Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    prijzen

    Anonymous
    Gast
    Gast


    prijzen Empty prijzen

    Bericht van Gast ma dec 05, 2011 8:11 pm

    wat mag of moet een pelletkachel kosten 8kw er zijn zoveel uieenlopende prijzen
    is de dure echt beter dan de andere
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    prijzen Empty Re: prijzen

    Bericht van francky ma dec 05, 2011 8:42 pm

    marcw schreef:wat mag of moet een pelletkachel kosten 8kw er zijn zoveel uieenlopende prijzen
    is de dure echt beter dan de andere

    Nee ze zijn daarvoor niet beter,enkel toeters en bellen meer erop, dat niet iedereen verstaat !
    Heb hier drie pellet kachels dus weet ik wel waar het verschil ergens zit.


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    Anonymous
    Gast
    Gast


    prijzen Empty Re: prijzen

    Bericht van Gast ma dec 05, 2011 9:23 pm

    francky schreef:
    marcw schreef:wat mag of moet een pelletkachel kosten 8kw er zijn zoveel uieenlopende prijzen
    is de dure echt beter dan de andere

    Nee ze zijn daarvoor niet beter,enkel toeters en bellen meer erop, dat niet iedereen verstaat !
    Heb hier drie pellet kachels dus weet ik wel waar het verschil ergens zit.


    nee mischien niet,maar het active systeem is toch wel zeer gemakkelijk in gebruiksgemak ,bij storm of rustig weer ,harde of zachte pellets nooit geen gepruts aan de parameters ;-)))))))))))
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    prijzen Empty Re: prijzen

    Bericht van francky ma dec 05, 2011 10:13 pm

    jl schreef:
    francky schreef:

    Nee ze zijn daarvoor niet beter,enkel toeters en bellen meer erop, dat niet iedereen verstaat !
    Heb hier drie pellet kachels dus weet ik wel waar het verschil ergens zit.


    nee mischien niet,maar het active systeem is toch wel zeer gemakkelijk in gebruiksgemak ,bij storm of rustig weer ,harde of zachte pellets nooit geen gepruts aan de parameters ;-)))))))))))

    Aan mijn zibro,s moet ik zelden wat aan veranderen, en die hebben geen active systeem !! en de ruit blijft dagen proper zonder al die toeters erop.Dat kan niet gezegt worden van onze funny met leonado systeem,en die kost bijna het dubbel ? En dat is de waarheid dat ik vertel.


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    Anonymous
    Gast
    Gast


    prijzen Empty Re: prijzen

    Bericht van Gast di dec 06, 2011 8:11 am

    francky schreef:
    jl schreef:


    nee mischien niet,maar het active systeem is toch wel zeer gemakkelijk in gebruiksgemak ,bij storm of rustig weer ,harde of zachte pellets nooit geen gepruts aan de parameters ;-)))))))))))

    Aan mijn zibro,s moet ik zelden wat aan veranderen, en die hebben geen active systeem !! en de ruit blijft dagen proper zonder al die toeters erop.Dat kan niet gezegt worden van onze funny met leonado systeem,en die kost bijna het dubbel ? En dat is de waarheid dat ik vertel.

    mischien dat het leonardo systeem niet op punt staat dan ??? of hans anders werkt dan het active systeem van mcz ,ik ben in ieder geval zeer tevreden ;-)

    Gesponsorde inhoud


    prijzen Empty Re: prijzen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 3:33 pm