Ervaringen met Badger Pellets Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
steven
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
ss
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen met Badger Pellets I_vote_lcapErvaringen met Badger Pellets I_voting_barErvaringen met Badger Pellets I_vote_rcap 

 

 Ervaringen met Badger Pellets

Ga naar beneden 
+32
dumo
MCZ SUITE AIR
Kris 42
krusty
meribo
ben-revo
harrielok
nick1
grossard.rob
paularis
Fleur
hermanV
dxnature
goldwing
povi1
ss
francky
erwin
marnic
Geert
johanvl
Annejanne
Block
Philip
knoepken
kempenaar
Uthrex
Relax
plejo
pedro
pellbox
steven
36 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyza nov 01, 2008 12:19 pm

De volgende keer dat ik pellets ga bestellen, denk ik er over na om Badger pellets te bestellen.

Wie heeft deze al gebruikt en wat zijn de bevindingen?


Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyza nov 01, 2008 1:49 pm

Ik wil deze ook graag eens proberen, maar moet even zoeken of ze hier in de buurt van Izegem te koop zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyza nov 01, 2008 4:54 pm

Hilde,

Volgens de verkooppunten die ik heb is Evergem (Gent) het dichtste verkooppunt van Badger, maar in Moeskroen is er ook 1 maar daarvan heb ik de gegevens niet.

Op de website www.badgerpellets.com kan je de meeste verdelers terug vinden.


Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyza nov 01, 2008 8:59 pm

Steven,

Ik zie op de site dat er ook verdelers in Aartrijke en Wervik zitten. Dat is hier maar 20km vandaan, dus goed te doen.

Bedankt !
Terug naar boven Ga naar beneden
eefje
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: net besteld   Ervaringen met Badger Pellets Emptydi nov 04, 2008 1:08 pm

we hebben net een bestelling gezet bij coverrent in geel - 4 paletten - dat wordt zakjes heffen! :D
deze zouden volgende week ergens geleverd worden
ben eens benieuwd hoe goed ze zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydi nov 04, 2008 5:48 pm

Dag Eefje,

Hoeveel heb je betaald per zak van 15kg?

Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyzo nov 09, 2008 1:31 pm

Ik ben mijn eerst Badger zak aan het branden.

Ze zijn goed van kwaliteit. Geen stof in de zakken ! En dat vind ik echt wel belangrijk. Goede egale grootte van de pellets. En goede warmte ook.

Aangezien we hier in de buurt een verkooppunt van Badger hebben is de kans heel groot dat we deze pellets per pallet gaan kopen.

Prijs per zak indien per pallet gekocht : 3,70 euro
indien los gekocht : 3,90 euro

Misschien is er nog een betere prijs per meerdere palletten, maar daarvoor zou ik eens moeten onderhandelen.

Wat as en roetaanslag betreft moet ik nog even wachten tot ik de kachel uitkuis. Ik laat het jullie weten !
Terug naar boven Ga naar beneden
hans_eef
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: geleverd   Ervaringen met Badger Pellets Emptywo nov 12, 2008 5:22 pm

Vandaag zakjes binnengedragen... 192 stuks om precies te zijn. of bijna een drie ton. Ongeveer genoeg voor één stookseizoen.

we betaalden deze 3.8 euro geleverd op vier paletten. Geen aparte leveringskosten bij coverrent in Geel.

Wat meteen opviel, de papieren zakjes! Onze vorige pellets zaten in plastic zakjes en dus veel afval...

Nu nog even afwachten als we ermee beginnen te stoken. Zet hier dan nog wel eens een berichtje.

groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
jurgen70
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydi nov 25, 2008 12:38 pm

Ik heb problemen gehad met badger en ben terug overgeschakeld op plospan. Het probleem heb ik uitgelegd bij pelletkachels-palazzetti
mvg
jurgen
Terug naar boven Ga naar beneden
elisabet
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: stroom op   Ervaringen met Badger Pellets Emptydo dec 04, 2008 3:53 pm

Gisteren Badger pellets gekocht bij stroomop in kuurne
Laat nog iets weten ivm verbranding, vandaag de eerste zak er in gedaan...

Hilde, kuurne is niet ver van Izegem he
Mvg Elisabeth
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydo dec 04, 2008 4:40 pm

Elisabet,

Kan je mij laten weten of ze nog andere merken verkopen?

Vroeger verkochten ze ook Mandi pellets.

Hoeveel heb je betaald voor de pellets?

Kwestie van onze info up to date te houden.

Alvast bedankt,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydo dec 04, 2008 5:21 pm

Citaat :
Hilde, kuurne is niet ver van Izegem he
Mvg Elisabeth

Klopt, maar mijn vriend woont in Zonnebeke en daar is Wervik maar 12km vandaan. Maar het is goed om weten en inderdaad, ik zou ook wel eens de prijs willen weten. In Wervik kosten ze 3,90 euro per zak en 3,70 euro indien per pallet gekocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisabet
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydo dec 04, 2008 8:43 pm

hallo,Bij mijn weten geen andere merken(toch niet DIN+)
De prijs bedraagt 3.60euro/zak en 234euro/pallet

De vorige pellets dat ik gebruikte waren granilux, was er ook best tevreden van maar eens veranderen kan geen kwaad he
Die granilux kregen we bij aankoop van de Saey neema

Mvg Elisabeth
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydo dec 04, 2008 9:52 pm

Citaat :
De prijs bedraagt 3.60euro/zak en 234euro/pallet

Hoeveel kilo of hoeveel zakken gaan er op een pallet bij hen ?

Ik vind het wel een interessante prijs !
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyvr dec 05, 2008 1:10 am

Dat is de goedkoopste prijs van de 19 verkooppunten van Badger die ik ken.

Moet je onmiddelijk een pallet bestellen?


Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyvr dec 05, 2008 8:54 am

zakken van 15 kilo, 65 zakken per pallet.

Nee je hoeft niet een pallet besteelen ,Ik heb 10 zakken gaan halen om te proberen.

moet wel zeggen dat ik al minder as zie dan bij die Granilux
Mvg Elisabeth
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyvr dec 05, 2008 4:28 pm

Dus, als ik het uitreken dan is de prijs per zak gelijk aan de prijs die je zou betalen indien je een pallet afneemt.

Is inderdaad de goedkoopste prijs voor Badger die we al hebben zien passeren hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyvr dec 05, 2008 5:23 pm

Hilde,

Ik heb een mail gestuurd naar Stroomop en ik krijg dezelfde prijs.

Zeker interessant.


Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydi dec 09, 2008 8:51 am

In flobecq verkopen ze badger pellets aan 3,5 euro/zak (bij afname van 2 palletten = 96 zakken) ... voor wie in de buurt woont hé
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydi dec 09, 2008 11:38 am

Assurbanipal,

Dat is bij Home Sweet Home, adres terug te vinden onder de verkooppunten van pellets.
De prijs stond daar al vermeld.
Nu hebben we de bevestiging dat het nog altijd klopt.
De prijzen van pellets durven op korte termijn nog al eens wijzigen.

Het forum is niet slecht geïnformeerd, hé.

Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptydi dec 09, 2008 7:29 pm

Ik heb in dezelfde week Badger, plospan? gamma-pellets en granilux vergeleken in mijn saey neema.
Besluit :
Op 1 : plospan
0p 2 : Badger
Op 3 : granilux
Op 4 : gamma
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: badger pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyza jan 03, 2009 3:59 pm

eefje schreef:
we hebben net een bestelling gezet bij coverrent in geel - 4 paletten - dat wordt zakjes heffen! :D
deze zouden volgende week ergens geleverd worden
ben eens benieuwd hoe goed ze zijn.

hallo,

en wat zijn je bevindingen?
zijn Badger pellets geschikt voor alle pelletkachels? zijn ze niet iets te dik ?
want heb ook wel interesse in Badger pellets?
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyza jan 03, 2009 5:27 pm

Ik denk dat Badger degelijke kwaliteit is, maar niet van de goedkoopste.

Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
jurgen
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyma jan 05, 2009 7:52 pm

hallo els
voor mijn kachel waren badger pellets inderdaad te groot,maar blijkbaar hebben de anderen geen problemen. Het zal dus wel aan mijn kachel liggen zeker.
Mijn ervaring met badger is dat ze veel warmte geven maar dat er veel roet is en dat het raampje vlug vuil is,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Emptyma jan 05, 2009 8:11 pm

Els , badgerpellets te DIK , zijn die niet allemaal 6 mm ?

of bedoel je te LANG ?

Jurgen , voor mij is badger OK !! maar plospan geeft meer warmte
Ik heb nu al de zoveelste zak badger ingekiepert en er is geen stof in de zakken ( ongeveer 14 ) bij plospan wel , niet overdreven veel , maar het is er .

Het is toch raar dat een bepaalde soort pellet voor de ene kachel goed is, en voor de andere niet !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen met Badger Pellets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen met Badger Pellets   Ervaringen met Badger Pellets Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen met Badger Pellets
Terug naar boven 
Pagina 1 van 13Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Badger pellets
» Paul De Smet, Ninove-Nederhasselt (9400)
» Ervaringen met Bioflam pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Badger pellets-
Ga naar: