Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 45 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 45 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!!

    Anonymous
    Gast
    Gast


    T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!! Empty T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!!

    Bericht van Gast vr apr 08, 2011 6:59 pm

    Yup...ik ben net terug van een weekje Portugal(Braga) en ik moet de pelletkachel niet meer doen branden....Het wordt hier hoogtijd dat het echte hete zomer wordt.
    195 zakjes verbruikt en nog 33 te gaan, zo af en toe s'avonds eens doen branden voor de gezelligheid.....hahaha...ik hoop dat voor mij het stookseizoen erop zit, willen of niet want ik haal geen zakjes niet meer bij ,en de resterende 33 zal ik af en toe wel eens herleggen in de garage om de spieren los te maken tot midden oktober.
    Alhoewel het steeds meer in mijn hoofd speelt Belgistan hier te verlaten........en ik zal zeker geen heimwee hebben!! En nu hop..hop naar het groot verlof ....en dan voor 6 weken met Qatar airlines naar mijn tweede vaderland.

    Wie niet weg gaat kan hem een pelletpers kopen aan een voordelige prijs , want ze zijn al goed in prijs gezakt en ook de onderdelen zijn reeds gemakkelijk te verkrijgen !!!!

    Vanaf 1550 € ben je al een trotse bezitter !!!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Onderdelen....

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



    Anonymous
    Gast
    Gast


    T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!! Empty Re: T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!!

    Bericht van Gast vr apr 08, 2011 7:14 pm

    Cissonius is absoluut een overdreven dure leverancier! Bijvoorbeeld de Pelletmaker 3.0 die hij aanbiedt voor 5400,= € kan ik leveren voor 4525,= € incl. BTW en excl. verzendkosten. Die verlaging van de prijzen lijkt leuk maar als je dan weet dat je die pers voor $ 960,= zelf uit China kan laten komen ziet het er anders uit.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!! Empty Re: T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!!

    Bericht van Gast vr apr 08, 2011 7:45 pm

    Waarom niet starten met een klein modelleken en men kan achteraf nog beslissen of men de sprong hoger wil doen !!
    Leren rijden doen we toch ook met een tweedehandse of een goedkope auto , zeker niet met een nieuwe auto!

    Trouwens het verschil tussen 4500 € en 1500 is nogal veel !!
    Mocht het mij interesseren dan kan ik wel eens naar Duitsland ( Zehdenick) overwippen.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31528
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!! Empty Re: T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!!

    Bericht van erwin vr apr 08, 2011 8:25 pm

    in belgie ook te verkrijgen
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!! Empty Re: T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!!

    Bericht van Gast vr apr 08, 2011 8:31 pm

    erwin123 schreef:in belgie ook te verkrijgen
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    1990 € zonder btw , hoeveel btw ....21%?= 2420€ ongeveer
    Anonymous
    Gast
    Gast


    T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!! Empty Re: T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!!

    Bericht van Gast za apr 09, 2011 7:25 am

    Trouwens het verschil tussen 4500 € en 1500 is nogal veel !!

    Dat klopt maar het zijn wel totaal verschillende machines. De Pelletmaker is een alles in een machine, hij vermaalt het materiaal en perst er pellets van en die pelletpers (die overigens 900,= € kost bij eigen import) kan alleen persen.

    Kijk maar eens op Pelletmaker naar het filmpje.

    Gesponsorde inhoud


    T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!! Empty Re: T'is hier stil geworden ....en wat nu !!!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 1:56 pm