Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Rookafvoer door polycarbonaatplaat.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Rookafvoer door polycarbonaatplaat. Empty Rookafvoer door polycarbonaatplaat.

    Bericht van Gast vr okt 07, 2011 4:52 pm

    Hoi,

    Ik zou graag een pelletkachel plaatsen in onze veranda. De enige manier om de rookafvoerbuizen te steken is door de polycarbonaatplaat. Kan dit zonder dat de plaat smelt? Hoe hoog is de temperatuur van de rookafvoer, en de temperatuur aan de buitenzijde van een dubbelwandige geisoleerde buis?

    Alvast bedankt voor de reactie
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Rookafvoer door polycarbonaatplaat. Empty Re: Rookafvoer door polycarbonaatplaat.

    Bericht van Gast vr okt 07, 2011 7:36 pm

    Alain M schreef:Hoi,

    Ik zou graag een pelletkachel plaatsen in onze veranda. De enige manier om de rookafvoerbuizen te steken is door de polycarbonaatplaat. Kan dit zonder dat de plaat smelt? Hoe hoog is de temperatuur van de rookafvoer, en de temperatuur aan de buitenzijde van een dubbelwandige geisoleerde buis?

    Alvast bedankt voor de reactie

    dit kan zeker ,bij een speciaal zaak van verwarming een dakdoorvoer halen ze hebben dit in verschillende uitvoeringen van dak, voor dubbelwandig buis
    en een uurke klussen ;-))
    mvg jl
    lojo
    lojo
    Starter
    Starter


    Man Aantal berichten : 11
    Registration date : 30-09-11

    Rookafvoer door polycarbonaatplaat. Empty Re: Rookafvoer door polycarbonaatplaat.

    Bericht van lojo vr okt 07, 2011 7:49 pm

    In mijn veranda begin ik met enkelwandige buis tot 15 cm van het dak waar de buis overgaat in dubbelwandige buis naar buiten.Gewoon een rond gat gemaakt in de polycarbonaatplaat waar de buis in past en aan de buiten kant afgekit met Soudal Fix all.
    Nu toch al 7jaren zonder problemen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Rookafvoer door polycarbonaatplaat. Empty Re: Rookafvoer door polycarbonaatplaat.

    Bericht van Gast ma okt 10, 2011 9:44 am

    Hoi,

    Bedankt voor de reacties.
    De buitenkant van de buizen worden dus niet echt warm dan?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Rookafvoer door polycarbonaatplaat. Empty Re: Rookafvoer door polycarbonaatplaat.

    Bericht van Gast ma okt 10, 2011 10:47 am

    Alain M schreef:Hoi,

    Bedankt voor de reacties.
    De buitenkant van de buizen worden dus niet echt warm dan?


    als je dubbelwandig neemt,met goeie isolatie nee ;-))

    Gesponsorde inhoud


    Rookafvoer door polycarbonaatplaat. Empty Re: Rookafvoer door polycarbonaatplaat.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 5:21 am