarbij je je duim op de uitlaat houdt, dat wordt dan zeer warm door de compressie. De lucht wordt gecomprimeerd en droogt tevens de ruimte waar de warmtepomp staat. Kosten? Ik heb in Duitsland voor de pomp compleet met installatie 2300,= € betaald.

    nominaal gebruik 650W/u is dat het verbruik voor de pomp?
    houd deze het water dan konstant op temperatuur


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Jef
    Jef
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 618
    Leeftijd : 66
    Registration date : 31-10-08

    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Jef di apr 05, 2011 2:50 am

    Kan ook alleen maar over Frank zeggen TOP tof


    _________________
    Iris plus Speksteen


    26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
    1 Omvormer SMA 5000TL-20

    Gesponsorde inhoud


    een bekwame technieker voor edelkamin gevonden Empty Re: een bekwame technieker voor edelkamin gevonden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 9:48 pm