Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

johanvl, krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    voorstelling

    Anonymous
    Gast
    Gast


    voorstelling Empty voorstelling

    Bericht van Gast do okt 20, 2011 1:57 pm

    HAllo allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum, alhowel ik al vaak topcs gelezen heb.
    Wij hebben een Last Calor Zoe pelletkachel, komt van de firma de groene kachel in Heusden.
    We hebben ze 2de hands gekocht van iemand die ging verhuizen en de kachel daar niet kon plaatsten, kachel werkt al 3 jaar zonder problemen.
    Ze dient bij ons als hoofdverwarming.
    Reden dat ik nu zelf eens kom kijken is dat er sinds het opstarten van het niuwe seizoen wél problemen zijn met de kachel, ze geeft nl de boodschap pellets op, maar het reservoir is niet leeg!! Nu, we hebben wel de pellets van de zomer in het reservoir laten zitten, dus dachten we dat dit de oorzaak was (vocht opgenomen ofzo), maar neen, ondertussen zittn er nieuwe pellets in, en nog steeds hetzelfde probleem. En jammer genoeg vind ik nergens veel terug over deze kachels....
    Anonymous
    Gast
    Gast


    voorstelling Empty Re: voorstelling

    Bericht van Gast do okt 20, 2011 6:34 pm

    hallo,
    de groene kachel verkoopt geen last calor maar CS thermos en blue fire pelletkachels
    Anonymous
    Gast
    Gast


    voorstelling Empty Re: voorstelling

    Bericht van Gast do okt 20, 2011 8:12 pm

    Hallo terug, oei? Dan verkopen ze deze kachels misschien nietmeer? Ik heb hier de factuur langs me liggen, datum 19/02/2009, Zoe last calor 13 kw, 2951 euro en 300 kg pellets gratis, groene kachel Kristof Vandeput, Heusden Zolder....ik ga eens op de website rondkijken...


    Laatst aangepast door dijjj7 op do okt 20, 2011 8:14 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : schrijffouten)
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    voorstelling Empty Re: voorstelling

    Bericht van steven do okt 20, 2011 8:29 pm

    ze hebben die verkocht. Ze waren zelf even invoerder van het merk


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    voorstelling Empty Re: voorstelling

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 5:40 pm