Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
Philip
ss
6 plaatsers

    ergelijke berichten en topic starters


    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Aantal berichten : 2085
    Registration date : 22-11-10

    ergelijke berichten en topic starters - Pagina 2 Empty Re: ergelijke berichten en topic starters

    Bericht van ss di nov 29, 2011 5:57 pm

    Goed, hier wil ik ook wel op reageren; de poster van een voor jou nadelig bericht stuur je best geen PM met een dreiging (eender welke), je stuurt direct een klacht naar de Admin, Steven en Uthrex zijn eveneens rechtuit/rechtaan, geef uitleg waarom je ergens niet mee akkoord gaat en ik ben er heilig van overtuigd dat je zaak ter harte zal genomen worden. Indien er enige twijfel over bestaat dat een gerucht in een post op niets rust en oncontroleerbaar is, dan ben ik er zeker van dat de Admin dit gerucht van het forum zullen verwijderen.
    Voor de rest ben ik het trouwens met je eens.
    Gelieve te noteren dat ik hier uit eigen naam spreek en niet uit naam van de Admin.
    Vriendelijke groeten,
    ss


    Laatst aangepast door ss op di nov 29, 2011 6:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zin bijgevoegd)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ergelijke berichten en topic starters - Pagina 2 Empty Re: ergelijke berichten en topic starters

    Bericht van Gast di nov 29, 2011 7:00 pm

    @kopersnet
    Het staat u natuurlijk vrij om in het desbetreffende topic te reageren en de klacht te weerleggen. De klager kan dan ten gepaste tijden melden dat er effectief een bevredigende oplossing uit de bus gekomen is.

    Niets mis mee volgens mij. Om daarom de oorspronkelijke klacht weg te halen, dat vind ik een beetje ver gaan. Probleemstelling en oplossing mogen in hetzelfde topic blijven staan. Dan moet elk topic waar problemen aangekaart worden, weggehaald worden. De ene heeft problemen met pellet merk X, de andere niet. Net daarom is het forum er...

    PS: In hoeverre je dit via raadsman of verder wil brengen, weet ik niet. Maar een kleine tip; een forum beheerder en moderators kunnen NOOIT aansprakelijk gesteld worden voor de berichten die er door anderen gepost worden. Welke bedreigingen er ook in welke richting gaan.
    Je bent niet de eerste (misschien wel hier) die een raadsman onder de arm neemt. Je raadsman moet eerst en vooral uitzoeken waar de server van het forum staat en bijgevolg welke wetten er gelden in het land van server locatie. Een ervaren admin gebruikt dan ook altijd een server over de grens. elke belgische rechter zal zich dus onbevoegd verklaren in zo'n zaak.

    Jij kan nooit aantonen dat je één kachel minder verkoopt door de berichtgeving hier. 95% van de mensen die in je winkel komen, komen hier immers niet. Een forum als dit heeft een heel klein publiek waarvan 80% hier komt nadat ze problemen hebben met...
    En het aantal gebruikers hier die uit de buurt komt van Neerpelt is wel een minderheid.

    Vraag gerust aan uw bezoekers/klanten of ze voor hun bezoek/aankoop op dit forum geweest zijn, en of hun bezoek/aankoop beinvloed werd door de berichten hier.

    Relativeren is idd een goede eigenschap, die weinigen gegeven is.

    volgens mij zijn er helemaal geen raadsheren nodig om dit op te lossen met de admins.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ergelijke berichten en topic starters - Pagina 2 Empty Re: ergelijke berichten en topic starters

    Bericht van Gast di nov 29, 2011 8:26 pm

    Dag aetd,

    Ik heb gezegt dat ik mij ging informeren, verder niets hoor. Ik weet ook wel dat voor de meeste gevallen het 'vechten tegen de bierkaai is'. Verder snap ik ook dat men zegt laat die comment staan, en als privépersoon zou ik daar ook mee instemmen, maar als zelfstandige voel ik aan de lijve de naweeën van zo een comment, en als het dan niet terecht is, is dat niet leuk. Verder, I agree Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ergelijke berichten en topic starters - Pagina 2 Empty Re: ergelijke berichten en topic starters

    Bericht van Gast di nov 29, 2011 8:28 pm

    ss schreef:Goed, hier wil ik ook wel op reageren; de poster van een voor jou nadelig bericht stuur je best geen PM met een dreiging (eender welke), je stuurt direct een klacht naar de Admin, Steven en Uthrex zijn eveneens rechtuit/rechtaan, geef uitleg waarom je ergens niet mee akkoord gaat en ik ben er heilig van overtuigd dat je zaak ter harte zal genomen worden. Indien er enige twijfel over bestaat dat een gerucht in een post op niets rust en oncontroleerbaar is, dan ben ik er zeker van dat de Admin dit gerucht van het forum zullen verwijderen.
    Voor de rest ben ik het trouwens met je eens.
    Gelieve te noteren dat ik hier uit eigen naam spreek en niet uit naam van de Admin.
    Vriendelijke groeten,
    ss
    Ook mee eens, ik heb echter gekozen deze persoon per mail (niet via dit forum) te benaderen, omdat deze band klant - winkel reeds bestond. Maar bon, dit gezegt zijnde, is het al bij al een storm in een glas water, waar de golven snel van zullen verdwijnen !

    Prettige avond,
    Kristof

    Gesponsorde inhoud


    ergelijke berichten en topic starters - Pagina 2 Empty Re: ergelijke berichten en topic starters

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 1:38 pm