ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten

alvaho

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
steven
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
pedro
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
krusty
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
Fleur
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
ss
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
jeanhup
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
Philip
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
Annejanne
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 
Maryline
ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_lcapervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_voting_barervaringen Agricon pellets - Pagina 20 I_vote_rcap 

 

 ervaringen Agricon pellets

Ga naar beneden 
+50
erwin
cuypersmarc
boke
Fleur
Luc B
mantas
marc1955
ponneke
xeno-dusty
binck
francky
jbke
makhila
rika1967
PVS
colleken
zoom
biezoe
Luc Melis
baerts
paularis
kawe
grossard.rob
theco
eendracht
maanwonder
Keteltje
nick1
st1300a9
pascie
trigger
Jef
Ikzelf
nikkel
pollydor
krusty
pedro
johanvl
Brahman
Jellemina
ZaurusUser
ss
jc
kvkkvkkvk
Geert
Annejanne
jan 49
Philip
steven
gertdc
54 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
gertdc
Pellet
Pellet



Aantal berichten : 146
Registration date : 22-08-10

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydi maa 26, 2013 1:03 pm

Afgelopen zaterdag onverwacht nog een pallet kunnen op de kop tikken in Colruyt, St. Gillis waas.
Blijkbaar komt er druppelsgewijs nu en dan eens een pallet binnen, maar vermits het reeds voorjaar is, is er geen plaats meer in de winkel om deze te plaatsen...
3.79€/zak
of met de professional plus kaart 3,59€/zak
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bomenzorg-gert.be
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydi maa 26, 2013 7:28 pm

ik heb er ook nog kunnen kopen in Keerbergen ook 3.79€/zak
maar je moet eens goed kijken er zit veel stof in en splintertjes en er zitten erbij die precies verbrand zijn
heb dezelfde hoeveelheid Agricons en Germans in twee glazen water gelegd
de Agricons zwollen direct op de Germans hadden veel meer tijd nodig
voor de rest branden ze goed hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4416
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: agricon   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptywo maa 27, 2013 8:36 pm

Vandaag woensdag en mijn traditioneel moederbezoek in Geraardsbergen, en samen naar de colruyt, maar aan de verleiding niet kunnen weerstaan om 10 gele agricon zakken mee te nemen als test voor de eerste keer.

Maar waar zit nu het verschil , of is er geen buiten een andere zak en een beetje bruiner ?

en o ja de prijs normaal 3,79€ met extra kortingkaart -3% maakt 3,67 €


ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Agricon0012
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptywo maa 27, 2013 8:48 pm

stook een zakje witte ,daarna de bruine(of andersom) en je zal het verschil snel merken heb mij toch nog eens laten verleiden en 1 zak gekocht en niet te vreden
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31542
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptywo maa 27, 2013 8:58 pm

krusty

we horen graag je stookresultaten van beide verpakkingen aansluitend in dit topic..

@ iedereen: voor je iets post hierna, lees eerst nog eens bericht 435..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4416
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo maa 31, 2013 11:57 am

De gele zak (half bruine pellets ) zijn heel goed en zijn vermoedelijk iets harder geperst dan de witte (rode zak).Geen stof in de zak , of had ik toevallig eentje zonder stof ??
Qua verbranding OK, controle asse interesseerd mij niet !
En aan die prijs wil ik mijn volgende winterstock ook wel aanleggen wegens de colruyt op 100 meter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo maa 31, 2013 6:22 pm

hoe zit het met de ruit? de asse ?(ons interesseert het wel ,ik weet de uitslag !), de warmte?

wat ik weet is dat je met deze(de bruine) +- 1/4 de meer verbruikt dus de goedkopere prijs gaat gewoon verloren ,
en dan het meer werk ! om de 2 dagen ruit vuil ,bruin, ipv in 4dagen,
de warmte wisselaar om de 3a4 weken vol ! dus de asse interesseert ons dus wel!

stook ze eens een week of 2 en laat ons dan het verdict weten !
mvg eric
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4416
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo maa 31, 2013 7:59 pm

Als ge uw pelletkachel zult 5 jaar hebben zoals ik , steekt het allemaal zo nauw niet meer .
De ruit kuisen met veel of weinig aanslag , ik kuis ze toch elke dag.

Die ene zak heeft even lang gebrand als de andere de dag ervoor .
Kleur van de asse of de hoeveelheid heb ik niet bekeken, die ligt trouwens al in den hof.
Hadden de pellets slecht geweest, dan had ik het ook gezegd, daar mag je gerust van op aan .

Maar misschien wist je het nog niet, een MCZ is een allesvreter. En als is de eene pellet al beter te verteren dan de andere, een hemelsbreed verschil zit er toch niet in, soms met een lichte aanpassing van de instellingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydo apr 04, 2013 2:52 pm

Ik ben vandaag een pallet agricon gaan halen in colruyt Geraardsbergen .Het zijn de gewone zakken van vroeger waar als producent Erda opstaat en van kleur zijn ze bleek .Ze kosten 3,79 € en er is een palletkorting op van 3% wat dus een prijs van 3,68 € geeft .Het resultaat volgt binnen een week .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydo apr 04, 2013 5:04 pm

Ik haal mijn pellets normaal bij de Makro. Als ze daar echter op zijn en ik dringend pellets nodig heb ga ik bij de Colruyt kijken. De laatste 5 keer waren de pellets daar echter ook op. De bediende van de colruyt vertelde mij dat veel mensen klagen. Hij adviseerde mij de klantendienst te bellen. Heb ik gedaan. Zij vertelde mij dat pellets het best een week van te voren besteld moeten worden. Dat krijg je gegarandeerd wel pellets. Nu heb ik een aantal zakken gehaald bij de AVEVE a 5,40 per zak heel kwaad Wat een profiteurs.

Nogmaals: Ik ben geen pelletverkoper en wil niemand zwart maken. Ik heb nu toch al een paar keer schaarste meegemaakt. Ik heb de indruk dat de pelletfabrikanten hun productie wel moeten opvoeren om een goede verzorging van pellets te blijven garanderen tegen een betaalbare prijs.
Er zijn gelukkig steeds meer mensen die met pellets verwarmen! Smile


Laatst aangepast door Rob Dekker op do apr 04, 2013 5:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : kleine aanvulling)
Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydo apr 04, 2013 5:13 pm

@Rob Dekker : momenteel zijn er in de winkels van Colruyt ook geen pellets meer te verkrijgen , maar als je een pallet bestelt dan heb je die na een paar dagen (dat was bij mij toch het geval )Je hangt natuurlijk af van de
behulpzaamheid van het betrokken personeel .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydo apr 04, 2013 5:15 pm

Klopt,

De meeste winkels hebben geen voorraad meer, maar sommige grote winkels (zoals hier in Halle) wel. Afgelopen zaterdagmorgen hadden ze nog een palletje, maar die was binnen 2 uur leeg.

Maar ja veel mensen kopen hier bij de makro hun pellets en als die op zijn rijden ze naar colruyt en brico planet. En als ze daar op zijn moeten we aan de dure pellets van AVEVE en Gamma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydo apr 04, 2013 10:00 pm

ik heb de uitbater deze namiddag een pallet weten binnen brengen in Keerbergen
Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyma apr 08, 2013 12:12 pm

Ik brand die laatste agricon pellets nu 4 dagen en moet zeggen dat ik er tevreden van ben .weinig aanslag op de ruit en helemaal geen koek in branderspotje .(vervolg van bericht 444 )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyza apr 13, 2013 9:57 am

Ik ben ook een voorraadje agricon aan het bijeensparen en de laatste zakken zijn geel i.p.v. groen voorheen. Ook vermelding FIRE wood is nu groen i.p.v. rood voorheen. Wanneer ik de pellets vergelijk zie ik echter geen kleurverschil, dit is bijvoorbeeld wel het geval wanneer ik er granulita naastleg (deze zijn donkerder van kleur). Bij ons aan de kust moet je er vlug bijzijn, ze vliegen de deur uit moet ik vaststellen, zo haalde ik gisteren zes zakken en toen ik uurtje later terugkeerde was alles reeds verkocht (Nieuwpoort), zelfde scenario in Koksijde.
Komende week installatie Rika Como.
Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyza apr 13, 2013 1:52 pm

@ droogvis : hoeveel betaal je per zak aan de kust voor de agricon van colruyt ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo apr 14, 2013 9:31 am

Goede morgen, de prijs is 3 euro 79 per zak van 15kg.
Terug naar boven Ga naar beneden
boke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boke


Man Aantal berichten : 206
Registration date : 29-10-11

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo apr 14, 2013 7:17 pm

Is ook de prijs hier in Liedekerke. Ook van die gele zakken

Jo
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4416
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo apr 14, 2013 7:19 pm

Boke ik heb de laatste gele gisteren meegepikt ! hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
boke
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
boke


Man Aantal berichten : 206
Registration date : 29-10-11

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo apr 14, 2013 7:24 pm

Mijn kelder ligt vol Krusty

Jo
Terug naar boven Ga naar beneden
colleken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
colleken


Vrouw Aantal berichten : 233
Leeftijd : 56
Registration date : 25-11-12

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo apr 14, 2013 7:29 pm

Ik heb hier ook nog een 200 zakken agricon colruyt liggen om volgend seizoen te starten Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4416
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyzo apr 14, 2013 7:33 pm

Staat daar geen vervaldatum op 01/06/2013......???? Moet eens goe kijken bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
binck
Pellet
Pellet
binck


Man Aantal berichten : 83
Registration date : 20-01-13

ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydo mei 16, 2013 12:12 pm

Agricon, Colruyt Averbode 15kgr. 3,79€
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptydo mei 16, 2013 4:40 pm

Colruyt Mechelen ( Pasbrug ) 3,79€ en ze stonden aan de kassa !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Aankoop Agricon bij Colruyt   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyvr mei 17, 2013 7:36 pm

Heb vorige week een pallet Agricon pellets besteld bij Colruyt. Vorig jaar kreeg ik bij aankoop van een pallet 10% korting. Nu kunnen ze geen korting meer geven. Zijn er mensen die de korting wel gekregen hebben bij aankoop van een pallet ? Ter info : prijs per zak is € 3,79.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Emptyma mei 20, 2013 12:56 pm

ik gebruik sinds enkele weken ook de pellets van de colruyt de agricon pellets €3.65 branden zeer goed en weinig stof,
ben der dus zeer tevreden over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ervaringen Agricon pellets   ervaringen Agricon pellets - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ervaringen Agricon pellets
Terug naar boven 
Pagina 20 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eigenschappen Agricon Pellets
» Ervaringen met Bioflam pellets
» Ervaringen met Badger Pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Agricon-
Ga naar: